2024-01-26, 21:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
UCL har du inte sagt rakt ut däremot Europacupen vilket du inte begriper är samma turnering.
Ska hjälpa dig med sanningen.. fast uttala sig favoriter är inte detsamma som att man kommer vinna - är det vi kommer få höra. Det finns ju om och men i ekvationen..

________
Skrev här i går att Arsenal är favoriter till att vinna CL.

(FB) Allt om engelsk fotboll 23/24
Citera
2024-01-26, 21:54
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Haha, va?

Var kanske din son som låna kontot igen?
Citera
2024-01-26, 22:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen

Var kanske din son som låna kontot igen?
Som jag har skrivit hela vägen, så är Arsenal 1 av de 3 starkaste lagen i årets utgåva av Europacupen. Men var/när ska jag ha hävdat att AFC är favoriter till att vinna EPL och Europacupen?
Senast redigerad av Generalandersson 2024-01-26 kl. 22:12.
Citera
2024-01-26, 22:23
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Som jag har skrivit hela vägen, så är Arsenal 1 av de 3 starkaste lagen i årets utgåva av Europacupen. Men var/när ska jag ha hävdat att AFC är favoriter till att vinna EPL och Europacupen?
Och du undrar varför det är sådant hat mot Arsenal..

City,Real,Bayern,PSG,Barca,Inter,BVB,Atleti och Porto är alla större favoriter till att vinna Champions League.

Muppar dig igen med att inte skriva rätt namn. Varför?
Citera
2024-01-26, 22:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

City,Real,Bayern,PSG,Barca,Inter,BVB,Atleti och Porto är alla större favoriter till att vinna Champions League.

Här har du fakta på bordet… nu kan du ägna dig åt trivsammare saker..

____

Citera
2024-01-26, 22:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Bra inlägg helt galet tro Arsenal ska ha en chans vinna turneringen.
Citera
2024-01-26, 23:15
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Enda skälet till det är för att du/ni är avundsjuka på våran enorma succe, samt mäktiga historia.

Och de enda lagen som är större favoriter till att ta hem Europacupen än det Arsenal är, Man City och Real Madrid.
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Här har du fakta på bordet… nu kan du ägna dig åt trivsammare saker..

____

Yep. Vi är helt klart 1 av de starkaste lagen i UCL.
Citera
2024-01-27, 00:43
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Jaha? Vad kommer du säga när Liverpool inte vinner ligan på 10år efter Klopp då och förmodligen åka ur PL?
Att ledningen ska avgå men tar det verkligen så lång tid innan vi åker ut? Hört att vi är helt slut 😳

Ännu en gång (intervjun efter matchen) säger Pep att Liverpool är enda rivalen som utmanat dom under hans tid i City, duger gott nog för mig.
Tänk dig att med så små medel vara så nära och hade inte City stått i vägen hade Liverpool vunnit lite till.

Är det bara jag eller men jag tycker många bokstäver svamlar ruskigt mycket från en kant, får det inte att gå ihop.
Senast redigerad av Drickback 2024-01-27 kl. 00:48.
Citera
2024-01-27, 00:47
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Att ledningen ska avgå men tar det verkligen så lång tid innan vi åker ut? Hört att vi är helt slut 😳

Ännu en gång (intervjun efter matchen) säger Pep att Liverpool är enda rivalen som utmanat dom under hans tid i City, duger gott nog för mig.
Tänk di att med så små medel vara så nära och hade inte stått i vägen hade Liverpool vunnit lite till.

Är det bara jag eller men jag tycker många bokstäver svamlar ruskigt mycket från en kant, får det inte att gå ihop.
Vem har sagt att ni ska åka ut?

Små medel är det enbart om man räknar net spend... Klopp har gjort det jävligt bra och får se om nästa tränare fortsätter på samma spår eller vill bygga om helt?

Konstigt att Pep inte sa något om Arsenal som förra säsongen var sååååå nära?
Senast redigerad av Free12 2024-01-27 kl. 00:50.
Citera
2024-01-27, 00:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Vem har sagt att ni ska åka ut?

Små medel är det enbart om man räknar net spend... Klopp har gjort det jävligt bra och får se om nästa tränare fortsätter på samma spår eller vill bygga om helt?

Konstigt att Pep inte sa något om Arsenal som förra säsongen var sååååå nära?
Vem skrev förmodligen åka ur?

Ganska bra utdelning på pengarna, spelarna har överpresterat under Klopp titta bara på de som har lämnat och hur deras karriärer har gått efteråt.
Enda vi har värvat från yttersta nivån är väl Thiago.
Övriga har haft en bit kvar till yttersta nivån. Ja man kan fundera på vilken nivå man placerar Mac vid köptillfället.
Senast redigerad av Drickback 2024-01-27 kl. 01:01.
Citera
2024-01-27, 01:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vem skrev förmodligen åka ur?

Ganska bra utdelning på pengarna, spelarna har överpresterat under Klopp titta bara på de som har lämnat och hur deras karriärer har gått efteråt.
Enda vi har värvat från yttersta nivån är väl Thiago.
Övriga har haft en bit kvar till yttersta nivån. Ja man kan fundera på vilken nivå man placera Mac vid köptillfället.
Förmodligen! Tror du själv Liverpool inte kan åka ut när Klopp lämnar och om nästa tränare är värdelös och säljer alla spelare eller?

Jo, han har fått ut max på många spelare och hela tiden vetat vad som ska värvas för laget. Lite som Fergie gjorde i United. Men "små medel" låter som att det inte fanns några pengar och man inte hade dragningskraft.
Citera
2024-01-27, 01:17
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Förmodligen! Tror du själv Liverpool inte kan åka ut när Klopp lämnar och om nästa tränare är värdelös och säljer alla spelare eller?

Jo, han har fått ut max på många spelare och hela tiden vetat vad som ska värvas för laget. Lite som Fergie gjorde i United. Men "små medel" låter som att det inte fanns några pengar och man inte hade dragningskraft.
Tror gör man i kyrkan, givetvis går det att misslyckas med nästa tränare men inte kommer den få jättemycket tid på sig om det går utför fort nog. Fråga Rodgers som blev 2:a och fick dålig start året därpå resten är historia som tar slut om några månader buhuhu

Dragningskraften har han fått slita för och ändå har vi inte lyckas värva stjärnor 😞

Jämför med övriga lag runt om oss blir det små medel. Enda stora köpet utan att sälja först är Nunez. Har ju lyckats spela in lite pengar på europaspel samt försäljningar för övriga.
Senast redigerad av Drickback 2024-01-27 kl. 01:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in