2024-01-24, 22:09
Medlem
Zyxel04s avatar
Ej sett alla avsnitt på Torpet denna veckan.

Men.

Torpet-Cornelia är en bra injektion i programmet. Det behövs den typen av karaktärer med starka känslor och som är lite impulsiva.

Jag tycker dessutom att hon är fin, och jag tänder på dominanta damer.

Men frågan är hur relationen är mellan Cornelia, Levin och Maxime... (hmm...)

Det verkar som om Levin betraktar sig som ledaren... för deras "pakt". Och han verkar tro att det är tensions mellan Maxime och Cornelia.

Samtidigt så har också framstått som Maxime och Cornelia ska hjälpa varandra fram till finalen...

Cornelia känns som en sån som är villig att agera galet och göra noterbara saker.
2024-01-24, 22:11
Avslutad
Tjejerna på torpet tror att de lurar Magnus men han har koll på läget, han fattar mycket väl att de bara kör med tomt smicker. Det lät som han tänkte se om Levin är mottaglig för samarbete, kan bli intressant. Hoppas Levin är tillräckligt smart för att hoppa på det tåget.
2024-01-24, 22:13
Medlem
0Z8Ss avatar
Nån mer än jag som ser Edward Blom i Fredrik? Kanske både i sättet men särskilt till utseendet.
2024-01-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jävla fjant. Så du tror att alla som jobbar inom polismyndigheten är poliser och dom får absolut inte vara mänskliga.

Att gråta är att visa styrka. Det är bara mänskligt. Vi lever inte i början på 1900 talet när gråt var vekhet.

Ronja är inte konflikträdd för hon tog ju upp sina funderingar med Cornelia.
Ronja skulle ha blivit väldigt ensam utan sin bästa vän på farmen.

Ronja jobbar på RLC, regionledningscentralen, så ni som har problem med polisen kan ta ut det på någon annan.
Jag har inget problem med polisen och min mamma har varit polis.
Farmen Ronja jobbar som operatör på Regionledningscentralen, hon tar emot larm och skickar ut det till polispatruller.
2024-01-24, 23:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
När skrek hon?
Det var väl förra sommaren.
2024-01-24, 23:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Lite svagt att börja gråta för en bästa vän på farmen kanske tröttnar på en. Lågstadie fason på det.
Man ska väl inte döma folk efter utseendet men det ser för jävligt ut med all den svarta tatueringen Tim har.
Hela halsen är svart som på en neger och ovanpå denna fjollans vita skalle. Ogillar honom skarpt. Misstänker att han är gay.
2024-01-24, 23:56
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha var det säsongen när Mulle Dahlgren var med eller? var det han som brände upp Torpet kanske? för att han var så jävla påtänd
Inga droger inblandade i branden. En oljelampa som startade branden när Mulle sov.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/3j5Geq/har-brinner-farmen-huset-ner-hela-skiten-brann
2024-01-25, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Och hon Ronja jobbar alltså inom polismyndigheten. Lipar, är osäker och konflikträdd. Man kan förstå att den myndigheten är på väg ner åt helvete när såna personer jobbar där

Tycker Ronja känns långt ifrån konflikträdd. Jämfört med alla andra som sitter och håller käften hela tiden. Ronja verkar ta upp sina orosmoment och vågar säga ifrån
2024-01-25, 05:21
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Jennifer tål inte Cornelia för hon är blond, snygg och svensk.
Cornelia är inte skyldig Jennifer ett skit. Snarare tvärtom med råge.

Jennifer har helt igenom en vidrig personalitet. Mobbare och hennes krokodiltårar är bara ett spel.
Inte jätteblond, inte jättesnygg och inte jättesvensk.

Hur fasen kan man tycka att Cornelia är snygg?
2024-01-25, 06:00
Avslutad
Citat:
Jävla fjant. Så du tror att alla som jobbar inom polismyndigheten är poliser och dom får absolut inte vara mänskliga.

Att gråta är att visa styrka. Det är bara mänskligt. Vi lever inte i början på 1900 talet när gråt var vekhet.

Ronja är inte konflikträdd för hon tog ju upp sina funderingar med Cornelia.
Ronja skulle ha blivit väldigt ensam utan sin bästa vän på farmen.

Ronja jobbar på RLC, regionledningscentralen, så ni som har problem med polisen kan ta ut det på någon annan.
Ronja är en osäker människa som förlitar sig på sin vänskap med Cornelia. Hon är osjälvständig.

Jag får avsnitten i klump, en gång i veckan pga. Ip-tv. Ligger kanske lite före?

Cornelia på torpet är snygg, galen och naturlig. Men tappar på grund av implantat i brösten. Det får henne, precis som alla andra, att se tjock ut.

Man ogillar henne på ett positivt sett. Hon gör tv.
2024-01-25, 10:04
Medlem
Zenabs avatar
Varför skickar dem inte in farmen Sebbe igen? Så de händer något
2024-01-25, 10:05
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Ronja är en osäker människa som förlitar sig på sin vänskap med Cornelia. Hon är osjälvständig.

Jag får avsnitten i klump, en gång i veckan pga. Ip-tv. Ligger kanske lite före?

Cornelia på torpet är snygg, galen och naturlig. Men tappar på grund av implantat i brösten. Det får henne, precis som alla andra, att se tjock ut.

Man ogillar henne på ett positivt sett. Hon gör tv.
Snygg ? Hon e ju för fan lönnfet, och påstår sig vara cheerleader , ah för 15 årsen kanske sen har de bara blivit ben Jerry och McDonalds ser de ut som. snacka om låga krav. Stila dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in