2024-01-25, 09:15
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Får du tid över tror jag många med mig hade uppskattat en sammanfattning av #352 chattlogg. Bilderna i chatten är så jävla äckliga och har en förmåga att etsa sig fast på näthinnan. Så en sammanfattning utan bilder vore guld värd.

Jag kan ta mig an #352 nu. Det kanske behövs en sammanfattning trots att han inte är så rolig i text. Filmerna däremot.
Citera
2024-01-25, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Har du någon rebus?

Trodde det redan var löst, sorry!

Rebus 354

Förnamn: är ett mansnamn på grekiska Ανδρέα
Mellannamn: namnet som uppgavs i användarnamnet, inte Niklas
Efternamn: annat ord för man + strakt vattendrag

Staden stämmer och som sagt 6års gäddrabatt på åldern.

Finns en hel del kvar på nätet även om han rensat sin facebook, så googla på
Citera
2024-01-25, 09:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Ett litet godmorgontips.

Gädda 352.

Den tredje knullamigsjälviröven filmen.

Förutom att han penetrerar sig själv så ser man även smutsgrå före detta vita tubsockor med noppor. SAMT hans ringfinger visar en glänsande kärleksförklaring.

Best of the best

Trosor
Analsex med sig själv
Tubsockor
Förlovningsring

Allt i samma klipp.

En bild säger mer än 1000 ord
En film säger mer än 1000 bilder

Jag reagerade också på de äckliga tubsockorna. Så jävla urtvättade å äckliga.
Vem fan köper inte nya sockar? Kallingarna har väl fallit sönder efter år av rövpenetrering så sambons flicktrosor är sista utvägen
Citera
2024-01-25, 09:53
Medlem
PROLIFICs avatar
#352 Förnekelsens ansikte a.k.a. Trosdildon i Norberg

Han tycks ta kontakt med barnet via Kik och presenterar sig med:

"Söt du är
Jag är en bisexuelle kille på 52 år som gillar klä mig i kvinnokläder i bland om de är ok för dig ?"

"Har du sovit sovit gott?
Jag gillar unga tjejer"

"Jag gillar unga tjejer"

Fiskaren: Aa jag bryr mig nt om va du har på dig?" "Oki vadå unga?" "Ja e 13 lxm, e d ok?"

Trosdildon/TD: "De är ok att du är det. Är så härligt med tjejer i den åldern"

F: "Jaså" "Vadå"

TD: "De som är 13 år så fina Vad söker du efter ?"

F: "Har du varit me nån som e 13 innan" "Söker nån som kan köpa ut lite o få nåra tjänster tbx typ"

TD: Jag har varit med 13 åring förr är skönt att vara med och mysigt Ok där ser man"

Han svarar på vad han gjorde med 13-åringen:

"Vi kysstes smekte varandra skickade (slickade*) henne så fick jag stoppa in den i henne också"

Fiskaren säger att hon bara har runkat och att han sprutade på golvet (TD frågade om han sprutade på henne). De diskuterar var de bor nånstans. TD säger Västmanland, Fiskaren säger Västerås. TD förtydligar till Fagersta. De pratar om att det är bra att de bor nära varandra.

TD: "Vill du mer än runka?"

Och nu skickar han klänningsbilden. Den är gravt osmickrande på alla sätt och vis. Modellen passar inte på en gubbkropp utan former och de beigegråa partierna har samma färgton som hans gäddkropp. Gäddbenen är iklädda stay-ups.

"När skulle skulle du vilja ses så kan jag köpa åt dig"

Oklart vad han ska köpa. Köpa ut kanske?

TD blir sjuk och konversationen kommer av sig lite p.g.a. det. Tråkig och vardaglig diskussion och TD berättar att han jobbar i en livsmedelsbutik och det är mycket att göra inför jul.

Sen verkar julen ha passerat för TD frågar om F har haft en bra jul och out of the blue kommer:

"Vill känna dina flick läppar runt min kuk"

"Mm skulle vara så skönt det
Fråga skulle du vilja bli min knullkompis?"

Fiskaren säger att hon ens inte vet hur han ser ut och får en osmickrande selfie på TD. Han köper svaret "Åh + hearteyes". Diskussion om vilka julklappar F har fått.

"Du skulle inte vilja få kuk i din söta fitta"

"När skulle de pass för dig att träffas
Vill så gärna låta dig suga mig och sen köra in min kuk i din flick fitta

Nu säger TD att han bor i Norberg, så det är en bit bort att komma till Västerås där F är ensam hela natten + dagen efter.

TD skickar penisbild. Den är slak och ligger ut mot låret. Ser ut som en bild från sjukvården där man ska visa upp en penis. Inget laddat, inget hett. En snopp liksom.

