Citat:
Ursprungligen postat av
Ddevilsmom
Hon undanhåller pengar från förvaltaren
Hon spelar lika ofta som innan men får inte låna pengar av folk längre.
Hon tjuter över tandvärk och startar insamling på 84.000. Undrar om hon googlat vad det kostar att fixa tänderna hos en veterinär för de summorna finns inte en chans att det skulle kosta hos folktandvården.
Hon manipulerar, ljuger, hotar folk till höger och vänster.
Det finns hur mycket som helst att rada upp men det är jävligt provocerande att hon aldrig verkar få ta ansvar och konselvenser för all skit hon gör.
Får hon tillbaka bidraget så är det totalt katastrof och man tappar tron på samhället.
Förvaltaren är kanske som ni sagt innan lika bra att hon blir av med. Då borde konsekvenserna komma för hon skulle aldrig klara att rodda i sin egen ekonomi utan skulle spela upp allt. Hon har tom sagt att en av sakerna hon inkommit med ang hennes bidrag är för att hon ska kunna spela för en stor summa den 19 istället för små summor för de vinner man aldrig stora pengar på. Det är ju så jävla idiotiskt allting. Helt jävla otroligt hur hon har kunnat komma undan. Blir förbannad bara jag tänker på det.
En spot on analys av the queen of trash!
Absolut att diagnoser är en förklaring men finns folk som har det värre och ändå sköter jobb och är en "normal" människa.
Det är bumbis vidriga personlighet som stör mig & att hon aldrig fpr konsekvenser av sitt handlande. Usch säger jag bara...