2024-01-24, 18:44
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jävlar vad krångligt du skriver... Skulle du skriva recept på te så skulle det vara på tolv sidor, och ingen skulle förstå vad man ska göra med påsen och vattnet.

Juridiskt irrelevant om samlaget med 14-åringen var frivilligt, eller om hon låg och grät och försökte värja sig mot en stenhård kuk som penetrerar henne? Och du tycker att det likhetstecknet är rimligt?

Ja... Det tycker ju Dumpen också. Dumpens 13-14 -åringar är bland det kåtaste och mest påstridiga som finns. Alla män med någon form av normal sexdrift kommer förr eller senare att åka dit.

Det positiva med det är att riktiga övergrepp försvinner i mängden. Ur den synvinkeln är Dumpen bra.

Jag förstår att du tycker texten är krånglig, när du bevisligen tolkar mitt bokstavligen uttryckliga ”våldsfritt samlag” som våldsinslag (”låg och grät och försökte värja sig”). Strax innan handlade det om våld, men då mot en vuxen. I de två situationer jag beskrev är alltså samtycke irrelevant för ansvar. Att sedan våldsframtvingat samlag med en fjortis är värre än ett våldsfritt säger sig självt, vilket också visar sig i straffmätningen.
Citera
2024-01-24, 18:52
Medlem
När ska rubriken ändras? Det finns ingen någonsin som har viljat utnyttja någon sexuellt av dumperns gäddor.
Citera
2024-01-24, 18:56
Medlem
Lesslers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajvargubben
Det här tramset igen. Det finns ingen 14-åring och alltså ingen som behöver samtycka till ett piss. Det finns bara runkgubbar/pullgummor som eggar på en man med en grov sexkonversation i syfte att skapa förnedringsporr och sälja Pdokill-merch, för att straffa sin egen skuggsida, för att stilla sitt sadistiska lystmäte. Så lagligen har Dumpen 0,0 bryggbrädor att stå på, förutom sitt utgivningsbevis, med vilket de gör åtlöje av tryckfriheten i Sverige.

Alla vet att ingen 14-åring finns ”och alltså ingen som behöver samtycka till ett piss”. Så vi för en metadiskussion utifrån Dumpens scenario. Det är liksom i princip vad hela tråden handlar om.
Citera
2024-01-24, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivhoran
Skadan är redan skedd, och dom bryr sig inte. Ingen bryr sig.
I mit fall så var det lite annorlunda tydligen:
DUMPEN ville köpa ett barn.
DUMPEN bestämde träff.
DUMPEN bestämde pris.
Vad jag vet så är det grooming? Chattloggarna släpptes aldri heller, undra varför. Jag har sett dom och det har polis och åklagare med. Lades ner direkt. Fucking skämt är dom.

Sambon försökte lura en pedofil och dumpen försökte skapa en.
Vidrigt att gå på utsatta människor och lura in dom i nåt dom inte är.

Kan vi få se loggarna tack?
Citera
2024-01-24, 19:30
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
När ska rubriken ändras? Det finns ingen någonsin som har viljat utnyttja någon sexuellt av dumperns gäddor.

Det är barn vi pratar om, att sexualisera barn är ett form av utnyttjande i sig när det sker i en konversation, det tar ifrån barn deras barndom
Citera
2024-01-24, 20:47
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eldrattan
Janne houkko blev internationell. Även böglyftet. Finns väl en del gäddor på dumpen som lyckats slå igenom utanför Sverige.

"nobody gives a fuck"?! Det där köper jag inte. Det har blivit på tok för mycket makt P&S har skaffat sig.
S&P makt? Vad yrar du om? Dom har princip noll följare på X. Dom på FB är köpta allihop. Titta på Rumble inte många visningar där. Kom in i matchen. Är ett sömnpiller. Illusions of grandeur.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-24 kl. 20:56.
Citera
2024-01-24, 20:50
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
S&P makt? Vad yrar du om? Dom har princip noll följare på X. Dom på FB är köpta allihop. Titta på Rumble inte många visningar där. Kom in i matchen.

