Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-26, 05:50
  #11533
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Eva pluggade väl i Umeå 1985-86, tror därför inte att hon hade några vänskapsband med boanchga.
Dessutom var boanchga en ny bekantskap för Anneli så nej. Eva och boanchga delade inget gemensamt bakåt i tiden heller så dom var nog "obekanta".

Hur mycket ”obekant” var Eva med sin syster Anneli i sällskap med dennes nya bekantskap boanchga?

Frågetecknet finns?

Ytterligare skiljetecken beträffande pekaren måste belysas.

Ett skelett i garderoben är gömt men icke glömt.

De svarta hemligheterna behöver komma i dagen.

Kampens tid mot pekarens lögner råder!
__________________
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2024-01-26 kl. 06:46.
Citera
2024-01-26, 15:41
  #11534
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Hur mycket ”obekant” var Eva med sin syster Anneli i sällskap med dennes nya bekantskap boanchga?

Frågetecknet finns?

Ytterligare skiljetecken beträffande pekaren måste belysas.

Ett skelett i garderoben är gömt men icke glömt.

De svarta hemligheterna behöver komma i dagen.

Kampens tid mot pekarens lögner råder!

Så PG och AS lärde känna varandra genom pojkvännerna ?
Då dom var ihop med varsin M Frest*dius.
Om man leker med tanken att Evas toyboy var någon av pojkarna MF.
Eva måste varit rätt dirty som var ihop med både PAJ och MF på sidan om.
Inte undra på att hon ville vara hemlig., om det nu finns någon sanning att Eva var ihop med Mr P, jag tvivlar.
Men på ett sätt vore det rimligare om toyboyen var M.L(Lampan).
Därför bjuder även PAJ honom på ett möte på Träffen vid jultid 2016 för att reda ut oredan, som nu kommit upp till ytan.
Lampan vägrar att erkänna sin inblandning i mordet.
Möjligt att Lampan fick alibi genom militären GH(Sven) och GN2.
Möjligt att PAJ är livrädd för Sven och Lampan. om dom båda militärerna mördade Eva.
__________________
Senast redigerad av BerraSWE 2024-01-26 kl. 16:01.
Citera
2024-01-26, 16:32
  #11535
Avstängd
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Hur mycket ”obekant” var Eva med sin syster Anneli i sällskap med dennes nya bekantskap boanchga?

Frågetecknet finns?

Eva sägs ju ha varit intellektuell, hon var nog på en helt annan "nivå" än 3 år yngre Anneli och 6 år yngre PG. Jag tror inte att Eva ville umgås med dom mer än nödvändigt. En spekulation givetvis men systrarna beskrivs ju som dag och natt, dom kan inte haft mycket gemensamt, möjligen ett hästintresse. Eva verkar ha levt för hästar och ridning medan Anneli beskrevs mer som en "luffare" som umgicks med "drägg", så jag tror inte att systrarna kunde mötas riktigt i hästintresset heller.
Citera
2024-01-26, 16:37
  #11536
Avstängd
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Hur mycket ”obekant” var Eva med sin syster Anneli i sällskap med dennes nya bekantskap boanchga?

Frågetecknet finns?

Ytterligare skiljetecken beträffande pekaren måste belysas.

Ett skelett i garderoben är gömt men icke glömt.

De svarta hemligheterna behöver komma i dagen.

Kampens tid mot pekarens lögner råder!

"Ett skelett i garderoben är gömt" kan du utveckla det, jag undrar om vi tänker på samma sak här?

Ja dom svarta hemligheterna måste komma i dagen. Men frågan är hur man ska komma vidare med det?
Citera
2024-01-26, 16:56
  #11537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Eva sägs ju ha varit intellektuell, hon var nog på en helt annan "nivå" än 3 år yngre Anneli och 6 år yngre PG. Jag tror inte att Eva ville umgås med dom mer än nödvändigt. En spekulation givetvis men systrarna beskrivs ju som dag och natt, dom kan inte haft mycket gemensamt, möjligen ett hästintresse. Eva verkar ha levt för hästar och ridning medan Anneli beskrevs mer som en "luffare" som umgicks med "drägg", så jag tror inte att systrarna kunde mötas riktigt i hästintresset heller.

Ja jag tror inte hon var sugen på Flax eller PAJ.
Möjligen var Frest*dius hetare med sina pudelfrillor och mer i Evas liga.
Sen tar det väl slut mellan Frest*dius pojkarna samt PG och AS troligen relativt kort tid efter mordet.
__________________
Senast redigerad av BerraSWE 2024-01-26 kl. 17:02.
Citera
2024-01-27, 00:57
  #11538
Avstängd
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Ja jag tror inte hon var sugen på Flax eller PAJ.
Möjligen var Frest*dius hetare med sina pudelfrillor och mer i Evas liga.
Sen tar det väl slut mellan Frest*dius pojkarna samt PG och AS troligen relativt kort tid efter mordet.

Nej varför skulle Eva vara sugen på pundaren Flax?
Eva var ingen sexatlet och hon hade definitivt inte ihop det med nån Frestadius. Möjligen "retade" hon PAJ med att hon hade en "toyboy", MEN, det är fortfarande hörsägen och inget som är bekräftat.

