Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Tidsangivelserna är följande:
Målsägande började skriva kl. 01.17 på snap till Z.
Vi*king kom enligt målsägande till henne någon gång vid cirka 1.30-2.00.
Och när hon börjar fråga (för andra gången) om hon ska byta till andra kläder sker straxt innan hon uppger att han ska komma om cirka 10 minuter. Dvs.: hon har cirka 10 minuter på sig att byta om innan han ska komma, samtidigt som hon skriver med Z. osv.
Ge dig nu.
Lögnerna fortsätter
MÄ början sin konversation med sin kompis 00:43. TIDIGT i denna konversation tar hon först upp nattlinnefrågan. Det betyder att hon har ALL TID I VÄRLDEN att byta om.
Och även OM han bara hade 10 minuter, (VILKET ÄR EN LÖGN) så hade hon FORTFARANDE ALL TID I VÄRLDEN. Det tar MAX 1 MINUT att ta på sig mjukisbyxor och hoodie!
Citat:
Och varför ska hon ens behöva byta kläder för?
Fråga henne, hon uttryckte ju själv att det var olämpligt
Citat:
Bara för att du fått för dig att hon har en sexig nattnegligé´ på sig.
Strawman igen, din lögnare. Är du läskunnig? För jag tror jag har förklarat det här för dig 10 ggr såhär dags.
Citat:
Och hon hade ju klätt sig för natten, i sitt vanliga nattlinne som hon brukar ha.
Och?
Citat:
I övrigt kommenterade du inte det andra, som var betydligt mer intressant. Där hon skriver att Vi*king inte skulle få fitta. Hon vill inte ha honom där, hon har ångest över att han ska komma och han ska inte få fitta.
Så bjud inte in honom, skicka inte urringade bilder till honom osv osv osv. Att hon säger en sak till en person betyder inte automatiskt att det är så det ligger till. Precis som Putin förklarat krig mot Ukraina fastän han säger nånting annat. Titta på vad folk gör, inte vad de säger
Citat:
Ser du den röda tråden?
Den enda röda tråden jag ser är att du har svårt för sanningen.