Citat:
Jag tror du ska lägga skulden för att lagen ser ut som den gör på våldtäktsförövare. Det är våldtäktsförövare som har fört lagen till det den är idag. Så att inga som våldtar kan spela dumma och säga "jag trodde att h*n ville". Nej, det kan de inte säga längre. Utan de ska veta.
Och vad hade målsägande för anledning att sätta dit Vi*king falskt, menar du?
Finns det något skäl ser du som gör att hon skulle vilja sätta dit honom?
Jag ser faktiskt ingen.
Finns det någon anledning för Vi*king att våldta målsägande?
Ja: han är kåt på henne, kåt och vill ha sex med henne. Han är dessutom full och då har man inte samma omdöme/samma uppmärksamhetsförmåga. Så hennes "nej", bortputtande etc. tas inte på det allvar som det görs sen på morgonen då han är nykter.
Dvs.: vi*king har anledning att våldta målsägande. Målsägande har ingen anledning att falskt tillvita Vi*king.
Och vad hade målsägande för anledning att sätta dit Vi*king falskt, menar du?
Finns det något skäl ser du som gör att hon skulle vilja sätta dit honom?
Jag ser faktiskt ingen.
Finns det någon anledning för Vi*king att våldta målsägande?
Ja: han är kåt på henne, kåt och vill ha sex med henne. Han är dessutom full och då har man inte samma omdöme/samma uppmärksamhetsförmåga. Så hennes "nej", bortputtande etc. tas inte på det allvar som det görs sen på morgonen då han är nykter.
Dvs.: vi*king har anledning att våldta målsägande. Målsägande har ingen anledning att falskt tillvita Vi*king.
Du kan inte se att hon hade någon anledning, och därför kan det inte vara så? Du är Gud eller? Allting som du inte ser eller förstår, kan omöjligt vara?

Vilka skäl ser du för att kvinnan som anmälde Lambertz för våldäkt, hade, eller förnekar du den också så en falsk anmälan? Vilka skäl kan du se att samma kvinna hade i de andra fallen där hon falskeligen anklagade män för våldtäkt. Eller förnekar du att det också var falska våldtäktsanklagelser?
Vilken "anledning" menar du att han hade att våldta henne i detta fallet?
Hon är SM-medaljör i Judo, men så fort en kille smeker henne lite så "ger hon upp" och låter honom ha sex med henne motvilligt. Denna elitidrottare i självförsvar rider sedan sin våldtäktsman på hans önskemål, hon suger av honom flera gånger och de går till matbordet och har sex där också.
Ja, vad hon har för skäl till en falsk anmälan, det kan man undra. Men detsamma undrar man, i alla fall jag, i alla andra kända fall också. Frågan är om ens Gud vet vad dessa "kvinnor" har för skäl till sina falska anklagelser av de män de valt att ha sex med.