2024-01-23, 15:36
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Torpet-Cornelia verkar vara en elak och vidrig människa. Och riktigt barnslig också "Men vad dum du är som tar min amulett, varför tar du inte någon annans? Du är ju jättejättedum."

En riktig bebis.
2024-01-23, 15:41
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Jennifer måste vara årets lågvattenmärke på Farmen. Hon beter sig som en sur skolunge. Men hon lär väl lämna i veckan, måtte hon lämna så man slipper se henne mer
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Är så trött på hennes kråk röst, skicka hem fanskapet så hon kan smutta Powerking och gå göra sina fransar
Citat:
Ursprungligen postat av ElementarSturgeon
Instämmer - att Cornelia sätter sig ned och försöker sträcka ut handen, så som två eventuellt vuxna kan göra. Men nej nej , Jennifer fortsätter att vara en grinig läppförstorad 14åring
Citat:
Ursprungligen postat av Playoffnight
Jennifers dryga aggressiva babbe-attityd måste väl vara den egenskap hos kvinnor som är minst attraktivt?
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
Jennifer, vilken vidrig människa
Vi är rätt överens. Årets hatobjekt och hon får det inte lätt nu när folk sett hur hon har betett sig.
Att i så många avsnitt vara ett riktigt vider och så många har sett det... ja skyll dig själv Jennifer.
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Dock så sträckte Jennifer ut handen tillbaka när hon hunnit smälta inviten. Och hon är medveten om sin hårda ton och svordomar. Nån liten pluspoäng plockade hon där. Kan tänka mig att det har varit rätt upplysande för henne att se sig själv i TV.

Jäkligt generöst av Cornelia att sträcka ut handen mot Jennifer när hon var i maktposition, som hon själv uttryckte det. Tvärtom vad Jojje & co gjorde när de satt vid makten. Det är i sånt som klasskillnad märks.
Tror inte på ett ord av vad Jennifer säger. Hon skulle ju spela spelet sa hon i går och det är det hon gör.

Misstänker att hon har fått en tillsägelse av produktionen. Om hon skulle fejka och arbetsvägra åker hon ut... och ingen skulle sakna henne... mer än Andreas och Tim.
2024-01-23, 16:46
Medlem
Kuyogas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Fredrik Trygg är en blandning av Tomas Brolin och Edward Blom.
Helvete så sant. Har hela tiden undrat varför han känns så bekant. Tomas Brolin så det skriker om det.
2024-01-23, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Torpet:

Jennifer hade varit wifey-goals om hon inte låtit Orten träda fram varje gång det blir kaos.

Cornelia och nallen hennes morsa gav henne va värmande.

Ronja börjar se ut som lilla My från Mumintrollen.

Martina behöver ett rejält skjut så hon slutar vara så känslig. Går hon på p-piller kanske? Sjuka humörsvängningar. Grymma ben. Verkar ha solat naken innan Farmen.
Och om hon inte sett ut som hon gör!
2024-01-23, 17:28
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuyoga
Helvete så sant. Har hela tiden undrat varför han känns så bekant. Tomas Brolin så det skriker om det.
Hahahaahha! Så jävla sant! Kunde inte placera han först men nu så.
2024-01-23, 17:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Vi är rätt överens. Årets hatobjekt och hon får det inte lätt nu när folk sett hur hon har betett sig.
Att i så många avsnitt vara ett riktigt vider och så många har sett det... ja skyll dig själv Jennifer.

Tror inte på ett ord av vad Jennifer säger. Hon skulle ju spela spelet sa hon i går och det är det hon gör.

Misstänker att hon har fått en tillsägelse av produktionen. Om hon skulle fejka och arbetsvägra åker hon ut... och ingen skulle sakna henne... mer än Andreas och Tim.
Kan ha varit Tim, Fredde o Andreas som sa till henne att sluta fred med Cornelia. Det är mobbargruppens enda chans nu när de i snabb takt har tappat tre personer. De fyra måste försöka jobba sig in i gruppen igen, annars står de på tur att åka ut. De tjänar inget på att maska och vägra jobba, de är redan impopulära. Det kan ha varit anledningen till att Jennifer tog bajamackan i vacker hand och bad om ursäkt till Cornelia.
2024-01-23, 17:49
Medlem
Svartpalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout

Exakt! Inte en chans att en sån trångsynt människa har kommit till dom insikterna på egen hand.
2024-01-23, 17:53
Medlem
Svartpalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Kan ha varit Tim, Fredde o Andreas som sa till henne att sluta fred med Cornelia. Det är mobbargruppens enda chans nu när de i snabb takt har tappat tre personer. De fyra måste försöka jobba sig in i gruppen igen, annars står de på tur att åka ut. De tjänar inget på att maska och vägra jobba, de är redan impopulära. Det kan ha varit anledningen till att Jennifer tog bajamackan i vacker hand och bad om ursäkt till Cornelia.

Jag tror inte det hade hjälpt att dom sagt till henne, hon har noll självinsikt och på tok för mycket stolthet. Jag tror absolut på teorin att det är program-teamet som sagt till henne.
2024-01-23, 18:07
Medlem
DjBecks avatar
Andreas Larsson måste ha bytt namn va? Han låter som en adidaskrigare.
2024-01-23, 18:20
Avslutad
Jäkligt generöst av Cornelia att sträcka ut handen mot Jennifer när hon var i maktposition, som hon själv uttryckte det. Tvärtom vad Jojje & co gjorde när de satt vid makten. Det är i sånt som klasskillnad märks.

Jag anser att vi såg "den riktiga" Jennifer vid Cornelia och hennes första möte, sedan kom troligtvis Jennifer på att "Hoppsan, Jag kanske bör ändra attityd annars sitter jag på fisens mosse och jag har inte Jojje eller andra bakom min rygg nu"

Klart som tusan att hon sedan ville prata med Cornelia igen för att göra lite skadekontroll.

mvh
2024-01-23, 19:38
Medlem
Crapmagics avatar
Jennifer är minst sagt snyggare än Cornelia i profil åtm!
Kronprinsessan Victorias käklinjes möte med ett fågelskrälle med för smal hals
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-23 kl. 19:51.
2024-01-23, 19:49
Avslutad
Nu ber förstås Jennifer om ursäkt för att hon inte vill bli förstakämpe.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in