2024-01-22, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Jag har redan länkat en video som påbevisar sanning att om man inte inser det är man i grov förnekelse.

Sen kan du tjöta efter bevis allt du vet. Alla som inte är i förnekelse fattar vad som hänt.

Vi har alla sett den videon och i den finns inga bevis? Det är Chrippa som med ord beskriver sin sida, det bevisar ingenting och vi vet ju alla att han är en person som ljuger när han drar vinning av det. Om jag filmar mig nu och säger att Chrippa sprängt min postlåda, är det bevis för att han gjort det?
Citera
2024-01-22, 17:35
Avslutad
Citat:
Jag har redan länkat en video som påbevisar sanning att om man inte inser det är man i grov förnekelse.

Sen kan du tjöta efter bevis allt du vet. Alla som inte är i förnekelse fattar vad som hänt.

NEJ man är inte i GROV förnekelse bara för du är extremt lättmanipulerad!!!!
meddelandena påstår du är bevis, det är inte bevis.
Jag kan ta vems som helst meddelanden som är störiga, sen byta namn på personen i min mobil så kommer det stå Bäbis eller Hatt eller Ostbåge eller vad för namn jag än valt och så kan jag visa medelandena och säga så hemska saker Ostbåge skrev till mig!
DET BEVISAR endast att någon med det namnet, gett av mobilens ägare, skrev så.
Sen om det är personen i fråga eller inte är en annan sak, FAST VIDEON BEVISAR DET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!! SLUTA LEVA I FÖRNEKELSE nu blir jag GALEN DU BETER DIG som du är den ALLVETANDE personen som inte kan ha fel fast du har inte ETT ENDA LOGISKT arguement och så fort du konfronteras för vad du säger så "du förnkekar" direkt, LÄGG ner nu!!
BEVIS är inte vad du TROR på, bevis är vad som utan rimliga tvivel kan påvisa att SÅ gick det till!!!! LÄGG av nu!!!
Citera
2024-01-22, 17:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Haha exakt!

Steg 1 - Gör en gråtlive
Steg 2 - Få Linnea att dropa anmälan (Chrippa övertalar henne i Spanien)
Steg 3 - Få Linnea att inte lägga ut sina bevis (Båda sidor har gjort fel, sluta för anhöriga tar skada)

Jocke är snabb att involvera Linneas familj. Det går inte riktigt som han tänkt sig där för dem har aldrig hört att "man säger inte nej till Jocke". Därför gör dem som man skall, håller käft och låter kompetent folk ta hand om saken.
Jocke håller på att bryta ihop. "Jag orkar inte mer, sluta, låt oss vara ifred" buhu buhu buhuuu
Citera
2024-01-22, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Vi har alla sett den videon och i den finns inga bevis? Det är Chrippa som med ord beskriver sin sida, det bevisar ingenting och vi vet ju alla att han är en person som ljuger när han drar vinning av det. Om jag filmar mig nu och säger att Chrippa sprängt min postlåda, är det bevis för att han gjort det?

Shit, Chrippa är ju psyko. Han sprängde den alltså?
Citera
2024-01-22, 17:37
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
NEJ man är inte i GROV förnekelse bara för du är extremt lättmanipulerad!!!!
meddelandena påstår du är bevis, det är inte bevis.
Jag kan ta vems som helst meddelanden som är störiga, sen byta namn på personen i min mobil så kommer det stå Bäbis eller Hatt eller Ostbåge eller vad för namn jag än valt och så kan jag visa medelandena och säga så hemska saker Ostbåge skrev till mig!
DET BEVISAR endast att någon med det namnet, gett av mobilens ägare, skrev så.
Sen om det är personen i fråga eller inte är en annan sak, FAST VIDEON BEVISAR DET INTE!!!!!!!!!!!!!!!!! SLUTA LEVA I FÖRNEKELSE nu blir jag GALEN DU BETER DIG som du är den ALLVETANDE personen som inte kan ha fel fast du har inte ETT ENDA LOGISKT arguement och så fort du konfronteras för vad du säger så "du förnkekar" direkt, LÄGG ner nu!!
BEVIS är inte vad du TROR på, bevis är vad som utan rimliga tvivel kan påvisa att SÅ gick det till!!!! LÄGG av nu!!!

Som sagt det är ljudinspelningar där man hör hennes röst

Förnekelsen är grov i dig.
Citera
2024-01-22, 17:38
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl

Det är ju flertalet ljudinspelningar som bekräftar vad han säger.
Citera
Avslutad
Citat:

är meddelandena i form av text som jag precis skrev om meddelanden i form av ljud?
orkar inte...
orkar inte..
Citera
Medlem
Citat:

Och man hör även att han pratar med Julia i samtal innan?
Annars så vet man ju inte om Chrippa har triggat igång Linnea. Eller hur?
Citera
2024-01-22, 17:39
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag har kollat:
https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q

Det du säger finns där, finns ju inte. Du lider av vanföreställningar eller ljuger du medvetet?

Mata inte trollen. Det är meningslöst.
Citera
2024-01-22, 17:40
Medlem
Nu rymmer hjälten från soc:
https://gofile.io/d/Aw6V06
https://ibb.co/mypvxs3
Citera
2024-01-22, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Shit, Chrippa är ju psyko. Han sprängde den alltså?

Ja, sen flydde han i passgång på grannens brunstiga ko!
Citera
2024-01-22, 17:41
Medlem
Linnea live på instagram
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här