Han berättar han inte har körkort men att han kan åka buss och tåg. Sista bussen för dagen har dock gått.

"Har du blivit knullar nåt under nyår eller har du bara sugit kuk"

De pratar om att det är svårt att få ihop en träff.

"Skulle gärna smekt din flickfitta smekt dina bröst kysst dig"

"Är så gott att slicka en söt flicka som dig
Skulle vilja ha sina trosor sen som minne"
Citera
2024-01-25, 10:01
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#352 Förnekelsens ansikte a.k.a. Trosdildon i Norberg

Han tycks ta kontakt med barnet via Kik och presenterar sig med:

"Söt du är
Jag är en bisexuelle kille på 52 år som gillar klä mig i kvinnokläder i bland om de är ok för dig ?"

"Har du sovit sovit gott?
Jag gillar unga tjejer"

"Jag gillar unga tjejer"

Fiskaren: Aa jag bryr mig nt om va du har på dig?" "Oki vadå unga?" "Ja e 13 lxm, e d ok?"

Trosdildon/TD: "De är ok att du är det. Är så härligt med tjejer i den åldern"

F: "Jaså" "Vadå"

TD: "De som är 13 år så fina Vad söker du efter ?"

F: "Har du varit me nån som e 13 innan" "Söker nån som kan köpa ut lite o få nåra tjänster tbx typ"

TD: Jag har varit med 13 åring förr är skönt att vara med och mysigt Ok där ser man"

Han svarar på vad han gjorde med 13-åringen:

"Vi kysstes smekte varandra skickade (slickade*) henne så fick jag stoppa in den i henne också"

Fiskaren säger att hon bara har runkat och att han sprutade på golvet (TD frågade om han sprutade på henne). De diskuterar var de bor nånstans. TD säger Västmanland, Fiskaren säger Västerås. TD förtydligar till Fagersta. De pratar om att det är bra att de bor nära varandra.

TD: "Vill du mer än runka?"

Och nu skickar han klänningsbilden. Den är gravt osmickrande på alla sätt och vis. Modellen passar inte på en gubbkropp utan former och de beigegråa partierna har samma färgton som hans gäddkropp. Gäddbenen är iklädda stay-ups.

"När skulle skulle du vilja ses så kan jag köpa åt dig"

Oklart vad han ska köpa. Köpa ut kanske?

TD blir sjuk och konversationen kommer av sig lite p.g.a. det. Tråkig och vardaglig diskussion och TD berättar att han jobbar i en livsmedelsbutik och det är mycket att göra inför jul.

Sen verkar julen ha passerat för TD frågar om F har haft en bra jul och out of the blue kommer:

"Vill känna dina flick läppar runt min kuk"

"Mm skulle vara så skönt det
Fråga skulle du vilja bli min knullkompis?"

Fiskaren säger att hon ens inte vet hur han ser ut och får en osmickrande selfie på TD. Han köper svaret "Åh + hearteyes". Diskussion om vilka julklappar F har fått.

"Du skulle inte vilja få kuk i din söta fitta"

"När skulle de pass för dig att träffas
Vill så gärna låta dig suga mig och sen köra in min kuk i din flick fitta

Nu säger TD att han bor i Norberg, så det är en bit bort att komma till Västerås där F är ensam hela natten + dagen efter.

TD skickar penisbild. Den är slak och ligger ut mot låret. Ser ut som en bild från sjukvården där man ska visa upp en penis. Inget laddat, inget hett. En snopp liksom.

Han berättar han inte har körkort men att han kan åka buss och tåg. Sista bussen för dagen har dock gått.

"Har du blivit knullar nåt under nyår eller har du bara sugit kuk"

De pratar om att det är svårt att få ihop en träff.

"Skulle gärna smekt din flickfitta smekt dina bröst kysst dig"

"Är så gott att slicka en söt flicka som dig
Skulle vilja ha sina trosor sen som minne"

I och för sig bra introduktion. Pang på rödbetan. Han slösar inte tid på de 999 999 på 1 000 000 av de 13-åriga tjejer som skulle avsluta konversationen när det kryper fram.

Frågan är ju bara hur han ska hitta den där en på miljonen i Norberg? Med tanke på att han inte har körkort och inte verkar kunna ta sig någonstans ska han ha lite flyt utöver det normala för att hitta rätt tjej i närheten av ingenstans.

Hur stor är sannolikheten att han grejar ett nytt jobb? Eller blir det vi hederliga skattebetalare som får stå för notan än en gång? Men det slipper ju dumpens fans.
Citera
2024-01-25, 10:15
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru89

Rebus 354

Snyggt, tackar. Någon som är medlem i nån Öviksgrupp och vet ifall det nämnts något roligt där?

