2024-01-22, 20:07
Medlem
Pippikoftans avatar
Cornelia repostar Instagraminlägg från Paow där Jennifer kallas ”vidrigaste som hänt svensk reality sedan 2019”. Går nog att anta att de aldrig blev vänner

Men satan så ljuv Cornelia är alltså. Man blir kär.
2024-01-22, 20:10
Medlem
Kajolajos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
"Åka hem till min kuplad" säger Alecia i sitt avskedsbrev
Vad betyder det?

2 coviddöda samma säsong! kom ihåg av covid va ofarligt

Choklad.
2024-01-22, 20:13
Avslutad
Vad tror vi om det här då? Det såg verkligen inte ut som en läggmatch för mig. Det är nog snarare någon som är dålig förlorare. Tänk att alla i tuffa gänget skämmer ut sig - igen och igen och…
Citat:
Alessia Santalucia är den första att åka ut ur årets säsong av ”Farmen”, det efter att hon förlorat en kamp mot Per Renström i tinget. Men nu avslöjar hon att det var helt enligt plan. Alessia gjorde en läggmatch för att kunna hämnas på gruppen som utsåg henne till förstekämpe – som också är den grupp av deltagare som hon hängt ihop med sedan starten av programmet.

– När någon gör något sådant mot mig ändras mitt fokus, de ska betala – de ska få tillbaka. Det blev viktigare än att vinna och stanna på Farmen, säger Alessia i en intervju.

https://www.tv4.se/artikel/6FulzktX2dndusFdVWzgtO/akte-ut-ur-farmen-med-flit-foer-att-haemnas-syns-om-man-aer-uppmaerksam
2024-01-22, 20:16
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregers.Werle.03
Jag tycker att eufemismerna på Torpet har blivit väl genomskinliga. Först pratar de om att de skall "baka blåbärsgrottor" istället för "hallongrottor" (och det klart att det inte behövs några preventivmedel när Levin får smaka på "blåbärsgrottan", ingen risk för oönskad graviditet där, så det är väl därför han kan slösa bort kondomerna på uttjatade partytricks, kan tänka). Sedan Martinas malande om att hon har "sötsug" hela tiden. Har den Levinska "polkagrisen" varit otillräcklig för att råda bot på det begäret?
Nu väntar jag bara på att Maxine skall kläcka ur sig att "ikväll vankas det korv med brö'n" samtidigt som hon ger Levin en okynnig blick.
Gregers är tillbaka uppgraderad (och vem fan är du undrar du kanske inte )

Jag tittar inte på torpet ännu, men det låter som att alla tjejer legat? med det fortfarande
avtändande namnet Levin, det får en att tänka på en förtidigkommen skrumplever

Citat:
Ursprungligen postat av Kajolajo
Choklad.
Tack! vad är hemligheten som gör att du klarar av denna lost in translation, jag minns också att hon pratade om chockad och grekisk korv, men då uttalade ju hon chockad korrekt också!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-22 kl. 20:18.
2024-01-22, 20:19
Medlem
Pösmunken Fredrik....
Dryg jävla 08.... Kan en sån ha ett jobb eller lever han på sina föräldrar.?
2024-01-22, 20:23
Medlem
Dagens unga är helt historielösa och utan allmänbildning. Varenda dokusåpa är full av hjon som saknar självklara kunskaper. I kvällens avsnitt hade vi Cornelia som inte visste vad en bonad är.
2024-01-22, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av morsanochpolisen
Kan någon som förstår Jennifer förklara för mig varför hon säger att hon har blivit illa behandlad av Cornelia? Varför anser hon att Cornelia är skyldig henne en ursäkt?

Hon kanske varit passiv aggressiv mot henne.
2024-01-22, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Vad tror vi om det här då? Det såg verkligen inte ut som en läggmatch för mig. Det är nog snarare någon som är dålig förlorare. Tänk att alla i tuffa gänget skämmer ut sig - igen och igen och…

https://www.tv4.se/artikel/6FulzktX2dndusFdVWzgtO/akte-ut-ur-farmen-med-flit-foer-att-haemnas-syns-om-man-aer-uppmaerksam

Dessie sade sig hoppa av pga. reumatiska besvär, vilket kunde vara begripligt, men går ut med att det egentligen handlade om att den andra Desiree sagt något till henne.

Jojje sade sig hoppa av pga. svår tandvärk vilket hade kunnat vara begripligt om han inte hade fått alternativet att besöka tandläkare och återvända. Men så går han ut och säger att det var just vad han fick, men han hoppade av ändå.

Alessia blev illa behandlad av den egna sidan men kämpade väl och det blev en ganska jämn match. Men nu säger hon själv att hon gjorde en läggmatch.

Konstigt att de så gärna går ut efteråt och ändrar till en version som är sämre för dem själva.

Och särskilt när det gäller Dessie så är det ju inte utan att man drar sig till minnes förra säsongen och Cia och Karins avhopp. Kan det finnas en tredje version om varför det blev avhopp, tro?
2024-01-22, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jo men allt är fulklippt. Det sa Jojje. Jennifer var en ängel i 23 h o 50 min varje dag men TV4 lyckades hitta de 10 minuter när hon var lite lätt sur och fulklippte ihop mobbing. Absolut!

Bra att du äntligen förstått att tvtittaren ser väldigt lite av allt som händer på gården, skickliga mobbare brukar även vara ögontjänare.
2024-01-22, 20:49
Medlem
Avhoppen kanske beror på att de ville slippa Juliana? Hon kanske hotade dem eller något? Men ingen törs vittna mot henne för då heter det rasism...

Nä. Jag tror inte det men det vore ju spännande. Just idag var Farmen så långtråkigt och jag misstänker att det förblir så, så vida de inte ersätter avhopparna med några lustiga typer....

Tittarna borde få rösta in några gamla deltagare fast...Det går ju inte, då det inte är direktsänt. Undrar om de tycker det är kul att se sig själva så här ett halvår senare. Kanske har de hunnit ge helt andra versioner för sina nära och kära.
2024-01-22, 20:49
Medlem
mensverkets avatar
Torpet:

Jennifer hade varit wifey-goals om hon inte låtit Orten träda fram varje gång det blir kaos.

Cornelia och nallen hennes morsa gav henne va värmande.

Ronja börjar se ut som lilla My från Mumintrollen.

Martina behöver ett rejält skjut så hon slutar vara så känslig. Går hon på p-piller kanske? Sjuka humörsvängningar. Grymma ben. Verkar ha solat naken innan Farmen.
2024-01-22, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allans.kompis
Bra att du äntligen förstått att tvtittaren ser väldigt lite av allt som händer på gården, skickliga mobbare brukar även vara ögontjänare.

Du har fel. Det som deltagare gör och säger är faktiskt vad de gör och säger. Finns varje säsong några deltagare som aldrig säger ngt dumt. Helt omöjligt att de som går i affekt och är elaka, med tydlig personlighet som konfliktbenägna, bara är utsatt av redigeringsteamet och egentligen var trevliga nästan hela tiden. Nädu.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in