2024-01-24, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Føler det handler om det jeg også.... Meeeen.... Hvorfor lot han da ikke kona komme hjem og se hva han hadde gjort med alle....?

Også høres det ut som om ting forandra seg ifjor (det var da barnebarnet ble født)
Citera
2024-01-24, 21:10
Moderator
Parongatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majosi
Gule sider.no

Tack.

Steinar Korslund var född -58 och skulle fylla 66 år i år.
Citera
2024-01-24, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Føler det handler om det jeg også.... Meeeen.... Hvorfor lot han da ikke kona komme hjem og se hva han hadde gjort med alle....?

Kanskje det var der grensa hans gikk? Villig til å ta fra henne alle men å la henne finne de er å ta det for langt? Hvem vet hva han har tenkt, sjuke jævelen
Citera
2024-01-24, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut
Kanskje det var der grensa hans gikk? Villig til å ta fra henne alle men å la henne finne de er å ta det for langt? Hvem vet hva han har tenkt, sjuke jævelen

Sant.. Fytti
Citera
2024-01-24, 21:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kuttut

Mine tanker er at han skulle ta ifra B alt hva hun hadde kjært, døtre, barnebarn og eiendeler i sitt eget hus. Liksom at om ikke han fikk glede av de, så skulle ikke hun det heller.. Fullt mulig en årsak ? Folk er jo helt syke i hodet plutselig i 2024.. :/
Citera
2024-01-24, 21:41
Medlem
Vad kan han ha skjutit dom med? Hade han jaktlicens? Kan dottern som var polis ha kommit dit i tjänsten och han på något vänster roffade åt sig pistolen?

Har svårt att se en vanlig guleböj-norrman sitta på en illegal pistol.
Citera
2024-01-24, 21:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Vad kan han ha skjutit dom med? Hade han jaktlicens? Kan dottern som var polis ha kommit dit i tjänsten och han på något vänster roffade åt sig pistolen?

han var jägare och hade jaktvapen...
Citera
2024-01-24, 21:46
Medlem
Citat:

"Videre får Dagbladet opplyst at den antatte gjerningsmannen i flere år har vært aktiv jeger, og at han også har tilgang på lovlig registrerte våpen."
https://www.dagbladet.no/nyheter/siktet-funnet-med-skuddskade/80871936
Citera
2024-01-24, 21:48
Medlem
Citat:

Norsk politi bærer ikke tjenestevåpen.
Citera
2024-01-24, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis09
Hva snakker du om?? Kriminalomsorgen?? Han jobbet da ikke i kriminalomsorgen.

Nei, det vet jeg. Men jeg vet at politiet og Kriminalomsorgen følger mange av de samme prosedyrene/protokollene.
Citera
2024-01-24, 21:49
Medlem
Mor til de to drepte jentene er direktør her.

https://akershusenergi.no/om-akershus-energi/styret-og-ledelsen/
Citera
2024-01-24, 21:50
Medlem
nvm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in