Citat:
No shit? Du menar att det var därför de dömde honom?

Citat:
Målsägande är uppenbart traumatiserad.
Nej. Du vet inte vad vittnena såg, eller varför hon betedde sig på så vis. Det finns inget uppenbart eller objektivt med det hela.
Dessutom så spelar det ingen som helst roll hur hon hade betett sig, eftersom naiva fåntrattar oavsett säger "man vet aaaaaaldrig hur ett offer reagerar". T ex berättas det om att hon skrattade och skämtade till och från då hon berättade om våldtäkten. Jag kan garantera att du kommer säga "hon skrattade för att hon var chockad" eller nåt sånt.
Citat:
Ljuga är en sak: det är klart att folk kan göra det. Men att ljuga och spela teater under flera månaders tid, det är det få som kan...
Baserat på vad? Folk lever lögner i decennier utan att det bekommer dem särskilt.
Citat:
Så något har ju uppenbarligen hänt, som har traumatiserat målsägande. Det måste du väl ändå medge?!
Lek med tanken att MÄ hittar på våldtäkten. På vilket sätt skulle du förvänta dig att hennes beteende skulle vara annorlunda?
Citat:
Och varför skulle målsägande vilja sätta dit Vi*king falskt menar du`? Makes no sense.
Jag behöver inte visa varför. Det är nästan omöjligt att veta. Jag kan bara peka på alla tillfällen då hon ljuger och alla omständigheter som inte går ihop. Jag kan bara visa ATT hon ljuger och har ingen skyldighet att kunna förklara VARFÖR hon ljuger.
Citat:
Det är faktiskt troligare att kåte och fulla vi*king i sitt kåtslag våldtagit målsägande. Än att hon falskt tillvitat honom.
Inte sett till omständigheterna.