2024-06-22, 00:13
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Ja, vi skall "ignorera" att vi blir förföljda överallt, fotade och filmade och dygnet-runt-övervakade, att folk går in i våra hem, spionerar på våra telefoner och datorer med allt vad det innebär (bankkonton etc). Ha ha ha! Jag skulle vilja se några av gangstalkarna klara av att bli utsatta för samma saker och bara kunna "ignorera" det. De är fegisar och måste attackera i grupp - det säger allt som behövs sägas om dem.

Det är definitivt vårt psyke som är under attack. Och INGEN, jag säger INGEN kommer att gå helt opåverkad ur en Gangstalkar-attack.

Till en början förstår inte offren ens vad som sker. Och innan offret hinner få några som helst svar har troligen några år passerat och offret har hunnit drabbas av utmattningssyndrom/utbrändhet. Det är initialt för operationen och för att den skall lyckas. Många TI:s stärks mentalt när svaren börjar komma och de börjar förstå vad det handlar om.... Men tyvärr har många då redan hunnit ta livet av sig i värsta fall.

Jag trodde detsamma om DEW-vapen till en början. Jag tror absolut att de används som desinformation men de existerar och de används.

Vem i all världen tror du vill sitta och kolla foton och film på dig?
Citera
2024-06-22, 08:50
Medlem
Det var regeringen Reinfeldt som godkände signalspaning. Minns inte om det var 2006 eller 2010.

Vad jag vet är att det går radiovågor över hela byn där jag bor och över/i mitt hus. Jag vet att det ligger ett signalspaningsfartyg i närheten.

Radiovågor (t.ex från signalspaning) kan omvandlas till ljus, alltså bilder och då troligen även till film (?). Radiovågor kan gå genom väggar och det mesta annat.

Jag ser och hör flera strålar (med micro/radiovågsmätaren) över min dusch, vid alla mina entréer i huset osv. Om det är radiovågor som ger rörelsedetektion och/eller bilder/filmer vet jag inte men gangstalkarna och andra vet min exakta position i och utanför mitt hus samt i omgivningarna. Folk vet hur det ser ut inne i mitt hus och vad jag gör. Är det möjligt, med ett radiovågs-"täcke" över en byggnad eller en by att även spionera på folks internet och telefoner? Det verkar så.

Det är inte omöjligt att militär-äcklen i samarbete med kommun-äcklen har gjort våra liv till en jävla "live-show" där alla som är intresserade kan se oss nakna i duschen och allt annat som vi gör i våra hem och utanför. I mitt fall verkar många ha varit intresserade....

Särskilt roligt har de givetvis haft när vi har gått in i väggen och de har kunnat visa bilder/filmer för alla som är intresserade i våra respektive nätverk på allt som de tror "generar" oss. När vi utmattade och utbrända med vetskap om att något i våra liv är väldigt fel, utsatta för misstänkt mordförsök och mycket annat, har börjat bete oss "konstigt".

Men det värsta är ju att de i så fall även kan filma/fota barnen som t.ex duschar i skolan. Jag skulle inte bli förvånad - militäräcklen har ofta lite märkliga sexuella preferenser förutom att de är kvinnohatare.
Senast redigerad av FiF 2024-06-22 kl. 09:00.
Citera
2024-06-22, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De vill provocera dig. All information de kan extrahera om oss via olika medel men främst dig används i att skapa psykologiska operationer som Street Theater och i synnerhet Directed Conversations.

Dock ska du se bakom deras metoder och bli vis om att det är taktiker för att stimulera dig mot din vilja; skapa en reaktion. De försöker göra antaganden om dig och dina tankar dygnet runt.

Till vilket syfte dock?

Jo det är just det som är grejen dom försöker provocera mig psykologiskt på olika sätt för att få mig mer aggressiv och det lyckades dom ju med när man insåg att detta var en iscensatt händelse.

Det verkar vara så att det finns många familjer där alla är mer eller mindre involverade i gang stalking. Det är därför det är så enormt stort problem med mobbning i skolor eftersom barn som kommer från GS familjer börjar göra saker som dom lärt sig av sina GS föräldrar.

Jag menar GS är ett enormt samhällsproblem som inga myndigheter riktigt vill åtgärda eftersom dom troligen fått order om att inte göra någonting åt detta.

GS är antagligen största orsaken till skolskjutningar eftersom GS barn vill utöva sina talanger i skolor. Om man kunde komma åt dessa gang stalking föräldrar på något vis så skulle mobbning i skolor minska med 80-90%🤔
Citera
2024-06-22, 10:11
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Jo det är just det som är grejen dom försöker provocera mig psykologiskt på olika sätt för att få mig mer aggressiv och det lyckades dom ju med när man insåg att detta var en iscensatt händelse.

Det verkar vara så att det finns många familjer där alla är mer eller mindre involverade i gang stalking. Det är därför det är så enormt stort problem med mobbning i skolor eftersom barn som kommer från GS familjer börjar göra saker som dom lärt sig av sina GS föräldrar.

Jag menar GS är ett enormt samhällsproblem som inga myndigheter riktigt vill åtgärda eftersom dom troligen fått order om att inte göra någonting åt detta.

