2024-01-25, 23:58
Medlem
AkeTheSnakes avatar
[quote=Pissmaster|87163649]Väteperoxid är frätande och huden på ollonet är jävlig tunn. Så jag hade nog inte rekommenderat att börja köra blekmedel på kuken.

Should You Use Hydrogene Peroxide Down There?
https://youtu.be/idEB36fBKA8?si=pjOFE67dKoY84Nuz

Det funkar, och svider inte ens, läs kommentarerna..
Vad någon läkare påstår och vad verkligheten visar är något helt annat.
Vi pratar Väteperoxid 3%, inget starkare än så, vill ju inte att TS ollon ska ramla av 😆.
Citera
2024-01-26, 00:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AkeTheSnake
Should You Use Hydrogene Peroxide Down There?
https://youtu.be/idEB36fBKA8?si=pjOFE67dKoY84Nuz

Det funkar, och svider inte ens, läs kommentarerna..
Vad någon läkare påstår och vad verkligheten visar är något helt annat.
Vi pratar Väteperoxid 3%, inget starkare än så, vill ju inte att TS ollon ska ramla av 😆.

Fast jag skulle nog vara försiktig. Vissa bakterier använder sig av väteperoxid för att bryta ner immunförsvaret i kroppen. Men kroppens egna immunförsvar använder också väteperoxid för att döda bakterier. I kommentarsfältet på Youtube är det ju mest bara människor som föraktar läkaren som vill förskriva mediciner istället för "naturliga mediciner".

Jag personligen lyssnar hellre på en människa som bevisligen tagit sig igenom en av de svåraste utbildningar som finns och lagt 10+ år av sitt liv på detta än något random på Youtube som säger att äppelcidervinäger fungerar lika bra
Senast redigerad av Pissmaster 2024-01-26 kl. 00:23.
Citera
2024-01-26, 00:33
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bordstol
Det luktar lik det som är problemet. Men tack ändå

Nej, Allvarligt nu.
Vad luktar det?
"Lik" tror jag inte på, har du känt lukten av lik, för det torde vara ovanligt.

Jag tror att det är någonting du äter, det kan vara så enkelt att du käkar en brustablett eller något, och den lukten känns starkt genom slemhinnorna.
hur mycket dricker du (vatten) om dagen, vad har du för vanor i övrigt?
Röker du?
Senast redigerad av scoremax 2024-01-26 kl. 00:38.
Citera
2024-01-26, 00:36
Avslutad
Kanske doppa KuK’en din i bakteriedödande medel en stund?

Då kanske den blir gosig efteråt
Citera
2024-01-26, 01:48
Medlem
AkeTheSnakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Fast jag skulle nog vara försiktig. Vissa bakterier använder sig av väteperoxid för att bryta ner immunförsvaret i kroppen. Men kroppens egna immunförsvar använder också väteperoxid för att döda bakterier. I kommentarsfältet på Youtube är det ju mest bara människor som föraktar läkaren som vill förskriva mediciner istället för "naturliga mediciner".

Jag personligen lyssnar hellre på en människa som bevisligen tagit sig igenom en av de svåraste utbildningar som finns och lagt 10+ år av sitt liv på detta än något random på Youtube som säger att äppelcidervinäger fungerar lika bra

Precis, kroppen har sin egen väteperoxid.

Jag håller inte med..
Jag tänker på professor Olov Lindahl som sade: Dessa läkare, de läser, läser och läser, men då de läser fel böcker hela livet behöver deras kunskaper inte vara speciellt märkliga. 😊
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Olov_Lindahl
Citera
2024-01-27, 00:44
Medlem
carminaburanas avatar
Som jag sa innan, det är nåt du äter. Äter du nåt för träningen? Whey protrin eller liknande? Vad är din kost i vanliga fall?
Citera
2024-01-27, 02:50
Medlem
Zuzumbas avatar
Luktar den lik och inte typ skämd fisk, surströmming, så är det ju som en skrev någon variant av celldöd, alltså necrosis. Kan vara någon svårare sjukdom bakomliggande. Gjort blodprov, kollat lever o.s.v.?
Citera
2024-01-27, 07:31
Medlem
kummelis avatar
Om man tvättar kuken för ofta blir den torr, torr så producerar den mer flänsost för att smörja ollonet mera smega mer lukt?? Teori bara . Kan ju vara din partner som har obalans i sitt organ som kan göra att dennes lukt ,bakterier kom mer på ditt organ
Citera
2024-01-27, 14:17
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Hämtat ur verkligheten.
Två män har hört att man dödar bakterier och eventuella könsjukdomar genom att hälla brännvin på kuken.
Jag kan tillägga att bieffekten var en krigsdans av guds nåde.

Kanske brännvin kan ta bort lukten? 🤔
Citera
2024-02-02, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bordstol
Måste nog fan göra det.

Jag runkar 1 gång i veckan max.

Har redan kollat massa Könssjukdomar. Negativ.

Nej går inte med trånga kalsongern.

Luktar lik. Dricker bara vatten och någon cola här och där.

Aldrig haft anal sex.

Sluta runka. Använd tvål och vatten. Annars skaffa en kvinna som gillar starkluktande kukar
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in