Hittar ingen Volvo på honom så jag antar att han kör företagsbil. Verkar ju ha ett bra jobb som mätsamordnare/mätchef.. får se hur länge han ligger kvar på företagets hemsida.
Citera
2024-01-25, 10:16
Medlem
PROLIFICs avatar
Forts. chattlogg #352 - del 2

Det råder inget tvivel om att Trosdildon tycker om flickfittor och 13-åringar.

TD frågar om bilder, "fina" bilder. Men F vill inte skicka.

"Skulle du vilja lära dig all sex att få kuk i fittan och rumpa. Eller bara i fittan"

"Men du har oskulden kvar"

Fiskaren svarar ja, hon har bara runkat.

Nu skickar TD en bild på fyra av sina rövleksaker. De ligger uppradade och en svart jäkel längst till väster ser ganska rejäl ut.

"Mina dildon som jag använder när jag gör de skönt för mig"

F frågar om han använder dem i sina rumpa.

"Ja de gör jag"

Följt av en bild där TD har en svart dildo uppkörd i rövhålet. Han ligger på en vit filt med nåt suspekt mönster (bokstäver?) som skulle kunna misstas för en avföring men jag tror att helt enkelt bara är en filt från 1982.

Direkt efter kommer en film när TD har rosa spetstrosa förd åt sidan. Han kör en lila dildo i röven. Allt filmat underifrån. Han stönar mycket. Åhhhh, åhhhh, åhhhh. Ahhhhh! Mmmmmm!

Följt av en video med samma trosa men dildon är bubblig och svart. Liknande stön och trosan åker med in en bit i rövhålet (ser det ut som, åtminstone gnids den vid öppningen) och den får en brun fläck i grenen. Det är brunsvart under tum- och pekfingernagel.

F svarar "Oj (och så apan som håller för ögonen)

TD: "Hoppas du gillar min filmerna
Skulle vilja slicka din rumpa"

F: Hihi.

TD: Skulle jag få göra det ?
Eller skulle du tänka dig att slicka min rumpa

F: "Men e nt d äckligt Man bajsar ju där"

TD: "Nej inte om man tvättar sig ordentligt där så är de ej äckligt"

F frågar om TD är singel. Ytterst märkligt svar:

"Nej har sambo men vi bor ej i hopp är särbon bor på varsitt håll"

De pratar om hur och var de skulle kunna ses, TD vill ha F:s trosor som minne.

TD skickar en trosbild där hela skrumpna penis syns genom ett par svartblommiga nättrosor.
Citera
2024-01-25, 10:54
Medlem
SmegmaFris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fru89

Rebus 354

Ännu en familj som splittrats.
Hans fru står fortfarande som gift med honom på sin fb.
Antar att döttrarna på 17 och 19 är djupt imponerade över sin pappa nu.
Citera
2024-01-25, 11:08
Medlem
Biggedys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmegmaFri
Ännu en familj som splittrats.
Hans fru står fortfarande som gift med honom på sin fb.
Antar att döttrarna på 17 och 19 är djupt imponerade över sin pappa nu.

Men fy fan.. stackarn lör ju förlora jobbet också.

Tänk hur snabbt allt kan gå i spillror..
Citera
2024-01-25, 11:12
Medlem
PROLIFICs avatar
#352 Chattlogg del 3

Nu ser det ut som att den är en chatt med en ny fiskare som börjar.

Även här är det TD som tar första kontakten. I tredje meddelandet skriver han:

"Jag är en 52 årig bi kille som gillar klä mig i kvinnokläder i bland" (profilbilden på Kik är f.ö. en bild på hans skrev där han har den rosa spetstrosan som fick bajs i grenen)

F svarar att F är 14 och gillar äldre.

TD frågar efter bild och F säger att TD ska skicka först.

TD skickar den hittills minst stötande bilden. Naken helkropp, ansiktet är kapat under näsan, byxorna är nere vid fotknölarna, penisen är slak och syns knappt.

F säger att han är fin. Återigen säger TD att bor i Fagersta. Han frågar om F haft sex med nån äldre. F har sugit av en 24-åring. TD frågar om F vill vara med en mycket äldre. Skickar penisbild som ser ut att vara från sjukvården. Typ: Så här ser en slak penis med förhud ut.

"Den kanske du vill suga"

F: "Åh så klart"

TD: "Skulle vara så skönt det se dina läppar runt kuken" (inget prat om flickläppar)

"Vill ha en ung flickvän som dig
Och som man kan lära allt med sex då"

F: "Åh aldrig haft en pojk vän och vill lära mig allt allt allt om sex"

TD: "Du har inte haft det
Vill lära dig ta emot kuk i rumpa då
Finns så mycket med sex som jag vill då med dig"

"Har du bara sugit kuk eller fått kuk i fittan ?
Berätta vad dina fantasier är med en äldre"

F säger att F fantasierna är att mysa och frågar om en till bild och leder in på spåret kvinnokläder.