GS är antagligen största orsaken till skolskjutningar eftersom GS barn vill utöva sina talanger i skolor. Om man kunde komma åt dessa gang stalking föräldrar på något vis så skulle mobbning i skolor minska med 80-90%🤔

Kan du inte berätta vad det är med tjejer du har på gång, som visar sig vara del av förföljarna?

Hur kan det gå till när du inser det? Vad är det som avslöjar dem?
Citera
2024-06-22, 10:12
Medlem
Citat:
Det var regeringen Reinfeldt som godkände signalspaning. Minns inte om det var 2006 eller 2010.

Vad jag vet är att det går radiovågor över hela byn där jag bor och över/i mitt hus. Jag vet att det ligger ett signalspaningsfartyg i närheten.

Radiovågor (t.ex från signalspaning) kan omvandlas till ljus, alltså bilder och då troligen även till film (?). Radiovågor kan gå genom väggar och det mesta annat.

Jag ser och hör flera strålar (med micro/radiovågsmätaren) över min dusch, vid alla mina entréer i huset osv. Om det är radiovågor som ger rörelsedetektion och/eller bilder/filmer vet jag inte men gangstalkarna och andra vet min exakta position i och utanför mitt hus samt i omgivningarna. Folk vet hur det ser ut inne i mitt hus och vad jag gör. Är det möjligt, med ett radiovågs-"täcke" över en byggnad eller en by att även spionera på folks internet och telefoner? Det verkar så.

Det är inte omöjligt att militär-äcklen i samarbete med kommun-äcklen har gjort våra liv till en jävla "live-show" där alla som är intresserade kan se oss nakna i duschen och allt annat som vi gör i våra hem och utanför. I mitt fall verkar många ha varit intresserade....

Särskilt roligt har de givetvis haft när vi har gått in i väggen och de har kunnat visa bilder/filmer för alla som är intresserade i våra respektive nätverk på allt som de tror "generar" oss. När vi utmattade och utbrända med vetskap om att något i våra liv är väldigt fel, utsatta för misstänkt mordförsök och mycket annat, har börjat bete oss "konstigt".

Men det värsta är ju att de i så fall även kan filma/fota barnen som t.ex duschar i skolan. Jag skulle inte bli förvånad - militäräcklen har ofta lite märkliga sexuella preferenser förutom att de är kvinnohatare.

Nej det är inte möjligt att spionera på din telefon med ett "radiovågstäcke". Och nej, radiovågor kan inte omvandlas till film och de kan inte titta på dig i duschen med hjälp av radiovågor.

Du inbillar dig och är inte utsatt för GS.
Citera
2024-06-22, 10:53
Medlem
Citat:
... Jag menar GS är ett enormt samhällsproblem som inga myndigheter riktigt vill åtgärda eftersom dom troligen fått order om att inte göra någonting åt detta.

GS är antagligen största orsaken till skolskjutningar eftersom GS barn vill utöva sina talanger i skolor. Om man kunde komma åt dessa gang stalking föräldrar på något vis så skulle mobbning i skolor minska med 80-90%

GS är definitivt inte ett samhällsproblem av den enkla anledningen att GS såsom du beskriver det inte existerar.

Och nej, det är till stor del psykiskisk ohälsa som är orsaken till skolskjutningar.
Citera
2024-06-22, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Kan du inte berätta vad det är med tjejer du har på gång, som visar sig vara del av förföljarna?

Hur kan det gå till när du inser det? Vad är det som avslöjar dem?

Hur man vet att någon person är delaktig i gang stalking är att man noterar deras ovanliga beteende. Sedan när gang stalkare använder sig av tjejer eller kvinnor så kan man notera ovanlig klädstil som tjejer kvinnor i den åldern vanligtvis inte brukar ha går inte in på detaljer här men du kan tänka själv🤔

Ett annat sätt att notera pågående gang stalking är många personer som går klädda i samma färger till exempel 10 personer vid en butik som går klädd i vita kläder.

Ett annat sätt att veta att det är ett gang stalking scenario är att dom går runt och skrattar eller har samtalsämnen som väcker uppmärksamhet typ om olika mentala sjukdomar Hitler eller om sex för att fånga din uppmärksamhet. Det är samtalsämnen som folk vanligtvis inte går runt och pratar högt om i en butik 🤔
Senast redigerad av Anders43J 2024-06-22 kl. 12:11.
Citera
2024-06-22, 13:39
Medlem
Citat:
Hur man vet att någon person är delaktig i gang stalking är att man noterar deras ovanliga beteende. Sedan när gang stalkare använder sig av tjejer eller kvinnor så kan man notera ovanlig klädstil som tjejer kvinnor i den åldern vanligtvis inte brukar ha går inte in på detaljer här men du kan tänka själv🤔

Ett annat sätt att notera pågående gang stalking är många personer som går klädda i samma färger till exempel 10 personer vid en butik som går klädd i vita kläder.

