Citat:
Ursprungligen postat av
FiF
Man kan nog räkna med att alla som man kommer i kontakt med är GS. Honungsfällor är mycket vanliga.
Jag vill ha ersättning för att ha fått många år av mitt liv förstört och för att jag har blivit satt i fängelse utan väggar, dygnet-runt-övervakad av diverse alkisar, knarkare och diverse puckon utan att ha gjort mig skyldig till något olagligt. Det är MYCKET allvarliga brott som begås mot oskyldiga människor.
Vissa blir värre utsatta än andra, ja. I USA verkar GS-gängen kunna verka fritt, t.ex med helt öppna "tut-kampanjer" på gatorna utanför TI:s hem. Polisen gör ingenting. Att svenska polisen inklusive Säpo inte skulle känna till GS-"verksamheten" är helt osannolikt. Detta är mycket välorganiserad gangstalking/förföljelse som dessutom sker helt öppet, åtminstone i mitt fall.
Jo så är det dom räknar ut ens dagliga rutiner och skapar ett slags matrix runt targeted individuals. Även om dom har dessa pengar och resurser till sitt förfogande så är detta system inte ofelbart det kan räcka med att man gör en oplanerad resa utomlands för att komma utanför deras kontroll.
Mins vid ett tillfälle när en man ringde mig han skulle göra en statistik undersökning hur ofta folk lyssnar på radio, jag sa att jag inte lyssnar på radio alls att du kan be någon annan vara med i denna undersökning men då sa han men jo du kan ochså fylla i formuläret när du lyssnar på Spotify jag sa jaha okej då, men plötsligt började den här mannen fråga frågor som inte hade med den här undersökningen att göra till exempel om jag tänkte åka utomlands denna sommar.
Då förstod jag det är enormt viktigt för dem att hålla oss i samma land för att deras kontroll ska fungera🤔
De har en reaktionstid på ungefär 1-2 veckor (ibland längre beroende på plats) för att mobilisera alla enheter så att dom ska kunna kontrollera oss på det sättet som dom gör🤔
Det har jag märkt när jag åkt utomlands.