Ser ut som det er Ol* Andr*as *e på fb. Stemmer med Hamar Arbeiderblad sin Beskrivelse av fb profil.
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Den krypteringen var håpløs å knekke
kan inte folk snart klara sig med en * i alla namn utan att ta bort några bokstäver så att alla kan se vad namnet är helt enkelt och anledningen till att maskera namnet kommer fortfarande att gälla...
Senast redigerad av Notteliten 2024-01-25 kl. 01:02.
Anledning: korrektion
Från låst artikel i Hamar Arbeiderblad :
Det er nå helt avgjørende for politiet å finne den savnede mannen.
– Vi mener ikke noe annet enn at han er savnet, og undersøkelser ga grunnlag for en siktelse mot kvinnen.
länk till artikeln : https://www.h-a.no/kvinne-i-40-arene.../5-139-1405702
Veldig merkelig sak? De sier i VG at kvinnen er siktet for MEDVIRKNING til frihetsberøvelse. Samtidig er hun eneste siktede? Og hva legger de i frihetsberøvelse liksom? Hva kan de ha funnet som styrker den teorien? Dersom det er han som er nevnt i et tidligere innlegg (med siste innlegg på FB julaften, så synes jeg innlegget nesten gir inntrykk av et "farvel" -vet ikke helt hvorfor jeg får det inntrykket engang.
Hva legges i frihetsberøvelse? Er ikke det mer kidnapping enn noe annet? Og hvor lenge er det siden noen så/hørte fra han? Meldt savnet 12. januar men kan jo ha vært borte mye lenger enn det....
Veldig merkelig sak? De sier i VG at kvinnen er siktet for MEDVIRKNING til frihetsberøvelse. Samtidig er hun eneste siktede? Og hva legger de i frihetsberøvelse liksom? Hva kan de ha funnet som styrker den teorien? Dersom det er han som er nevnt i et tidligere innlegg (med siste innlegg på FB julaften, så synes jeg innlegget nesten gir inntrykk av et "farvel" -vet ikke helt hvorfor jeg får det inntrykket engang.
Hva legges i frihetsberøvelse? Er ikke det mer kidnapping enn noe annet? Og hvor lenge er det siden noen så/hørte fra han? Meldt savnet 12. januar men kan jo ha vært borte mye lenger enn det....
Dette er helt normalt når politiet ikke vet hvor vedkommende er eller om han er i live. Denne posten på FB er heller ikke noe dramatikk i. Er et kjedebrev som går igjen hver eneste jul for de som sitter aleine på julaften.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!