2024-01-22, 22:13
Medlem
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Jo de har varit sega och lojala under många svåra år.Få se hur det blir i allsvenskan,om de håller trycket för de yngre.Man vill ju ha in nytt blod,men ändå hålla det gamla stuket.

Så är det.
Västerås var ett positivt tillskott i Allsvenskan.
Citera
2024-01-22, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gustav2adolf
Så är det.
Västerås var ett positivt tillskott i Allsvenskan.
Då kan jag förlåta att du kallade oss gurkjävlar.Ja få se om det blir mer än ett år denna gång.GAIS tycker jag också var positivt tillskott.
Citera
2024-01-24, 21:33
Medlem
Mau5headzs avatar
Någon som vet vem "Granis" är? Ska ha kört för bajen baby squad en gång i tiden. Var då hemhörande på Värmdö.
Citera
2024-01-25, 17:26
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldponken
Någon som känner igen honom?
https://www.expressen.se/premium/krim/robin-hedman-johansson-jagas-for-mord-pa-14-ariga-pojkarna/
Citat:
Ursprungligen postat av MrHat
Det finns inga huliganer här inne så ingen vet vilka han kör för eller ja, körde för 😂
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Förmodligen? Alltså vet du inte? Och om du gör så, varför hålla på med rebusar och inte bara skriva vad du vet?
(FB) 14-åring mördad, hittad vid Landfjärden, Ösmo, Nynäshamn (2023-07-29) hans kompis hittas död 2023-08-18 i Upplands-Bro
Citera
2024-01-26, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
(FB) 14-åring mördad, hittad vid Landfjärden, Ösmo, Nynäshamn (2023-07-29) hans kompis hittas död 2023-08-18 i Upplands-Bro

"Minns honom som reko"

Hur fan kan en knarklangande mördare vara reko?
Citera
2024-01-27, 22:45
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
"Minns honom som reko"

Hur fan kan en knarklangande mördare vara reko?
Hur kan hornegrer få pris av SVT?

De är ju så äkta ..

Människor är flerdimensionella, hur många mödrar säger att deras mördande barn är onda?

Så mkt sopor till horkukar i vårt fuckade land idag. Såna som du alltså.

Jag skiter i den jäveln. Men patetiska fega duktiga män alltså ..
Senast redigerad av Pancev 2024-01-27 kl. 22:50.
Citera
2024-01-28, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Hur kan hornegrer få pris av SVT?

De är ju så äkta ..

Människor är flerdimensionella, hur många mödrar säger att deras mördande barn är onda?

Så mkt sopor till horkukar i vårt fuckade land idag. Såna som du alltså.

Jag skiter i den jäveln. Men patetiska fega duktiga män alltså ..

Att morsor inte inser att deras ungar är onda är väl lite skillnad mot att tycka att en sådan som RH är reko. Att idioter som han sedan då och då får pris för att de pratar i takt ändrar knappast status på RH vare sig åt det ena eller andra hållet.

Problemet med vårt land sedan är väl att det finns så många som inte kan kommunicera utan att använda ordet hor i var och varannan mening. Knappast någon med det problemet som bidrar till samhället på något vettigt sätt. Inte ens de som får priser av SVT.
Citera
2024-01-28, 10:44
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Att morsor inte inser att deras ungar är onda är väl lite skillnad mot att tycka att en sådan som RH är reko. Att idioter som han sedan då och då får pris för att de pratar i takt ändrar knappast status på RH vare sig åt det ena eller andra hållet.

Problemet med vårt land sedan är väl att det finns så många som inte kan kommunicera utan att använda ordet hor i var och varannan mening. Knappast någon med det problemet som bidrar till samhället på något vettigt sätt. Inte ens de som får priser av SVT.
😄 Jag kan faktiskt undvika det ordet. Så ditt resonemang faller ganska snabbt. Men du förefaller vara ganska så pantad 😉

Klart han är slut, men det är ju inte särskilt konstigt att människor som träffat en person i olika sammanhang kan anse att personen absolut givit ett helt reko intryck. Det kan ju inte ens du missförstå.
Senast redigerad av Pancev 2024-01-28 kl. 10:51.
Citera
2024-01-28, 11:29
Medlem
Citat:
😄 Jag kan faktiskt undvika det ordet. Så ditt resonemang faller ganska snabbt. Men du förefaller vara ganska så pantad 😉

Klart han är slut, men det är ju inte särskilt konstigt att människor som träffat en person i olika sammanhang kan anse att personen absolut givit ett helt reko intryck. Det kan ju inte ens du missförstå.

Nej, inte ens jag kan missförstå det. Men t o m du ser väl skillnaden på att tycka det för 10 år sedan när man träffar en person och att skriva samma åsikt i ett sådant här forum när saker och ting kommit fram om personen ifråga.
Citera
2024-01-28, 11:30
Medlem
Citat:

F ö hänger jag inte med på varför mitt argument skulle falla platt? Om du kan undvika ordet ifråga var det väl inte dig jag syftade på eller hur?
Citera
2024-01-28, 11:52
Medlem
Haha, har Vsk tuffat till sig på senaste tid?

Här är 2 tidigare tillfällen där man inte vågade kliva ut från sin pub.

https://streamable.com/8tx4i6
https://streamable.com/46yp70
Citera
2024-01-28, 12:06
Medlem
EnLitenkilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AkerstromM
Haha, har Vsk tuffat till sig på senaste tid?

Här är 2 tidigare tillfällen där man inte vågade kliva ut från sin pub.

https://streamable.com/8tx4i6
https://streamable.com/46yp70

Hehe.
Pizzagubben stoppar alltså grindifs fina grabbar?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in