2024-01-25, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Klassisk BPD-move att sätta dit killen för misshandel/våldtäkt. När sedan Kronobergsbreven började läcka blev det nästan helt självklart för mig att det är BPD det handlar om.

De breven är ju definitivt inte något bevis med hög trovärdighet. Det är känt sen innan att Chrippa har en sjuk fantasi och kan komma upp med helt vrickade rappakaljor från ingenstans och med tanke på att han ju uttryckligen sa att han och Jocke skulle hitta på saker om henne med tanke på att de inte hade något att anklaga henne för så är det ju snarare ett tecken på att detta är precis vad de nu sysslar med.
Varför sa han inte i den filmade situationen att de skulle berätta hur hon betett sig och att hon var en psykopat, varför skulle de behöva hitta på då? 🤷🏼
Citera
2024-01-25, 10:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
De enda som trollar måste väl vara de där hjärndöda idioterna som med näbbar och klor försvarar en psyksjuk BPD-tjej som gått in för att förstöra sin snubbes liv
Snälla, du kan väl iallafall försöka vara källkritisk? Allt Anjo säger är inte sanning, bara för att det kommer ut ur Anjos käft så är det inte bevis, det är inte automatiskt sanning.
Anjo har inte bevisat någonting, men ändå köper du allt han säger med hull och hår, du behöver inga bevis, du vill bara ha en ursäkt att hata.
Citera
Avslutad
Citat:
Förstår att du vill åt en patientjournal men det kan jag inte erbjuda. Precis som att jag inte kan bevisa att Börje Salming hade ALS, att Mikael Nyqvist hade cancer och att Michael J Fox har Parkinsons.

Men kan du bevisa EN enda sak som gör att du tar sida? Ett enda bevis har du kanske? Eller?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Du menar dem Kronobergsbreven som Julia berättade att Chrippa skrev efter att han kom ut ur häktet och kollat på Anjos videos så han kan skriva det som stämmer in med det Anjo påstått?

Menar du att Anjo berättat om allt som står i Kronobergsbreven innan Chrippa släpptes? Det stämmer ju inte ens.
Citera
2024-01-25, 10:49
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Stämmer inte…
Har du bevis på att det är Linneas dagbok?
Citera
2024-01-25, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Men kan du bevisa EN enda sak som gör att du tar sida? Ett enda bevis har du kanske? Eller?

Du verkar vara besatt av bevis. Jag kan ju vända på frågan och be dig uppvisa något bevis från L-sidan som visar att Chrippa har slagit henne? Det är ju trots allt den som påstår sig ha blivit utsatt för brott som ska ta fram bevisen.
Citera
2024-01-25, 10:51
Avslutad
Citat:
Menar du att Anjo berättat om allt som står i Kronobergsbreven innan Chrippa släpptes? Det stämmer ju inte ens.

Om du satt häktad för stöld och i häktet skrev ned på en lapp att du var på annan plats när det som stals försvann, hade du sett det som bevis du kan använda då? Kan du tala om vad du har för bevis som gör att du tar sida?
Jag är inte på någon sida, men jag stör mig väldigt mycket på ANJO som för barnens detektivbyrå och påstår sig ha bevis i varje video som han av någon anledning vägrar använda sig av.
Citera
2024-01-25, 10:52
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Förstår att du vill åt en patientjournal men det kan jag inte erbjuda. Precis som att jag inte kan bevisa att Börje Salming hade ALS, att Mikael Nyqvist hade cancer och att Michael J Fox har Parkinsons.
Dessa personer har ju dock själva berättat att dem har dessa diagnoser. Precis som Chrippa berättat att han är en narcissist.
Linnea har dock inte själv berättat att hon har några diagnoser, det är en skillnad.
Citera
2024-01-25, 10:53
Avslutad
Citat:
Du verkar vara besatt av bevis. Jag kan ju vända på frågan och be dig uppvisa något bevis från L-sidan som visar att Chrippa har slagit henne? Det är ju trots allt den som påstår sig ha blivit utsatt för brott som ska ta fram bevisen.

Du menar BEVIS irrelevant när någon ska dömas!? LOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

L-'s sida? Jag står inte på någons sida. Men ok, du har alltså inte ett enda bevis som du kan stärka dina argument med? Du gillar bara en person bättre och tänker du vill vara på den sidan typ som i en fotbollsmatch? Ah, ok!
Citera
2024-01-25, 10:53
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:

Skillnaden är att personerna du nämner in förnekar att de har dessa diagnoser 😉
Citera
2024-01-25, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Skillnaden är att personerna du nämner in förnekar att de har dessa diagnoser 😉

Om ANJO skulle säga att någon inte hade en dokumenterad sjukdom så HAR de inte den sjukdomen!
Det handlar inte om att kunna bevisa något utan rimliga tvivel, det handlar om vad ANJO säger!
ANJO leder barnens detektivbyrå och barnen vet att ANJO har rätt!!!
Citera
2024-01-25, 10:56
Avslutad
Citat:

Skillnaden där är att dessa tre ändå själva sagt att de led/lider av dessa sjukdomar. Linnea däremot nekar till att ha någon diagnos. Anjo till och med säger att man aldrig kan använda en diagnos som en förklaring till sina handlingar, men nu blev det tydligen så
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in