Ja okej. Du är fullt medveten om att livet raserar totalt för varje fångst? Har du missat det totalt? Är det bara en illusion? Underskatta inte pöbeln och P&S har pöbeln lindade runt sitt lillfinger.
Citera
2024-01-24, 21:02
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ja okej. Du är fullt medveten om att livet raserar totalt för varje fångst? Har du missat det totalt? Är det bara en illusion? Underskatta inte pöbeln och P&S har pöbeln lindade runt sitt lillfinger.
Jag är mycket medveten om att dom saboterar mängder av människors liv. Jag har varit stark motståndare mot Dumpen från the get-go. Det är horribelt och finns inget lagligt stöd för det dom pysslar med. Förutom ett utgivningsbevis och det kanske kommer återkallas. En utredning pågår.
Det är väl dock så att ingen överhuvudtaget kommer ihåg uthängd 5, 10, 20, 40, 80 eller 160. Dom är bortglömda. Ingen bryr sig om det längre. Hela ”vi skyddar barnen” mantrat är infantilt. Men den sista idioten är inte född än.
Senast redigerad av whack-a-mole 2024-01-24 kl. 21:14.
Citera
2024-01-24, 21:12
Medlem
eldrattans avatar
Citat:
Jag är mycket medveten om att dom saboterar mängder av människors liv. Jag har varit stark motståndare mot Dumpen från the get-go. Det är horribelt och finns inget lagligt stöd för det dom pysslar med. Förutom ett utgivningsbevis och det kanske kommer återkallas. En utredning pågår.

Jag tyckte/tycker också det är riktigt horribelt att dom två får gå loss såhär ibörjan. Sedan insåg jag hur extremt beroendeframkallande freakshowen har blivit för mig och många andra. Att kolla Dumpentråden, det är det första man gör på morgon innan man ens gått upp ur sängen. Tar nog inte längre än en kvart innan man tar en check där igen.

Kan inte förstå hur jag ska kunna gå vidare om/när dumpen läggs ner. Kommer vara ett av dom svåraste beroenden jag nånsin fått bryta ifrån.
Citera
2024-01-24, 21:21
Medlem
Unbynbjornfots avatar
Citat:
Det är väl dock så att ingen överhuvudtaget kommer ihåg uthängd 5, 10, 20, 40, 80 eller 160. Dom är bortglömda. Ingen bryr sig om det längre. Hela ”vi skyddar barnen” mantrat är infantilt. Men den sista idioten är inte född än.

För dumpen är de ännu en siffra, för många FB är det flera som för loggar om dessa gäddor och följer upp från år till år vad gäddorna gör, vart de flyttat, var de eventuellt arbetar, om de lever? vart de bor, att folk i dess omgivning ska informeras om att det bor en dumpengädda i området.

För gäddornas del är det att bli konstant jagade, de fungerar inte bara att byta efternamn, flytta utomlands, flytta till ny adress i landet, börja på en ny kula i livet för historien kommer upprepa sig och verkligheten komma ikapp.
Citera
2024-01-24, 21:27
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Jag tyckte/tycker också det är riktigt horribelt att dom två får gå loss såhär ibörjan. Sedan insåg jag hur extremt beroendeframkallande freakshowen har blivit för mig och många andra. Att kolla Dumpentråden, det är det första man gör på morgon innan man ens gått upp ur sängen. Tar nog inte längre än en kvart innan man tar en check där igen.

Kan inte förstå hur jag ska kunna gå vidare om/när dumpen läggs ner. Kommer vara ett av dom svåraste beroenden jag nånsin fått bryta ifrån.
Tips. I all välmening. Skaffa dig ett mer positivt och glädjande intresse. Dom riktiga kräken som förtjänar dödsstraff har Dumpen aldrig någonsin varit i närheten av att hitta. 80% av alla sexuella övergrepp sker i nära relationer. Inte någon dåligt ihopknåpad hemsida som kostar typ 100 kronor i månaden att driva. Finns andra organisationer och polisen som sköter det, men det är inte speciellt enkelt att hitta sådant, tyvärr.
Jag hoppas innerligt att Dumpen går i konkurs, S&P själva går i personlig konkurs och får näringsförbud och hamnar i fängelse. Time will tell. Rättsmaskineriet med SKV, KFM, MPRT maler långsamt. Men det kommer ske.
Citera
2024-01-24, 21:36
Medlem
Bertil.1987s avatar
Citat:
Tips. I all välmening. Skaffa dig ett mer positivt och glädjande intresse. Dom riktiga kräken som förtjänar dödsstraff har Dumpen aldrig någonsin varit i närheten av att hitta. 80% av alla sexuella övergrepp sker i nära relationer. Inte någon dåligt ihopknåpad hemsida som kostar typ 100 kronor i månaden att driva. Finns andra organisationer och polisen som sköter det, men det är inte speciellt enkelt att hitta sådant, tyvärr.
Jag hoppas innerligt att Dumpen går i konkurs, S&P själva går i personlig konkurs och får näringsförbud och hamnar i fängelse. Time will tell. Rättsmaskineriet med SKV, KFM, MPRT maler långsamt. Men det kommer ske.

Du önskar alltså att s&p får ett helvete pga att du int anser deras metoder är rätt?

Snacka om oproportionerliga konsekvenser
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in