Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
Precis som ni på L-sidan då?
Jag är övertygad om att det inte finns en gud men jag VET inte.
Jag är övertygad om att det finns liv i universum utanför Tellus men jag VET inte.
Jag är övertygad om att kommunism inte är ett fungerande system men jag VET inte.
Jag är övertygad om att L har BPD och det mesta är lögner men jag VET inte.
Om ni är fler som försöker fälla mig för bristen på fullständiga bevis och objektiv sanning hänvisar jag till detta inlägg.
Nja tro det eller ej men många som är på "Linneas sida" just nu är inte det för att man tror eller hejar på Linnea som så utan för att man först och främst varit emot drevet och då backat henne för att även OM hon skulle ha borderline och begått dessa saker så går inte proportionerna på drevet (eller drevet överhuvudtaget) att försvara och skulle hon ha en diagnos så skulle det ju inte hjälpa att svartmåla henne utan då skulle ju någon gått in och krävt att hon blir utredd och får vård.
Men orsaken nu till att många fortfarande är på "Linneas sida" är för att inget av de "bevis" Chrippas sida har presenterat har bevisat någonting utan enbart motbevisat sig själva medans de klipp Linnea ändå la fram visar att Chrippas uppträdanden, provocerat eller ej, är helt vansinnigt och detta även då i närheten av sin egen treåriga dotter - han har och brukar droger i det hem hon vistas i (och då har han även för inte längesen dömts för narkotikabrott i hemmet). Hans egen bror anklagade Chrippa för längesedan att vara en kvinnomisshandlare, hans ex har uttalat sig utanför kameran om att Chrippa psykiskt misshandlat henne så det är inte långsökt att det hänt igen ju.
OM "Chrippas sida" nu skulle lägga fram faktiska, konkreta och äkta bevis på att Linnea falskt har anklagat honom och att han skulle vara oskyldig och hon är skyldig så kör i vind, då skulle antagligen de flesta ändå vara villiga att se sanningen när den presenteras.
Om du, med tanke på att Joakim verkar ha en del koll på psykiska problem, ändå försöker lägga din egen erfarenhet åt sidan och det det för vad det är så finns det ju faktiskt inga belägg för att just Linnea faktiskt skulle ha borderline. Och tänk då om hon nu inte har det, hur blir situationen för dig då?