2024-01-24, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Jag måste fan nämna det ändå... kanske är underförstått men ändå, jag tror inte gemene man inser hur mycket droger som konsumeras på Farmen.

Vet en som lämnade en väska med brass, cigg, affe, snus, sprit och massa olika tabletter vid en vägkant i "närheten" av farmen, för ett par säsonger sedan.. jag vägrade först att tro på det men sen så fick jag faktiskt kontakt med en av f.d deltagare som kunde bekräfta detta. Plus bildbevis.

Jag menar, ni som har pundat borde se vissa mönster.

Haha var det säsongen när Mulle Dahlgren var med eller? var det han som brände upp Torpet kanske? för att han var så jävla påtänd
2024-01-24, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Jag måste fan nämna det ändå... kanske är underförstått men ändå, jag tror inte gemene man inser hur mycket droger som konsumeras på Farmen.

Vet en som lämnade en väska med brass, cigg, affe, snus, sprit och massa olika tabletter vid en vägkant i "närheten" av farmen, för ett par säsonger sedan.. jag vägrade först att tro på det men sen så fick jag faktiskt kontakt med en av f.d deltagare som kunde bekräfta detta. Plus bildbevis.

Jag menar, ni som har pundat borde se vissa mönster.

Ja, kan våra politiker i riksdagen punda så kan de väl göra det på farmen.
2024-01-24, 19:58
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Haha var det säsongen när Mulle Dahlgren var med eller? var det han som brände upp Torpet kanske? för att han var så jävla påtänd

Ja just det, den fjollen. Undrar hur han har det idag hahah.

Låter säsongen vara onämd. Men cirkusen var påtaglig.
2024-01-24, 19:59
Medlem
picapicans avatar
Tycker det är färglösa figurer med i år. Gillar nog Per, Magnus eller Ciro bäst.
2024-01-24, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Tycker det är färglösa figurer med i år. Gillar nog Per, Magnus eller Ciro bäst.
Håller med! Särskilt per! Verkar vara en riktigt fin person!
2024-01-24, 20:03
Medlem
Taufatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Och hon Ronja jobbar alltså inom polismyndigheten. Lipar, är osäker och konflikträdd. Man kan förstå att den myndigheten är på väg ner åt helvete när såna personer jobbar där
Lite svagt att börja gråta för en bästa vän på farmen kanske tröttnar på en. Lågstadie fason på det.
Man ska väl inte döma folk efter utseendet men det ser för jävligt ut med all den svarta tatueringen Tim har.
2024-01-24, 20:19
Medlem
Citat:
Och hon Ronja jobbar alltså inom polismyndigheten. Lipar, är osäker och konflikträdd. Man kan förstå att den myndigheten är på väg ner åt helvete när såna personer jobbar där
Vad jobbar hon med inom polismyndigheten? Och hur menar du att hon är konflikträdd?
2024-01-24, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vad jobbar hon med inom polismyndigheten? Och hur menar du att hon är konflikträdd?
Hon är på RLC, hon tar emot larmen så hon är inte polis, utan civilanställd där.
2024-01-24, 21:02
Medlem
Banditas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så vad Brolin säger egentligen är att han är lat och fet, och att han nu hittat en ursäkt för att vara sig själv

Varför sätter man en gammal kärring på ett broderingsuppdrag, sätt Brolin på det!

Det hade väl blivit ett väldigt långdraget broderingsuppdrag om han behövde pausa och ta sig en promenad mellan varje stygn. Men efter en veckas hårt arbete skulle han nog ha skrapat ihop två tjusiga bokstäver
2024-01-24, 21:14
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Jävla fjant. Så du tror att alla som jobbar inom polismyndigheten är poliser och dom får absolut inte vara mänskliga.
Citat:
Ursprungligen postat av Taufatt
Lite svagt att börja gråta för en bästa vän på farmen kanske tröttnar på en. Lågstadie fason på det.
Man ska väl inte döma folk efter utseendet men det ser för jävligt ut med all den svarta tatueringen Tim har.
Att gråta är att visa styrka. Det är bara mänskligt. Vi lever inte i början på 1900 talet när gråt var vekhet.
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Ronja är inte konflikträdd för hon tog ju upp sina funderingar med Cornelia.
Ronja skulle ha blivit väldigt ensam utan sin bästa vän på farmen.
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Hon är på RLC, hon tar emot larmen så hon är inte polis, utan civilanställd där.
Ronja jobbar på RLC, regionledningscentralen, så ni som har problem med polisen kan ta ut det på någon annan.
2024-01-24, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jävla fjant. Så du tror att alla som jobbar inom polismyndigheten är poliser och dom får absolut inte vara mänskliga.

Att gråta är att visa styrka. Det är bara mänskligt. Vi lever inte i början på 1900 talet när gråt var vekhet.

Ronja är inte konflikträdd för hon tog ju upp sina funderingar med Cornelia.
Ronja skulle ha blivit väldigt ensam utan sin bästa vän på farmen.

Ronja jobbar på RLC, regionledningscentralen, så ni som har problem med polisen kan ta ut det på någon annan.
M

Det är inte sunt uppträdande att gråta så lätt och inneha den oron, att en kompis ledsnar på en. Väldigt omogen tjej det där.
2024-01-24, 22:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så vad Brolin säger egentligen är att han är lat och fet, och att han nu hittat en ursäkt för att vara sig själv

Varför sätter man en gammal kärring på ett broderingsuppdrag, sätt Brolin på det!
Lat-Fredde kläckte ju sentensen de broderar på bonaden, killen är ju helt utarbetad och slut efter det stordådet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in