2024-01-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Det är barn vi pratar om, att sexualisera barn är ett form av utnyttjande i sig när det sker i en konversation, det tar ifrån barn deras barndom

Fast åldersgruppen majoriteten har sökt sig till har’u själva med all sannolikhet ett aktivt sexliv?
Citera
2024-01-24, 22:07
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.1987
Du önskar alltså att s&p får ett helvete pga att du int anser deras metoder är rätt?

Snacka om oproportionerliga konsekvenser
Men skördar det man sår. Karma mannen. Om jag fick bestämma så hoppas jag typ dom får hjärtsnörp efter senaste covid vaccinationen. Man kan alltid hoppas iallafall.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-24 kl. 22:10.
Citera
2024-01-24, 22:17
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbynbjornfot
För dumpen är de ännu en siffra, för många FB är det flera som för loggar om dessa gäddor och följer upp från år till år vad gäddorna gör, vart de flyttat, var de eventuellt arbetar, om de lever? vart de bor, att folk i dess omgivning ska informeras om att det bor en dumpengädda i området.

För gäddornas del är det att bli konstant jagade, de fungerar inte bara att byta efternamn, flytta utomlands, flytta till ny adress i landet, börja på en ny kula i livet för historien kommer upprepa sig och verkligheten komma ikapp.
Jo det är mycket olycklig och fasansfull situation dom på eget bevåg har försatt sig i. Sedan varför folk gillar att hålla koll på och förfölja dom. Har jag inte en aning om faktiskt. Dom sitter väl och grupprunkar för dom hittade en större idiot än dom själva. Men vad vet jag.
Citera
2024-01-24, 22:55
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Fast åldersgruppen majoriteten har sökt sig till har’u själva med all sannolikhet ett aktivt sexliv?

Vad spelar det för roll?
De är barn, om ett barn i den åldern skulle kontakta mig så skulle jag vara mer orolig kring barnets välmående än min egen sexuella tillfredsställelse och det är något som alla vuxna borde fundera kring
Citera
2024-01-24, 22:57
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Men skördar det man sår. Karma mannen. Om jag fick bestämma så hoppas jag typ dom får hjärtsnörp efter senaste covid vaccinationen. Man kan alltid hoppas iallafall.

Det enda dom gjort är att visa vad gäddorna skrivit till någon dom trodde var barn, dom har int hittat på något för att svartmåla ngn
Citera
2024-01-25, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DivJunk
Patrik. För i helvete, lär dig fler repliker. Så trött på din replik om tändnings mönster.
Om du visar framfötterna kanske du får avancera till en roll där du inte bara delar ut visitkort. Lycka till!

I början vill jag minnas att han körde med standardfrågan: Har du en tvillingbror? Om gäddan förnekade att det var han på bilderna så att säga.
Citera
2024-01-25, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karbonaden123
Bara för en ovetande. Det är inte tillåtet att ha kameror överallt och absolut inte i en matsal.
Alltid lär man sig något nytt. Ha en bra dag.
Det finns kameror i matsalar, däremot inte omklädningsrum och toaletter.

mvh
Citera
2024-01-25, 18:53
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
S&P makt? Vad yrar du om? Dom har princip noll följare på X. Dom på FB är köpta allihop. Titta på Rumble inte många visningar där. Kom in i matchen. Är ett sömnpiller. Illusions of grandeur.
Eftersom en del är rädda för Dumpen så kan man säja(säga) att Dumpen har makt.
Citera
2024-01-25, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyspysPalle
Härligt med ett gäng bönder som ska jaga pedofiler. Har inget emot om dom trollar pedofiler och sen lämnar över materialet till polisen, men att ha en blogg och sen sko sig på misären verkar dom tycka är viktigare.
Vad besvärar dig mest?
Citera
2024-01-25, 19:24
Medlem
Citat:
Pojke försökte sälja tjejers nakenbilder – döms för grovt förtal

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/pojke-forsokte-salja-tjejers-nakenbilder-doms-for-grovt-fortal/

Dumpen borde aldrig någonsin fått ett utgivningsbevis.

Sila mygg och svälja kameler.
Vilka kameler menar du att dumpen sväljer?
Är det ok för flickorna att bilder på dem säljs?
Citera
2024-01-25, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Ja okej. Du är fullt medveten om att livet raserar totalt för varje fångst? Har du missat det totalt? Är det bara en illusion? Underskatta inte pöbeln och P&S har pöbeln lindade runt sitt lillfinger.
Livet raseras för varje fångst? För vem?
Barnens liv då? Har du tänkt på dem?
Varje fångst är en gädda som gett sig på ett flertal barn vars liv raserats.
Det är hög tid att tänka på offren framför förövarna.
Citera
2024-01-25, 19:36
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Livet raseras för varje fångst? För vem?
Barnens liv då? Har du tänkt på dem?
Varje fångst är en gädda som gett sig på ett flertal barn vars liv raserats.
Det är hög tid att tänka på offren framför förövarna.

Jag måste säga att den här dubbelmoralen fascinerar mig. Hur ser du på ett "barn" som springer runt och skjuter med pistol och automatvapen? Får det att låta som dom leker med dockor och leksaksbilar.

Förresten var inte Sara- the boss under 15 när hon sålde sex för fulla muggar. Hon om någon borde lekt med dockor då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in