Citat:
Ursprungligen postat av
goodasstimes
Du kommer fortfarande inte få jobbet i slutändan ändå trots lyckat CV-inskick eftersom det kommer att "lysa rött" senare i rekryteringsprocessen. Har du inte fattat?
Får jag fråga vad fan det är du håller du på med...? SLUTA.
Vad jag håller på med?
Måste jag veta vad jag håller på med?
Vi har yttrandefrihet på Flashback
Jag ställer frågor, dels stresstestar jag GDPRwarrior och ser hur mycket han tål och om han är verkligen av det rätta virket, dels belyser jag andra perspektiv. Han lär väl ha barn antagligen och lär väl ha förlorat mycket inkomster om han stått utanför arbetsmarknaden under 10-15 år pga Verifiera.
Då är det nog JÄVLIGT attraktivt att få ägande i Verifiera AB och begära % av omsättning eller whatever. Skitsamma om det framstår som "orealistiskt" - det där går alltid att förhandla fram.
Han skulle ju sedan rapportera löpande här hur det går för honom i förhandlingarna, uppdatera oss med popcorn i högsta hugg.
Skål
Nu verkar GDPRwarrior dock ha en jävligt intakt moralisk kompass, men det är intressant att se vid vilken pengagräns den går att köpa
Och det verkar som att dessa databastjänster ändå lä försvinna inom högst 1 år. Det är alltför många parallella processer involverade, GDPRwarrior, nu i Malmö, en grundlagsutredning..
Medans.. så njuter jag av detta spektakel och den intellektuella exercis det involverar att diskutera detta mycket stimulerande och fascinerande ämne med alla andra här.