2024-01-26, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jag tror att ursäkten kom efter att Jennifer fick varningen. Så där ändrar inte den sortens brudar attityd.
Hon var ju tvungen att försöka tagga ner pga varningen. Men ursäkten var bara ett spel.

Freddan hör ju till "ortengänget" och då hade han troligen valt Ronja och det var för riskabelt.

Men funderar på om Ciro har lurat Cornelia...
Ja, fast Ronja hade väl kunnat spelat ut han. Så dålig kan hon väl inte vara? Speciellt när hon väljer gren. Vet inte om Ciro lurar Cornelia, han var ju inte den som sa något till henne. Det var ju Andreas som var på Cornelia och sa att hon kan lita på han. Jag tror ändå att Ciro väljer Freddan. Det är ju han som Ciro har stört sig mest på.
2024-01-26, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Ja, det fattar jag, men vem är det??
2024-01-26, 00:31
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Jaså, jag har inte hört om nån fejkad sjukdom

Levin tittarde på Cornelias oklara bröst det första han gör när han hälsar på henne, där borde hon slagit
till honom, sedan kom nästa silikon gående, det vart nästan parodiskt

Martina är snygg, enbart utan briller
Oj vad Levin imponerar att han kan kopiera Karl Einar Häckner, och poängen
var enbart att visa att han är sexuellt aktiv

Syftar du på när han lekte med en kondom?
2024-01-26, 00:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Syftar du på när han lekte med en kondom?
Jo, det har nedärvts i generationer tyvärr

Citat:
tagga ner
Törpet Cornelia ser ut som en kvinnlig version av Per Morberg ser jag äntligen efter att ha haft lite dimsyn, det är därför hon har ett sånt oemotståndligt face med lappgubbeögon https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5ce3da3aa44eb30001f48c04/3c9815dc-aa1c-42d3-95ae-34fcddd45dca/event_per_morberg-Eriksberg-safaripark_blekinge_2023.jp och det är därför vi kommer kaskadkräkas nästa gång vi ser Per i rörlig bild
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-26 kl. 00:47.
2024-01-26, 00:47
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jo, det har nedärvts i generationer tyvärr

Törpet Cornelia ser ut som en kvinnlig version av Per Morberg ser jag äntligen efter att ha haft lite dimsyn, det är därför hon har ett sånt oemotståndligt face https://images.squarespace-cdn.com/content/v1/5ce3da3aa44eb30001f48c04/3c9815dc-aa1c-42d3-95ae-34fcddd45dca/event_per_morberg-Eriksberg-safaripark_blekinge_2023.jp
Har du dåligt minne. Kondomer finns ju på farmen. Dom kan alla leka med och inget dom behöver ha med sig.
Du har ju skrivit om det själv.
Citat:
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen
Citat:
– Om det nu är så att tycke uppstår och lusten faller in så är det helt upp till Farmarna att spendera en natt tillsammans i sänghalmen om de så vill. Det är inget som vi lägger oss i. Det finns kondomer och det fylls på kontinuerligt om det skulle behövas, liksom andra läkemedel, förband med mera.
Doktor Blase! har talat kondomer det är ett lika naturligt inslag som mensskydd på herrtoaletter! och första hjälpen förband! det är någon man kan linda in varandra i om lusten faller på bara och man vill leka bondage leken binda mumie

Bäst dom fyller på kondomerna kontinuerligt under Allsång på skansen och V75 ATG också

Produktionen fyllde säert, på med fegslang under säsong 1 också när Qristina Ribohn gick fram som en ångvält, det har inget att göra med att man tar in Paradsie Hotel deltagare Cornelia ser förövrigt ur som ett rövhål i ansiktet på dom där Paradise bilderna https://nyheter24.se/noje/867818-paradise-hotel-cornelia-hyllas-efter-arliga-bilden-sa-sag-jag-ut-innan-ingreppen
Hon är vackrare när hon gråter!
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen
2024-01-26, 01:38
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Har du dåligt minne. Kondomer finns ju på farmen. Dom kan alla leka med och inget dom behöver ha med sig.
Du har ju skrivit om det själv.
Nu tycker jag att du har gjort en kverulantisk halmgubbe
(kondomer kanske finns enbart på Torpet ) jag har inte påstått att han behövde ha med sig Cho-San heller, jag skrev bara att han är en person som gärna kopierar andras partytrick, som uppfanns 1989 när en som av en händelse annan göteborgare iförd huvudbonad på Kajskul 8 gjorde allt bakvänt genom att dra en kondom över snoppen för första gången inför en ihopbrytande publik

Titta på den här bilden förövrigt och förundras! över det som styrker hela historien
https://imgbox.com/RRqQSK6e "nånting att snaska på"

Är det nån slags rekord i antal gråtande kvinner under en säsong, jag har lyckats räkna
till 4 på fingrarna hittills, vill ni att jag namnger alla som har pölat?

Har dom inga myndighetskontroller vid castingen? det har aldrig varit såhär tidigare år,
nej det är inte extra duktiga kvinnliga mobbare iår bara
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-26 kl. 02:11.
2024-01-26, 04:17
Medlem
Årets farmen är helt ok, förutom det här med mobbningen emot Farmen-Cornelia. Visst, man kan skylla på att det är vinklat och vi bara får se en bråkdel av alla händelser. Men det såg inte bra ut när folk i grupp behandlade henne som skit.

I nuläget gillar jag Magnus, Farmen-Cornelia och Ronja bäst. Ronja verkar vara en riktigt skön tjej med humor. Älskar människor med humor! Skulle nog ha skrattat lika mycket åt incidenten med kossorna när de började trilskas och springa in i skogen. Vilken cirkus!
2024-01-26, 07:03
Medlem
Citat:
Det är Cornelias röv som agerar lockfågel till paradise hotel degenerationens tittande
på Farmen i början på introt varje dag!!!!, den stjärten sätter sig inte för
den har formen av en ankas

Om du tänker på badscenen så håller jag inte med. Det är en fantastiskt läcker stjärt som plöjer fram i det blöta. Väcker vågor av åtrå i mig.

Däremot tycker jag att Ciros mim där han hoppar runt med ett kvastskaft mellan benen är litet för övertydlig och vulgär. Inte vad jag skulle kalla för storkukslugn direkt.
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-01-26 kl. 07:26.
2024-01-26, 07:16
Medlem
Härmed kröner jag Cornelia N till Farmens/ Torpets inkarnation av vår gamla fruktbarhetsgudinna Freja!
En sådan skönhet och grace. Vilka bröst, vilken stuss, vilka höfter, vilka ben... Hon är allt en man kan önska och litet till. Dessutom är hon cool och har en härlig humor med glimten i sina vackra ögon. Och så klär hon i rosa kofta!
2024-01-26, 07:34
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ja, fast Ronja hade väl kunnat spelat ut han. Så dålig kan hon väl inte vara? Speciellt när hon väljer gren. Vet inte om Ciro lurar Cornelia, han var ju inte den som sa något till henne. Det var ju Andreas som var på Cornelia och sa att hon kan lita på han. Jag tror ändå att Ciro väljer Freddan. Det är ju han som Ciro har stört sig mest på.
Väljer gren? Det blir kunskap eller praktiska saker.
2024-01-26, 07:37
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Riskabelt att välja Ronja, kan ju bli hinken eller frågor? Men väljer han att inte bry sig att åka hem, kanske vill hem. Så blir det nog Ronja.
2024-01-26, 09:10
Medlem
Citat:

Hur är det med fribrevet F fick?
Gällde det bara om han blev förstekämpe eller gäller det även om han blir vald till andrekämpe?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in