2024-01-25, 11:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Som jag redan svarat någon annan ligger BPD-diagnosen i fatet för L om den skulle bekräftas. Follow the money.
Hur menar du då?

Det är väl tvärtom i så fall -- om hon har en diagnos som styr henne så sker ju inte saker medvetet, och Chrippa som varit medveten om diagnosen har då agerat för att aktivera utbrott istället för att agera med hänsyn till hennes påstådda diagnos. Dvs han har då använd en den påstådda diagnosen för att manipulera fram de reaktioner han vill ha.

Vilket gör honom till ett ännu större svin.

Så hur menar du?

Och skulle verkligen 90-kilo harnerver och fjollkänslor våga sig på ett sådant spel.
Citera
2024-01-25, 11:31
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Som Chrippa gjort i alldeles för lång tid med L? Ja, det har du faktiskt rätt i. Tills han till slut tog förnuftet till fånga.
Jag rättade bara dina stavfel
Som Linnea gjort i alldeles för lång tid med Chrippa? Ja, det har du faktiskt rätt i. Tills hon till slut tog förnuftet till fånga.
Citera
2024-01-25, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Teorin är väl att inget deklarerats, att "bevisen" är falska som vanligt

Absolut värt att följa upp på alla möjliga sätt.
Citera
2024-01-25, 11:32
Medlem
Citat:
Pengarna leder dock till Anjo och Jocke som tjänar pengar på detta kaos.

Håller med om att båda sidor har vinstintressen i detta, vilket gör att det blir svårnavigerat. Allt som sägs ska tas med skopor av salt och man ska fundera på varför och av vem det sägs. Håller helt med.
Citera
2024-01-25, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Hur menar du då?

Det är väl tvärtom i så fall -- om hon har en diagnos som styr henne så sker ju inte saker medvetet, och Chrippa som varit medveten om diagnosen har då agerat för att aktivera utbrott istället för att agera med hänsyn till hennes påstådda diagnos. Dvs han har då använd en den påstådda diagnosen för att manipulera fram de reaktioner han vill ha.

Vilket gör honom till ett ännu större svin.

Så hur menar du?

Och skulle verkligen 90-kilo harnerver och fjollkänslor våga sig på ett sådant spel.

Jag tror att om alla får veta att hon lider av BPD kommer många förstå att att hon spelar ett spel och att Chrippa har levt i ett helvete i ett halvår.
Citera
2024-01-25, 11:38
Medlem
Citat:
Det är Anjos dagbok som han låtsas att Linnea skrivit, fejkade bevis som vanligt

Bevis på detta?
Citera
2024-01-25, 11:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cachero
Bevis på detta?

Jag tror det är samma bevisvärde som om det skulle vara Linneas Dagbok
Citera
2024-01-25, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar gårdagskvällens video? Jag snabbkollade för att jag ville höra hans story kring detta men hittade inget

Den syns i slutet, vid 2:05:34
Citera
2024-01-25, 11:43
Avslutad
Citat:
Håller med om att båda sidor har vinstintressen i detta, vilket gör att det blir svårnavigerat. Allt som sägs ska tas med skopor av salt och man ska fundera på varför och av vem det sägs. Håller helt med.
Det finns inget vinstintresse för Linnea.
Men däremot så har Jocke o Jonna samt deras aparmé allt att förlora, dom har klarat sog länge, mrn inte länge till.
Snart drar gänget till Dubai, aldrig blicka bakåt, bara framåt.
Frågan är om Christofer Berg och Jocke o Jonna får dra iväg hipp som happ? Anjo, tror jag inte kommer vara en "bror" länge till, Jacke, han sprutlackar vidare på sitt kneg, som om ingenting har hänt.
Citera
2024-01-25, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Jag tror det är samma bevisvärde som om det skulle vara Linneas Dagbok
Självklart är det Linneas dagbok.
Det är ju därför Anjo visar upp den i story osv.
För att skrämma linnea.
Måste var psykiskt jobbigt för Linnea bara att veta om att Anjo har den. Sen också att han kan läsa upp den för hela internet gör ju inte saken bättre.

Men givetvis så är det Linneas dagbok.
Citera
2024-01-25, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Dagbok… vafan är hon 3 år eller?

Hur gammal var Lars Norén när han började publicera sina dagböcker..?

Citera
2024-01-25, 11:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Självklart är det Linneas dagbok.
Det är ju därför Anjo visar upp den i story osv.
För att skrämma linnea.
Måste var psykiskt jobbigt för Linnea bara att veta om att Anjo har den. Sen också att han kan läsa upp den för hela internet gör ju inte saken bättre.

Men givetvis så är det Linneas dagbok.

Det är ju det här som är problemet. Anjo är allt annat än trovärdig oavsett vad han gör, det har till och med Jockiboi sagt. Bara för att han säger att Dagboken är Linneas så behöver det inte betyda att det är det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in