2024-01-25, 09:49
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
ANJO har alltså stulit någons dagbok?

Dom påstår sig ha kommit över hennes dagbok svar ja.

Känns aningen omodernt för en 23åring år 2023-2024 att skriva dagbok men vad vet jag.
Citera
2024-01-25, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja hon lär ju knappast ha gett den till honom. Hon skriver dock att hon inte har någon dagbok. Så det kanske är C som skrivit lite sagor i den och påstår att det är L.

Aha, så briljanta bevis som att använda sig av vad ngn random psykolog säger om psykopater efter en snabb googling för att fastställa hur NARCSISSTER beter sig... för att sen inte ens få summan av kardemumman att gå ihop i slutpoängen med den felaktiga informationen han googlat läggs åt sidan.. nu ska han skriva sina egna bevis? Det har han väl redan testat också?

Barnens Detektivbyrå, där allting är på låtsas!
Citera
2024-01-25, 09:51
Avslutad
Citat:
ANJO har alltså stulit någons dagbok?
Linneas dagbok hamnade i händerna på team Chrippa, när Chrippa satt häktad.
Förmodligen för att undanröja bevis om miksshandel, så har gänget skrivkt om dagboken i syfte att framställa Linnea som GM och Christofer som brottsoffer...

Vem har haft möjlighet till detta?
Gustav Björklund som var där och plockade bort saker, (kollutionsfara) som skulle kunna skada Jockibois rykte, genom att Chrippa är hans bror...

Julia har manipulerats och sitter i Karlskoga och förstår ingenting.
Citera
2024-01-25, 09:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Det är en stillbild från Fettots senaste mästerverk som jag la upp.

Du menar gårdagskvällens video? Jag snabbkollade för att jag ville höra hans story kring detta men hittade inget
Citera
2024-01-25, 09:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du menar gårdagskvällens video? Jag snabbkollade för att jag ville höra hans story kring detta men hittade inget

Det är en person som spekulerar och är partisk utan bevis, fast det är som vanligt "nya bevis" som han talar om i början.
Hörsägen och historier om bevis som hade funnits om de inte försvunnit.
Det här är bevis för personer som tror att vinklade spekulationer är bevis, det är inte bevis för någon som vet vad bevis är. Varför vet ANJO inte vad bevis betyder fortfarande?
Citera
2024-01-25, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skyliner.
1. Ja jo tack tack jag har redan sett den artikeln.
2. Har du någon källa på att det är honom det handlar om?
(Källa & påstående är inte samma sak)
3. Det enda jag gjorde var att dela en video på en kille som ringer kronkalle för att få veta chrilles skuld. På vilket sätt verkar han vara min ”hjälte” för det?
Fattar inte

I den videon tar de ju upp exakt samma saker om utmätts som i artikeln så du har ju själv pusselbitarna som bekräftar att det är honom men du verkar ju inte vara så bright att lägga ihop 1+1 ens 🤦🏼🤦🏼
Och rörande videon så var varenda skuld presenterad här i tråden då runt Augusti och även då ringde flertalet människor in och kollade med kronofogden. Då låg skulden hos dem inte på 2miljoner med med de inkommande blev totalsumman närmare det.
Dock har ju Chrippa efter det umgåtts med Jocke så man kan ju bara gissa att Jocke fått steppa in och lösa de inkommande ärendena.
Citera
2024-01-25, 10:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja hon lär ju knappast ha gett den till honom. Hon skriver dock att hon inte har någon dagbok. Så det kanske är C som skrivit lite sagor i den och påstår att det är L.
Eftersom dem troligen vill ha en kvinnlig handstil så är det mer troligt att Julia skrivit denna dagbok
Citera
Medlem
Konkursen - Linköpings TR K 4322-22
https://pixeldrain.com/u/JSR2f3r4
https://gofile.io/d/9XgKYp
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Linneas dagbok hamnade i händerna på team Chrippa, när Chrippa satt häktad.
Förmodligen för att undanröja bevis om miksshandel, så har gänget skrivkt om dagboken i syfte att framställa Linnea som GM och Christofer som brottsoffer...

Vem har haft möjlighet till detta?
Gustav Björklund som var där och plockade bort saker, (kollutionsfara) som skulle kunna skada Jockibois rykte, genom att Chrippa är hans bror...

Julia har manipulerats och sitter i Karlskoga och förstår ingenting.

Gustav är den enda med nyckel och han var enligt egen utsago där och "väntade" på henne tillsammans med två killar. Vad ska en späd liten flicka som Linnea kunna göra mot en överviktig 34-åring?
Citera
Avstängd
Snusfris avatar
Citat:
ny två timmars video.. seriöst.

Rätt imponerande att han bara orkar. Men han är ju arbetslös och har inget annat för sig. Och att han verkligen tror att han är den nya Janne Josefsson.
Citera
2024-01-25, 10:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Snusfri
Rätt imponerande att han bara orkar. Men han är ju arbetslös och har inget annat för sig. Och att han verkligen tror att han är den nya Janne Josefsson.

Janne Josefsson använder väl sig av konkreta bevis med källa?
ANJO kör med nedskriva historier och kallar det "bevis"...
Citera
2024-01-25, 10:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMongoKid
Du vet inte riktigt hur det fungerar, eller hur?

Du behöver inte ha något bolag/firma registrerat för att vara skyldig att deklarera dina inkomster.
Det är ju inte alla inkomster som kommer in per automatik till Skatteverkets kännedom, och du har då själv en skyldighet att deklarera och betala skatt för detta, bolag eller ej.
Som sagt, innan man uttalar sig bör man nog lära sig hur saker och ting fungerar ute i verkligheten, dvs utanför Flashback!

Btw, enskild firma, dock ej aktiv just nu:
https://krafman.se/berg-christofer/890313xxxx/gzfhearo/sammanfattning
Du vet om att man som privatperson inte kan deklarera i december/januari?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in