Men vem vet, det var förmodligen militärer med pudelfrillor som mördade Eva, allt perfekt koordinerat! Motivet till mordet var rituellt och uppbyggt på på namnssdagar och numerologi. (Och ja Eva's far var brylling med kantorn som drev en bordell i kapellet på samma gata) Mordplanen var uppstyrd av en wiccahäxa med koppling till Kung Karl XVI Gustaf, Palme's mördare, Sibyllagrillen i Ullånger samt Kramfors hemliga religiösa sekt där GN var promiskuös stringkalsongs-försäljare och "gudfader". Allt var en hemlig militäroperation med GN2 i spetsen och skådeplatsen var vid Långbackens början där Kramfors knarkartell just hade haft en knarkuppgörelse - exakt vid samma tidpunkt som Eva råkade gå förbi! Men PAB - Palestinas Afrikanska Botoxförening ville att deras kusiner från gotland skulle minnas det bestialiska mordet med högaffeln i dungen där den mäktiga forntida mannen vilar med sin hund
__________________
Senast redigerad av Pudelfrillan 2024-01-27 kl. 01:39.
Citera
2024-01-27, 08:06
  #11539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Nej varför skulle Eva vara sugen på pundaren Flax?
Eva var ingen sexatlet och hon hade definitivt inte ihop det med nån Frestadius. Möjligen "retade" hon PAJ med att hon hade en "toyboy", MEN, det är fortfarande hörsägen och inget som är bekräftat.

Men vem vet, det var förmodligen militärer med pudelfrillor som mördade Eva, allt perfekt koordinerat! Motivet till mordet var rituellt och uppbyggt på på namnssdagar och numerologi. (Och ja Eva's far var brylling med kantorn som drev en bordell i kapellet på samma gata) Mordplanen var uppstyrd av en wiccahäxa med koppling till Kung Karl XVI Gustaf, Palme's mördare, Sibyllagrillen i Ullånger samt Kramfors hemliga religiösa sekt där GN var promiskuös stringkalsongs-försäljare och "gudfader". Allt var en hemlig militäroperation med GN2 i spetsen och skådeplatsen var vid Långbackens början där Kramfors knarkartell just hade haft en knarkuppgörelse - exakt vid samma tidpunkt som Eva råkade gå förbi! Men PAB - Palestinas Afrikanska Botoxförening ville att deras kusiner från gotland skulle minnas det bestialiska mordet med högaffeln i dungen där den mäktiga forntida mannen vilar med sin hund

Ja dom använde nog Walkie-talkies precis som i Palme mordet för att hålla koll på Evas position Möjligt att Palme mordet var en övning inför Eva mordet, PAJ försökte hålla kvar hennes så länge som möjligt i lägenheten. Men tyvärr gick Eva rätt in i knarknästet.
Du vet väl att Palme mördades på Marie dagen den 28e Februari.
Och att Evas föräldrar dog den 12/4(Liv) och 29/7(Olof)
Mördaren kanske gillar julen extra mycket för att minnas(Eva).
Den mäktiga mannen kanske var jultomten ?
Mordet på Eva var nog planerat ända sedan Mordet på Olof Palme, för att förvirra utredarna.
Ser ingen annan logisk förklaring
Målet var att hon skulle dö på Mattues dagen, på sin 10.000e dag, av någon anledning gick inte detta att genomföra så det blev 4 dagar senare på Fredagen, eftersom Fredagar är den bästa dagen i veckan.
PAB står nog för Präster, Adel och Bönder vill minnas jultomten som kom för 400 år sedan för att hela världen och skapa fred på jorden
En vacker tanke..
Peace out
__________________
Senast redigerad av BerraSWE 2024-01-27 kl. 08:34.
Citera
2024-01-28, 11:12
  #11540
Medlem
Handfatstrallarens avatar
2024-01-26, 16:37
Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Ja dom svarta hemligheterna måste komma i dagen. Men frågan är hur man ska komma vidare med det?

Pekarens svarta hemligheter kommer i dagen genom Avancerad sökning » i tråden om Mordet på Eva Söderström, Kramfors (1987-09-25).

Med Avancerad sökning » börjar jag nu sätta mig in i vilka saker boanchga tyvärr är ledsen över att vilja berätta som hen naturligtvis inte kan, går eller får berätta!

Scam!!!
__________________
Senast redigerad av Handfatstrallaren 2024-01-28 kl. 11:35.
Citera
2024-01-28, 11:57
  #11541
Avstängd
Pudelfrillans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
2024-01-26, 16:37


Pekarens svarta hemligheter kommer i dagen genom Avancerad sökning » i tråden om Mordet på Eva Söderström, Kramfors (1987-09-25).

Med Avancerad sökning » börjar jag nu sätta mig in i vilka saker boanchga tyvärr är ledsen över att vilja berätta som hen naturligtvis inte kan, går eller får berätta!

Scam!!!

Låter intressant återkoppla snarast om det ger resultat.
Citera
2024-01-28, 11:58
  #11542
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Scam!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Pudelfrillan
Låter intressant återkoppla snarast om det ger resultat.

Jag ska försöka gå ut försiktigare med de svarta hemligheterna i ett försök att undvika fler raderade inlägg avseende brott mot regel 1.06 med påföljden varning, avstängning eller bannlysning.

Tack för de rapporterade inläggen

Det sporrar mig bara till att fortsätta gräva än mera och än djupare i motivet till varför Eva mördades.
Citera
2024-01-28, 12:29
  #11543
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Nyfikenmedvetskap fick mig att öppna mina sinnen….😄😄😄👍💪

Ditt inlägg är guld värd!
Citera
2024-01-28, 12:53
  #11544
Medlem
Handfatstrallarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfatstrallaren
Nyfikenmedvetskap fick mig att öppna mina sinnen….😄😄😄👍💪

Ditt inlägg är guld värd!

Inlägget från Sanninggerfrihet är silver värd…
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback