2024-01-22, 20:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Dessie sade sig hoppa av pga. reumatiska besvär, vilket kunde vara begripligt, men går ut med att det egentligen handlade om att den andra Desiree sagt något till henne.

Jojje sade sig hoppa av pga. svår tandvärk vilket hade kunnat vara begripligt om han inte hade fått alternativet att besöka tandläkare och återvända. Men så går han ut och säger att det var just vad han fick, men han hoppade av ändå.

Alessia blev illa behandlad av den egna sidan men kämpade väl och det blev en ganska jämn match. Men nu säger hon själv att hon gjorde en läggmatch.

Konstigt att de så gärna går ut efteråt och ändrar till en version som är sämre för dem själva.

Och särskilt när det gäller Dessie så är det ju inte utan att man drar sig till minnes förra säsongen och Cia och Karins avhopp. Kan det finnas en tredje version om varför det blev avhopp, tro?
Där har vi vårt kvitto på att det inte är begåvningsreserven som sov i storbondestugan förra veckan.

Dessie och Tim… hm. Dessie har lagt upp ett klipp på sin instastory där Magnus pratar om att det hånglandes första veckan… OBS! Det är en spoiler för de som inte vill bli spoilade. Men det hände tydligen grejer. Ska komma från hästens mun, dvs Tim.
2024-01-22, 20:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Bra att du äntligen förstått att tvtittaren ser väldigt lite av allt som händer på gården, skickliga mobbare brukar även vara ögontjänare.
Eftersom det var Jojje som sa det så är det sant. 100%!
2024-01-22, 20:56
Medlem
Amors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pippikoftan
Cornelia repostar Instagraminlägg från Paow där Jennifer kallas ”vidrigaste som hänt svensk reality sedan 2019”. Går nog att anta att de aldrig blev vänner

Men satan så ljuv Cornelia är alltså. Man blir kär.
Det var iof väldigt barnsligt av henne, hon sänker sig till andra sidans nivå.
2024-01-22, 21:00
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Fan så jobbig den blonda-cornelia i torpet är, tänk att bo ihop med henne, fyfan. Vad fasen är det för attityd hon har mot Martina? Riktig översittare, Maxine har jag då inte mycket för heller.

Undrar om tv4 klippte in "nu blir det inga kakor" när Martina tog hennes amulett eller om det va där och då.
2024-01-22, 21:06
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen
Doktor Blase! har talat kondomer det är ett lika naturligt inslag som mensskydd på herrtoaletter! och första hjälpen förband! det är någon man kan linda in varandra i om lusten faller på bara och man vill leka bondage leken binda mumie

Bäst dom fyller på kondomerna kontinuerligt under Allsång på skansen och V75 ATG också

Produktionen fyllde säert, på med fegslang under säsong 1 också när Qristina Ribohn gick fram som en ångvält, det har inget att göra med att man tar in Paradsie Hotel deltagare Cornelia ser förövrigt ur som ett rövhål i ansiktet på dom där Paradise bilderna https://nyheter24.se/noje/867818-paradise-hotel-cornelia-hyllas-efter-arliga-bilden-sa-sag-jag-ut-innan-ingreppen
Hon är vackrare när hon gråter!
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen

Du länkade nog fel där. Cornelia är inte i den andra.
2024-01-22, 21:10
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Fast hon är snabb med att springa med skvaller när hon sett hur andra har sex.

Det var Martina som sa till dom på Torpet att Tim och Dessie "hånglat".
2024-01-22, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Det var Martina som sa till dom på Torpet att Tim och Dessie "hånglat".

2024-01-22, 21:28
Medlem
ChiCoLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Eftersom det var Jojje som sa det så är det sant. 100%!

Haha den jävla souvlakin var så full av sin egen skit . Han borde ta Jennifer i hand och gömma sig i några år så deras familjer slipper skämmas för dom. Vilka vidriga människor. Andreas och Tim verkar också helt jävla trasiga i huvudet.

Man måste älska castarna. De kom på att man ska fråga om deltagarna kan räkna till 10 sen ska man ta 5 st som inte kan. De utgör dramagänget. Sen några vettiga och några som utfyllning.

Frågar igen. Är Jennifer lika vidrig utanför farmen ? Varför bryter hon ? Trodde man slutade bryta för att det var coolt när man slutade mellanstadiet. Hon verkar vara en mycket osäker och svag människa. Pinochett kunde rensat lite mer
2024-01-22, 21:42
Medlem
stickan888s avatar
Varför tänker jag på Pölsa, i Smala Sussie, när jag ser och hör Levin
2024-01-22, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpelarAllanballan
Jojje, kränkt zigenare glad i piller & spelar poker säger väl de mesta…

Word 😂
Ögonen speglar allt i den a lättkränkta mansgris 🤮
2024-01-22, 21:49
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stickan888
Varför tänker jag på Pölsa, i Smala Sussie, när jag ser och hör Levin

För att du har svårt att hålla isär dialekter?

Pölsa pratar värmländska, och Levin som är från Marks kommun mitt emellan Borås och Göteborg, pratar marbodialekt.
Det är rätt stor skillnad faktiskt.
2024-01-22, 22:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här