Citat:
Ursprungligen postat av
Anders43J
Jo det kan vara så ochså men i mitt fall använder dom sig av samma stalkare under en längre period och det är allt ifrån några månader till flera år.
Dom som dom använder sig av är oftast så kallade lookalikes som ser ut som min fiende från högstadiet eller tjejen som jag var kär i när jag var i skolåldern osv.
Jag tror att dom försöker få en i olika känslostillstånd ofta negativa känslor som deprisson ilska hat osv🤔
Och ofta använder dom sig av stalkare från min gamla hemkommun och dom älskar att dyka upp på alla mina nya arbetsplatser eller praktik platser spelar ingen roll dom bara måste vara där 🤔
Det är ofta samma stalkare. Men detta är organiserat som så att gangstalkarna står utplacerade i olika områden, på parkeringsplatser, vid köpcentran etc, i syfte att förfölja vart offren tar vägen, vilka av/påfarter offren väljer osv. Vid nästa avfart/påfart som offren tar (nästa stad/by) tar andra gangstalkare över jakten så att säga. På så sätt vet de alltid var offren befinner sig. Notera att detta mönster kan vara mycket svårt att upptäcka i större städer, där det finns fler vägar och fler gangstalkers.
Om skattebetalarna visste att kommunerna bedriver den här typen av kriminell verksamhet med skattebetalarnas pengar.....
Gangstalking Manualen beskriver inte detta men mycket annat, t.ex vad denna psykologiska terror förväntas göra med offrens psyken. Det har använts förut och har noga utarbetats av, skapats av och utvärderats av t.ex psykologer (i Nazityskland t.ex). Man förväntar sig att skapa depression och ångest genom att invadera offrens integritet på alla plan, förhindra deras privata space, deras rörelsefrihet, deras handlingsförmåga och skapa en känsla av hopplöshet. Avsikten är att låta offren förstå att de är övervakade och förföljda 24/7/365 och att det inte finns någonstans att "gömma sig". Man tar ifrån dem all rätt till privatliv, all rätt till rörelsefrihet osv. I hemmet, på arbetsplatsen och oavsett vart de befinner sig så dyker gangstalkarna upp. Meningen är alltså att offren SKALL se gangstalkarna. De hoppas på att offren skall ta livet av sig och/eller söka sig till psykiatrin, alternativt dö i förtid av fysiska stress-sjukdomar på grund av denna dygnet-runt terror. Silent murder/slow murder.
Genom diverse andra trakasserier utöver förföljelsen och övervakningen försöker man göra offrens liv "impossible" och jobbigt. Punktera däcken på bilen. Ställa till jävelskap i offrens trädgårdar eller på deras hus. Mörda eller försöka skada deras husdjur. Hota familj och vänner eller engagera dem på något annat sätt i denna brottslighet (t.ex uppmuntra dem att installera spionprogram i telefoner eller spionutrustning i offrens hem). Engagera kollegor till att "störa" på jobbet eller engagera chefen till att komma med ständig ogrundad dålig kritik. Tillvägagångssätten är många. Brighting, street theater, mimic, crowding, gaslighting, crazymaking osv.
Gangstalkarna, och nazisterna som har kommit på detta sätt att terrorisera andra människor är förstås djupt, djupt psykiskt störda människor. Men min uppfattning är att många gangstalkare (de på gatan så att säga) inte förstår vad de gör och vad det rätta syftet är. De rekryterar ju inte så här många gangstalkare genom att säga sanningen, nämligen att gangstalkarna skall begå medhjälp till mord på t.ex en singelmamma.