2024-01-25, 00:21
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
ICA gäddan var det värsta jag sett.
Undrar om han fick fronta i charken idag eller om han bara fick placera bakpulver i de bakre mörka gångarna. Någon i Norberg som vet hur pratet gått på ICA idag?
Citera
2024-01-25, 00:43
Medlem
Forsokskanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hallbarhetnolla
ICA gäddan var det värsta jag sett.
Undrar om han fick fronta i charken idag eller om han bara fick placera bakpulver i de bakre mörka gångarna. Någon i Norberg som vet hur pratet gått på ICA idag?

Hahah ja han var ju på riktigt läskig , tänk att möta honom längst in i butiken ensam med dom där spända ögonen
Citera
2024-01-25, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Gädda #351 är ju fullkomligt galen. På TikTok har han lagt upp en bild på sin son och adoptivdotter och skriver följande. Notera att han avslutar meningen med en speciell smiley. Har laddat upp en screenshot men har maskerat båda barnen. Smileyn betyder följande om någon inte vet. ”Often used to convey flirtation or sexual innuendo.”
Så här skiver han om bilden. ”I change both of them diapers when they weny they was babies 😏”
https://i.imgur.com/KFkEwQm.png
Ja det är inte bara en flörtsmiley utan kan ses som lite mer busigt men jag använder den nog uteslutande vid flörtigare kontakter och tycker att sammanhanget av mer oskuldsfull busighet ändå inte passar ihop med blöjbyten. Min uppfattning är att det är något annorlunda, definitivt. Varför skriver han ens så?
Citera
2024-01-25, 01:46
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Varför ser #354 kuk ut som gorbatjovs panna? Brännskadad?
Vitiligo? Otäckt långsmal också, i kombination med färgskiftningarna påminner den om en kinesisk nakenhund på nåt sätt.
Citera
2024-01-25, 02:13
Medlem
SmegmaFris avatar
#354 Ännu en gädda med ett rage-tic när Patrik öppnar käften.
Citera
2024-01-25, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
Trista chattloggar på sistone.

Dildotrosan #352 har etsat sig fast på näthinnan och i minnet p.g.a. sina filmer och den episka konfrontationen där han tar in Dumpen i butikens inre. Han väljer att sitta instängd i fikarummet, platsen där man lite casual snackar med kollegor, utan möjlighet att fly.

Volvo-Danne #353 kommer att falla i glömska ganska fort. Det enda man kommer att minnas där är Sara som rasar ut ur hans bil.

Jan-Banan #354 kommer också att glömmas bort. Han har en nakenhundsfläck på penis och han skriver "Hehe. Ja lite kyss å smek är ju en bra start. Få känna lite hur våt och tight du är och smaka på din goa fittsaft". Han har säkert givit sig själv lite gäddrabatt men "goa fittsaft" låter som nåt en 75-åring sexar till det med och så gammal är ju inte Bananen. Jag kommer förmodligen inte att glömma honom eftersom han är obehagligt lik min kusins man. Han bor tack och lov inte i Sverige så det kommer inte att bli några förväxlingar.
Får du tid över tror jag många med mig hade uppskattat en sammanfattning av #352 chattlogg. Bilderna i chatten är så jävla äckliga och har en förmåga att etsa sig fast på näthinnan. Så en sammanfattning utan bilder vore guld värd.
Senast redigerad av Berraperra1975 2024-01-25 kl. 08:18.
Citera
2024-01-25, 08:15
Medlem
#354 Varför skickar man en sån dic pic utan förklaring? Nu var det ju ett "dumpenbarn" och de är inte rädda för något, men man måste ju förstå att risken är stor att mottagaren flyr ifall man skickar en bild på k*k med en uppseendeväckande hudsjukdom...?
Citera
2024-01-25, 08:17
Medlem
TheGreatWhiteBitchs avatar
#354 Jag gissar att han vacuumpumpat kuken rejält tills den blivit lila. Kanske med dammsugare 🤣
Sen verkar han ha vitiligo. Syns på kuken och i ansiktet.
Ganska tråkig chatt men han gör roliga ryckningar i bilen under konfrontationen. Nervös? CP? Knark?
Citera
2024-01-25, 08:38
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inta-msinoiS
Direktlänk till #354

Jan-Banan (Napp #354) Örnsköldsvik

En bra konfrontation. 354:an har den där tomma blicken som gäddor får när livet passerar revy samtidigt som de ska försöka spela dumma. Man ser han börjar andas fortare och han skakar lite.

Tog en bra stund innan han förstod att flykt nog är bästa försvar.
Citera
2024-01-25, 08:49
Medlem
Fulfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Vad gör 352 idag? Fick han behålla arbetet på Ica? Tittar folk snett på honom i Norberg? Har han bytt mopedbil? Eller kanske målat om bilen så att ingen ska känna igen honom? Ligger han under sängen och suger på tummen? Berätta.

Det här är frågor som måste få svar! Norbergare, det är er plikt att uppdatera oss i tråden!

#354 hävdar att han har "typ 20" cm balle. Vilket skämt! Den är på sin höjd 15, smal som en sticka och äckligt fläckig och missformad.
Senast redigerad av Fulfittan 2024-01-25 kl. 08:56.
Citera
2024-01-25, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Vad vet vi egentligen?
Vi vet att han är arbetslös och söker jobb. Men vad vet vi mer? Vi ver att han skriver i sina kommentarer att han inte är rik "längre" och att han har köpt kyl & frys, moppe/mc, tvättmaskin, hjälmar etc till tjejen.

Troligtvis sinar hans bankkonto rätt fort, men han verkar ju ha en resa inbokad iaf. Vem vet, han kanske besitter, låt säga en halv miljon och pensionspengar på det? Det skulle vara nog att få med henne till Sverige där hon kan få bra jobb och hjälpa familjen. Han verkar ju mest leva i sin peddovärld så jag antar att det är det enda han spenderar pengar på.

Han verkar dock vara en ensamvarg inom pedofileriet, det är den känslan jag får. Inte någon som ingår i en pedofil-ring. Dom vill inte vädra sin smutstvätt såhär öppet

Karln är på väg eller befinner sig i en psykos.
Citera
2024-01-25, 09:15
Avslutad
Ett litet godmorgontips.

Gädda 352.

Den tredje knullamigsjälviröven filmen.

Förutom att han penetrerar sig själv så ser man även smutsgrå före detta vita tubsockor med noppor. SAMT hans ringfinger visar en glänsande kärleksförklaring.

Best of the best

Trosor
Analsex med sig själv
Tubsockor
Förlovningsring

Allt i samma klipp.

En bild säger mer än 1000 ord
En film säger mer än 1000 bilder

Senast redigerad av ElementarSturgeon 2024-01-25 kl. 09:17.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in