Ett annat sätt att veta att det är ett gang stalking scenario är att dom går runt och skrattar eller har samtalsämnen som väcker uppmärksamhet typ om olika mentala sjukdomar Hitler eller om sex för att fånga din uppmärksamhet. Det är samtalsämnen som folk vanligtvis inte går runt och pratar högt om i en butik 🤔

Jag möter ofta folk med "ovanligt beteende" och tjejer med ovanlig klädstil. Men jag är inte tillräckligt förvirrad för att tro att dessa är utplacerade för att spela teater för mig.

Din reaktion på vardagliga händelser är ett skolboksexempel på en person som drabbats av förföljelsemani. Och det är en betydligt troligare förklaring än att du är utsatt för "organiserad gang-stalking".
Citera
2024-06-22, 14:39
Medlem
Citat:
Man kan nog räkna med att alla som man kommer i kontakt med är GS. Honungsfällor är mycket vanliga.

Jag vill ha ersättning för att ha fått många år av mitt liv förstört och för att jag har blivit satt i fängelse utan väggar, dygnet-runt-övervakad av diverse alkisar, knarkare och diverse puckon utan att ha gjort mig skyldig till något olagligt. Det är MYCKET allvarliga brott som begås mot oskyldiga människor.

Vissa blir värre utsatta än andra, ja. I USA verkar GS-gängen kunna verka fritt, t.ex med helt öppna "tut-kampanjer" på gatorna utanför TI:s hem. Polisen gör ingenting. Att svenska polisen inklusive Säpo inte skulle känna till GS-"verksamheten" är helt osannolikt. Detta är mycket välorganiserad gangstalking/förföljelse som dessutom sker helt öppet, åtminstone i mitt fall.

Jo så är det dom räknar ut ens dagliga rutiner och skapar ett slags matrix runt targeted individuals. Även om dom har dessa pengar och resurser till sitt förfogande så är detta system inte ofelbart det kan räcka med att man gör en oplanerad resa utomlands för att komma utanför deras kontroll.

Mins vid ett tillfälle när en man ringde mig han skulle göra en statistik undersökning hur ofta folk lyssnar på radio, jag sa att jag inte lyssnar på radio alls att du kan be någon annan vara med i denna undersökning men då sa han men jo du kan ochså fylla i formuläret när du lyssnar på Spotify jag sa jaha okej då, men plötsligt började den här mannen fråga frågor som inte hade med den här undersökningen att göra till exempel om jag tänkte åka utomlands denna sommar.

Då förstod jag det är enormt viktigt för dem att hålla oss i samma land för att deras kontroll ska fungera🤔

De har en reaktionstid på ungefär 1-2 veckor (ibland längre beroende på plats) för att mobilisera alla enheter så att dom ska kunna kontrollera oss på det sättet som dom gör🤔

Det har jag märkt när jag åkt utomlands.
Citera
2024-06-22, 15:15
Medlem
Citat:

Mins vid ett tillfälle när en man ringde mig han skulle göra en statistik undersökning hur ofta folk lyssnar på radio, jag sa att jag inte lyssnar på radio alls att du kan be någon annan vara med i denna undersökning men då sa han men jo du kan ochså fylla i formuläret när du lyssnar på Spotify jag sa jaha okej då, men plötsligt började den här mannen fråga frågor som inte hade med den här undersökningen att göra till exempel om jag tänkte åka utomlands denna sommar.

.

Återigen, din lilla anekdotiska berättelse är ju på intet sätt några bevis för att GS förekommer. För de flesta framstår det helt enkelt som att du misstolkar vardagliga situationer.

Om ni TI's har någon slags ambition om att övertyga andra om att "GS förekommer" så måste ni vässa till era argument.
Citera
2024-06-22, 17:10
Medlem
Citat:
Jo så är det dom räknar ut ens dagliga rutiner och skapar ett slags matrix runt targeted individuals. Även om dom har dessa pengar och resurser till sitt förfogande så är detta system inte ofelbart det kan räcka med att man gör en oplanerad resa utomlands för att komma utanför deras kontroll.

Då förstod jag det är enormt viktigt för dem att hålla oss i samma land för att deras kontroll ska fungera🤔

De har en reaktionstid på ungefär 1-2 veckor (ibland längre beroende på plats) för att mobilisera alla enheter så att dom ska kunna kontrollera oss på det sättet som dom gör🤔

Det har jag märkt när jag åkt utomlands.

Har du eller någon annan Ti här provat husvagn/husbil? Om det du skriver stämmer, borde de få svårt att stalka en om man är i ständig rörelse.

Jag vet inte om GS består av lokala idioter eller något "högre upp" men en sak är säker - detta är väldigt välorganiserat.

Hur länge har du varit attackerad?
Citera
2024-06-22, 17:13
Medlem
Sensiseedss avatar
Citat:

Bro du har psykos har du haft span? Porrsurfa inte det läcker vad du gillar.

Varför tror du att du är övervakad? Man är inte övervakad så länge man inte säljer massa droger eller umgås med kriminella mördare som sysslar med vapen, eller terrorister du som vanlig människa är inte övervakad möjligtvis av din grannar isåfall men då är de för att dom bryr säg om dig prata med dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in