2024-01-25, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Varför skickar dem inte in farmen Sebbe igen? Så de händer något

Eller hon Christina/naken Janne.
2024-01-25, 10:59
Medlem
När Naken-Janne var med, blurrade de hans könsorgan då??
2024-01-25, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kijah
När Naken-Janne var med, blurrade de hans könsorgan då??

Haha tror fan inte de gjorde det faktiskt
2024-01-25, 11:55
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0Z8S
Nån mer än jag som ser Edward Blom i Fredrik? Kanske både i sättet men särskilt till utseendet.
Instagramkontot Omvifickbarn har utnämnt Fredrik till en korsning mellan Brolin och Blom!
2024-01-25, 11:58
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Varför skickar dem inte in farmen Sebbe igen? Så de händer något
Så har jag tänkt varje år. Farmens bästa deltagare någonsin. Sorgligt nog är han upptagen med att måla tavlor på sitt gruppboende, medicinerad till oigenkännlighet. Men visst vore det minst sagt episkt om han dundrade in och tog över storbonderollen. ”DU är entledigad! Punkt, slut, finito!”.
2024-01-25, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Inte jätteblond, inte jättesnygg och inte jättesvensk.

Hur fasen kan man tycka att Cornelia är snygg?
Är hon inte svensk? Verkar ju ha ett svenskt namn
2024-01-25, 13:28
Medlem
AllHailBoognishs avatar
”Oavsett vad så kommer jag sova i den sköna sängen”. Det där går bara ihop ifall Ciro väljer någon i ortengänget som andrekämpe. Kommer de alltså kasta en av sina egna under bussen igen, för att på så sätt kunna välja Cornelia som förstekämpe veckan därpå?

Väljer Ciro Ronja slår han nog ut henne, och då blir ju Cornelia storbonde en vecka till, och detsamma gäller de flesta på Cornelias sida.

Jag tror att oavsett vad så är Ciro i princip lurad in i något. Han är inte en sådan som paktar, och dessutom har han talat illa om ortengänget flera gånger.

Min teori är att killarna övertygat Ciro att välja Jennifer, och Ciro ogillar henne tillräckligt mycket för att gå med på det. De har flera gånger påtalat att pakten egentligen bara gäller killarna som formade pakten tillsammans från dag ett, och de övriga är och har varit spelbrickor. Jennifer vet i sin tur inte att killarna kommit nära Ciro och ligger bakom det hela, så hennes lojalitet ligger fortfarande hos det tajta killgänget och hon väljer således någon av dem som storbonde vid eventuell förlust. Ciro har också kommit tillräckligt nära Tim och Andreas för att välja någon av dem som storbonde vid eventuell förlust. Klassiskt dubbelspel som är deras smartaste alternativ, och med tanke på kommentaren om storbondestugan är det nog det mest rimliga och troliga. Blir spännande att se på söndag.
Senast redigerad av AllHailBoognish 2024-01-25 kl. 13:43.
2024-01-25, 13:35
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha tror fan inte de gjorde det faktiskt
Kommer ihåg när stollen var med.
Nä de "blurrade" inte😱
2024-01-25, 13:39
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Årets "Den sista färden"-moment: Fredrik Trygg testar slaktbänken!
Hade bara fattats att Jennifer hade börjat spela banjo också.
Ja, det var en riktig dejavu! Fick lite obehagskänslor av den late jäveln.
2024-01-25, 13:57
Medlem
https://www.tv4.se/artikel/5WJFiW1PT9hBL1JK9ZRmgP/efter-kritiken-det-foerekom-ingen-mobbning-i-farmen

Här förklarar jennifer, jojje och alessia att det har vinklats fel till att dom är mobbare. Fast dom förklarar aldrig vad den andra gruppen har gjort. Åtminstone i cornelias fall i hennes tiktok så erkänner hon ju att hon inte alltid var perfekt beteende. Så jag undrar verkligen vad som hände bakom kameran
2024-01-25, 13:57
Medlem
Bakarettans avatar
När Tim är gammal & trött och behöver hemhjälp eller hamnar på ett äldreboende...tja det blir inte lätt för honom. Han ser ju skitig ut med alla tattoos.
Okunnig icke svensktalande personal kommer skrubba skiten ur honom. Aj aj Tim!
Och när Torpet-Cornelia en gång tar hissen ner så finns bara ett par sladdriga osammanhängande silikonbubblor kvar. Jennifers läppar ligger inte långt efter.
Heja Ronja, Levin, Magnus, Anna, Désirée. I viss mån Farmen-Cornelia och Per.
Chiro njää...
Fredrik...Att han ens kan med att sitta i TV och säja det han säjer. Obegripligt.
Andreas...ett gott råd: arbeta bort din blatte-dialekt.
2024-01-25, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
”Oavsett vad så kommer jag sova i den sköna sängen”. Det där går bara ihop ifall Ciro väljer någon i ortengänget som andrekämpe. Kommer de alltså kasta en av sina egna under bussen igen, för att på så sätt kunna välja Cornelia som förstekämpe veckan därpå?

Väljer Ciro Ronja slår han nog ut henne, och då blir ju Cornelia storbonde en vecka till, och detsamma gäller de flesta på Cornelias sida.

Jag tror att oavsett vad så är Ciro i princip lurad in i något. Han är inte en sådan som paktar, och dessutom har han talat illa om ortengänget flera gånger.

Min teori är att killarna övertygat Ciro att välja Jennifer, och Ciro ogillar henne tillräckligt mycket för att gå med på det. De har flera gånger påtalat att pakten egentligen bara gäller killarna som formade pakten tillsammans från dag ett, och de övriga är och har varit spelbrickor. Jennifer vet i sin tur inte att killarna kommit nära Ciro och ligger bakom det hela, så hennes lojalitet ligger fortfarande hos det tajta killgänget och hon väljer således någon av dem som storbonde vid eventuell förlust. Ciro har också kommit tillräckligt nära Tim och Andreas för att välja någon av dem som storbonde vid eventuell förlust. Klassiskt dubbelspel som är deras smartaste alternativ, och med tanke på kommentaren om storbondestugan är det nog det mest rimliga och troliga. Blir spännande att se på söndag.
Vem har han pratat illa om i ortengänget? Har för mig att det är bara freddan som han är trött på. Jag visste inte att han ogillade jennifer. Vad har han sagt om jennifer?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in