Citat:
Ursprungligen postat av
OvissFramtid
Välkommen tillbaka, det trodde jag fan inte
Ja nej lugnt, lätt att misstolkas. Just i detta fall kan jag förstå om DIFare inte känner så mycket för Bergvall men Hjalmar var t.ex. inte heller en DIF-produkt ändå ser man DIFare här och på andra håll hylla honom ibland och följa hans matcher.
Håller mig fortsatt extremt skeptisk till ”trazkei” men önskar naturligtvis inget annat än att ha helt fel i saken.
Gällande andra stycket så är alla tre spelare Djurgårdare, om än inte djurgårdsprodukter. Kan bara tala för mig själv men jag ser iaf fram emot att följa Lucas utveckling utanför laget… inte bara pga detta men absolut påverkat av det.
OnT (mer iaf) så försonades en Malmöit och en Djurgårdare på vårt forum i att det bästa vore om Lucas gick till Frankfurt (som du framfört) för att bilda det nya Schwarz/Thern. Efter något år eller så sedan säljas i ett paketpris till marängerna för 2 miljarder. Fin tanke ändå i all hets som annars konstant råder.
Och @trazke(?)… har jag fel så kan vi redan börja fila på det där bettet mellan vem som är den största talangen i Dahbo vs Bergvall