Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Eller så är det som målsägande säger: Vi*king "är på tjejer" på ett obehagligt sätt. En sådan kvinnor inte vill ha sex med, med andra ord. Inte heller målsägande. Så han får våldta henne för att få som han vill.
Märkligt bara att hon hoppar i säng med en kille som hon enligt dig betraktar som ett föraktat sexmonster. Alldeles särskilt när hon nu hade en madrass som han kunde ha fått sova på, men som hon inte ens plockade fram, trots att hon hade gott om tid till det. Varför gjorde hon inte det, kan man undra. Varför frågade hon ens vart han ville sova, om det nu för hennes del inte fanns något annat alternativ än en madrass på golvet.
"Vad har jag gjort", sa hon innan han ens kom dit, och sedan hoppade hon i säng med honom. Fanns det en medvetenhet hos henne att hon inte ville ha honom där, eller var det tvärtom, en medvetenhet att hon ville ha honom, som hon bara inte kunde erkänna.
Oavsett hur det var, så valde hon att ta in honom i sin lägenhet, hon valde bort madrassen och hon valde att ha honom i sängen. Hon valde att vända sig om och sära på benen, och hon valde att rida honom och att suga av honom, under två timmar. Det förekom inget tvång vid något tillfälle och hon har själv beskrivit att hon ledde honom att tro att hon ville ha sex.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Om han vore en alfahane, hade hon väl känt sig nöjd över sexet och velat ha mer där på morgonen.
Hon var säkert tillfreds, efter sexet på natten. Åsså på morgonen, samma tanke som innan han kom, "vad har jag gjort". "vad har JAG gjort".
Åsså fick han skulden för vad hon gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Troligare då att han är en lite skum kille som hon inte ville ha. Men aldrig kunde föreställa sig skulle våldta henne...
Mycket troligare att hon är en skum tjej som inte kan föreställa sig att hon innerst inne ville ha sex med en fuckboy, och därför ångrade sig dagen efter.
Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nja. Nu skarvar du lite. Det hon säger är detta:
FL: Tror du att Viking förstod att du inte ville?
MÄ: Jag tror att han fattade att jag inte var på det till 100% då jag puttade bort honom och sa nej men när jag gav upp kanske han tänkte att "nu vill hon
FL: Gjorde han något för att försäkra sig om att du ville?
MÄ: Nej".
Att hon slutade säga nej/slutade putta bort honom är inte synonymt med det du skrev. Han skulle givetvis ha slutat när hon sa nej/puttade bort honom.
Just det, hon "gav upp", vände sig emot honom, särade på benen, red honom, sög av honom, knullade på köksbordet, sög av honom igen, osv, i två timmar.
Klart som fan att han tänkte "nu vill hon". Det vet hon också. Hon var inledningsvis lite motsträvig, sedan hängav hon sig åt sex med honom i två timmar. Det är vad de båda två berättar.
Hon var fullt vaken och fullt medveten och det förekom inga former av tvång. De hängav sig båda två åt sex i två timmar.
Hade hon inte velat ha sex med honom på natten, trots att hon var korkad nog att hoppa i säng med honom, så kunde hon gjort som hon gjorde på morgonen, och som jag skrev tidigit i tråden innan FUP blev känd, hon kunde gått på toaletten. Men det gjorde hon inte. Hon vände sig emot honom och de hade sex oavbrutet i två timmar.