TD skickar bilder där den beigegråa klänningen med svarta spetsdetaljer är uppdragen. Under har han den rosa spetstrosan (eller så har han fler par?) och på en av dem ligger slak penis och pung framme på display.

F svarar "Ååååååå"

TD: "Får man ser mer av dig
De gillar du när jag har trosor
Jag går aldrig ut som kvinna bara
hemma eller hos den som accepterar
det"

F: "Hihi.
Jag var en kåmpis i Fagersta. Vart i Fagersta bor du"

TD svarar inte på var han bor, han frågar efter att få se hela F. Vill veta ålder och kön på kompisen och vill veta vad som är det bästa för F med att vara med äldre. Får det sedvanliga svaret; erfarna, mogna, kan mer osv.

"De är sant om du säger
Ok men då ni träffas är du länge då hos henne
Vill ta båda dina oskulder då både
fittan och rumpan"

Här kommer en väldigt märklig dildobild. Den är av modellen som ska vara verklighetstrogen men mitt ögonmått säger mig att den är extremt lång.

"Den kanske du vill ha i din flick rumpa" (här kommer ordet flicka in i den här chatten)

F: Åh ja

TD skickar selfie i grodperspektivet. Kapad strax ovanför näsan och skägget gör att man inte ser ev. knas med hakan.

"Vill se hur långt jag kan få in den då i dig" (=den är troligen jävligt lång)

De pratar om bilder och vad skulle göra om de ses. TD säger att han varit med yngre:

"Ja de är länge sedan nu men de är det som som finns att vara med en yngre
Skulle vilja slicka dig mellan bena"

F frågar hur gammal den yngre var och vad de gjorde.

"Hon var 14
Vi kysste varandra så smekte jag henne utan på trosan först sen innan för trosan kände att hon blev lite fuktig på fittan av det"

"Hon smekte min kuk och sög den fick även stopp in de i hennes fitta tog hennes oskuld"

"Fick även smeka hennes anal lät ett fi ger glida in där så på henne så hon stönade då"

F: "Åååååw"

"Vill stoppa in finger i din anal med se hur du kommer njuta av det kommer göra så du kan ta emot min kuk där då"

"Jobbar i en livsmedelsbutik
Ja det måste vi vill lära dig att kina ta emot två kikar en i fittan och en i analen då samtidigt"

Lite random prat och nu säger TD han har sambo så de måste bo på hotell.

"Vilken oskuld vill du bli av med först då är det fittan eller analen du vill bli av med"

TD frågar vilken sorts trosor F använder.

"Åå du använder så a trosor är med mönster på dem som rosor eller nallar"

F svarar att hon har nallar, svarta, vita och prickiga.

TD: "Så gulligt
Så som en liten flicka ska ha då såna trosor
Måste jag ha kondom när jag knullar dig

F säger att TD får välja.

TD: "Jag får de vad bra då föredrar jag utan kondom vill i dig både fitta analen"

"Har du fått sperma på dig nån gång eller har du svalt sperma"

"Du vill smaka på de kan jag spruta dig i munnen då
Kommer att lära dig ta emot händer också i din fitta och anal om du vill det"

Sen steppas pratet upp och TD frågor om hon vill lära sig "riktigt snusk sex".

"Menar att de finns sex där man kissar på varandra"

TD har testat det en gång och det var trevligt.

Lite random prat.

"Ska lära dig allt inom sex
Vara med andra tjejer också då för jag vill ha en flickvän som vill ha tjej sex eller ha flera med samtidigt"

Skickar bild tagen underifrån. TD har ljusgula tunna trosor som man skära i mellan skinkorna. (det s.k. grodperspektivet får en ny innebörd här )

F svarar "Åh + hjärta. Hoppas vi kan ses snart." Och vill se bild på hans ansikte.

TD skickar selfie från sängen. Han ligger med bar överkropp. Armarna rakt uppsträckta och bilden är kapad precis ovanför penis. Bröstmuskulaturen obefintligt och den svällande gubbmagen tar upp nästan halva bilden.

F: "Åh. Va fin"
Senast redigerad av PROLIFIC 2024-01-25 kl. 12:03.
Citera
2024-01-25, 11:26
Medlem
Gäddorna är roliga med sina åldersrabatter. Antingen så tar de i ifrån tårna och låtsas vara 20-30 år yngre, vilket de absolut inte kan passera som. Eller så är de mer modesta och vad är meningen med det? För en 13-14-åring är du gammal oavsett om du är 42 eller 48.
Citera
2024-01-25, 11:32
Medlem
Biggedys avatar
Någon som vet vad det är för fel på Patrik?

Både gädda 354 och 352 väser som vampyrer när han börjar prata?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in