Citat:
Ursprungligen postat av
Fancow
Angående deltagarna så diggar jag Per den äldre. Han verkar saklig, kunnig och snäll. Hoppas han tar sig långt!
Förstår inte vad folk stör sig på hos Ronja? hon verkar empatisk och det var gulligt att se hur glad hon blev över att få skratta tillsammans med Andreas trots att de inte tillhör "samma grupp" som hon själv uttryckte det.
Har inte bestämt mig ang. Cornelia. Tror definitivt hon är lätt att störa sig på då hon verkar ha en åsikt om allt men stör mig garanterat mer på Jennifer som känns så extremt lättkränkt och kaxig. Stör mig inte lika mycket på Alessia, hon är feisty, men känns inte som om hon vill vara aktivt elak mot någon utan snarare som om hon har svårt att reglera känslor och lätt kan få ett utbrott men sen är det bra liksom?
Trots att Fredrik är helt besatt av att spela spelet, så har han någon konstig charm??? han framstår som enkel och lättsam, som tar livet med en klackspark.
Jag hatar gänget med tatueringar som la sig i stugan tillsammans. Håller på de tråkiga lite mer passivt aggresiva gänget.
Dock kan det vara så att vissa individer från orten-gänget skulle kunna vara ok. Kommer nog bli splittringar och annat som kommer visa det.
Från det mogna gänget utan tatueringar kan det säkert vara nån dum också. Även fast det är givet att hålla på dem nu.
Cornelia och Levin på torpet är två försvuxna fjortisar som garanterat kommer alliera sig med orten-gänget inne på Farmen. Maxime skulle kunna vara vettigare.