2024-01-25, 00:41
Medlem
Hej.

Först och främst vill jag bara tillägga har redan träffat 3 läkare senaste åren. Alla säger samma sak.

"Vi ser inget fel och du bör bara lägg duscholja och tvätta dagligen" fått också olika krämer men inget hjälper. Lukten kommer alltid tillbaka.

Jag är noga med hygien. Har testat det mesta som finns. Det luktar typ död hud. Svårt och förklara men det luktar dåligt. Gjorde nyligen också omskärelse för hade trång hud. Jag trodde det var roten till problemet. Men icke.

Haft problemet 3 4 år.

Testa detta:
Dusch olja
Babyolja
Olivolja
Counut olja
Tvättar endast ljummet vatten.

Läkemedel:
Pevisone
Dermovat®
Hydrokortison
Locobase Repair

Någon som har gått igenom detta helvete med mig som lyckades fixa det?
Citera
2024-01-25, 00:43
Medlem
kanske nåt du äter, skitig dusch handduk?
Citera
2024-01-25, 00:45
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordstol
Hej.

Först och främst vill jag bara tillägga har redan träffat 3 läkare senaste åren. Alla säger samma sak.

"Vi ser inget fel och du bör bara lägg duscholja och tvätta dagligen" fått också olika krämer men inget hjälper. Lukten kommer alltid tillbaka.

Jag är noga med hygien. Har testat det mesta som finns. Det luktar typ död hud. Svårt och förklara men det luktar dåligt. Gjorde nyligen också omskärelse för hade trång hud. Jag trodde det var roten till problemet. Men icke.

Haft problemet 3 4 år.

Testa detta:
Dusch olja
Babyolja
Olivolja
Counut olja
Tvättar endast ljummet vatten.

Läkemedel:
Pevisone
Dermovat®
Hydrokortison
Locobase Repair

Någon som har gått igenom detta helvete med mig som lyckades fixa det?

Jag har inget svar att ge dig, men undrar hur du vet att det är själva ollonet som luktar illa.
Hur vet du att lukten inte kommer från urinröret?
Citera
2024-01-25, 00:55
Medlem
Hur luktar du på ditt eget ollon? Är det bara du som avser att lukten är illa, har du luktat på andras? Jag tror du har fobier mot saker som luktar, oavsett. Din diet kan påverka hur kroppen luktar.
Citera
2024-01-25, 01:02
Avslutad
Kanske nån köttätande bakterie som tuggar på KuKen din
Citera
2024-01-25, 01:11
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smarree88

Har den tuggat i 3-4 år utan synlig påverkan så behöver den nog tandproteser...
Citera
2024-01-25, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Engaangtill
kanske nåt du äter, skitig dusch handduk?
Äter ganska nyttigt för det mesta. Nej har ingen skitig handduk.
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Jag har inget svar att ge dig, men undrar hur du vet att det är själva ollonet som luktar illa.
Hur vet du att lukten inte kommer från urinröret?
Intressant. Hade Urinrörsförträngning för några år sen dock hade jag lukten innan och efter operation för trångt urinrör. Så vet inte faktiskt.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Hur luktar du på ditt eget ollon? Är det bara du som avser att lukten är illa, har du luktat på andras? Jag tror du har fobier mot saker som luktar, oavsett. Din diet kan påverka hur kroppen luktar.
Nej är säker på att jag inte har fobi för lukt. Har haft någon brud kommentera det också. Det är jobbigt.
Citat:
Ursprungligen postat av Smarree88
Ha-ha....
Citera
2024-01-25, 01:57
Medlem
-Andreas-s avatar
Brukar ju räcka med att hålla rent o smort med olivolja för att hålla picken fräsch. Men.
Varför har du inte sökt vård för detta eller varför sa du inte det till urologen?
Citera
2024-01-25, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Brukar ju räcka med att hålla rent o smort med olivolja för att hålla picken fräsch. Men.
Varför har du inte sökt vård för detta eller varför sa du inte det till urologen?
Jag har träffat 3 olika läkare. Skrev det om du läser lite längre upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Sababa
Alla ger råd om ättika vid dålig lukt. Prova med det efter morgonduschen. En skvätt runt på kanten där bakterier kanske lagras.

Tror på urinröret dock. Rikta strålen in i röret kanske?
Ska testa ättika. Har inte gjort det. Har aldrig rikta strålen i röret faktiskt. Kan testa. Tack
Citera
2024-01-25, 04:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bovelen
sinnessjukt att de tillåter könsstympning i Sverige ifall de kallar det efter de inavlade och därav evigt onda judarnas 'omskärelse'
Hade ju trång förhud så va tvungen att göra det. Men ok
Citera
2024-01-25, 04:17
Medlem
Nicholassarkozys avatar
Hur längesen var det du kuttade bort förhuden? Har du varit till doktorn och undersökt dig igen efter det? Hur ofta duschar/tvättar du kuken?
Citera
2024-01-25, 04:36
Avslutad
Låter som någon komplikation av op
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem