2024-01-22, 17:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det finns inspelningar att det pågått i flera månader det finns även vittnen.

Varsågod.

Vittnen är inte bevis. Det är just vittnen. Ok länka inspelningarna.. meddelandena var inga bevis iaf.
Citera
2024-01-22, 17:27
Medlem
Citat:
Varsågod.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q

Du menar när säger att L hade blivit arg innan han började gapa och skrika på J i telefonen?

Sorry, finns inget där som bevisar att hon skulle sagt något olämpligt innan. Det är bara hans ord och enligt Farbror Jocke så ljuger han som en häst travar.
Citera
2024-01-22, 17:28
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Vittnen är inte bevis. Det är just vittnen. Ok länka inspelningarna.. meddelandena var inga bevis iaf.

Som sagt för mig får du gärna förneka det om du vill.
Citera
2024-01-22, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Kan någon förklara varför Anjo och Chrippa blev vänner igen? Det var inga nådiga ord från Anjo när han "intervjuade" Julia....
Har de erkänt att allt var uppgjort för views? Isf bör la Anjos kanal sjunka som en sten, ingen vidare trovärdighet där.

Det var Chrippas masterplan.
Att åka utomlands med Linnea och få henne att droppa sin medverkan i polisutredningen.
Skulle inte förvåna mig om Anjo, Julia osv visste om detta.
Citera
Avslutad
Citat:
Försätt du förneka att hon hotat honom grovt under en längre tills du själv ser bevisen.

Jag har inget emot att du gör det.

hur kan JAG förneka att hon gjort det? Hon kan förneka det, inte jag?!?!?
Jag håller mig till vad som är sanning fakta och vad som kan bevisas... gjorde du så också skulle man slippa massa jobbiga argument.. sluta använda ordet förneka så mycket seriöst..
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ja för att han inte kan gå från att FÖRSVARA ngn för att sen VÄNDA 180grader för att han såg så EXTREMT dum ut när han åkte till BARCELONA med henne efter ANJOS video!!!!!!

Så nu kom anledningen fram varför du är i sån förnekelse.

Personlig vendetta..
Citera
2024-01-22, 17:30
Avslutad
Citat:
Som sagt för mig får du gärna förneka det om du vill.

Så nu förnekar jag att inspelnignar finns om jag frågar dig om du kan länka mig till dem?
LOGIK!? Om jag ber om en länk till dem antar jag väl att de existerar annras skulle jag inte be om länken!??! orkar inte..
Citera
2024-01-22, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Så om någon provocerar dig och gör dig förbannad för att sedan filma dig i smyg när du är arg... Skulle det då påvisa att du är en idiot??

Det finns inget bevis på någon provokation, det är vad de påstår. Han har lika troligt brunnit av av sig själv också (om inte troligare med tanke på att det även är i samtal med Julia framför Chloe och då Linnea satt helt tyst, hade Chrippa haft lite förnuft hade han kunnat gå ut och prata).

Men just att det är filmat i smyg är ju enda sättet att få det som det är.
Citera
2024-01-22, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Det var Chrippas masterplan.
Att åka utomlands med Linnea och få henne att droppa sin medverkan i polisutredningen.
Skulle inte förvåna mig om Anjo, Julia osv visste om detta.

Det var puppetmaster som riggade resan
Citera
2024-01-22, 17:32
Medlem
styckets avatar
Citat:
Så nu förnekar jag att inspelnignar finns om jag frågar dig om du kan länka mig till dem?
LOGIK!? Om jag ber om en länk till dem antar jag väl att de existerar annras skulle jag inte be om länken!??! orkar inte..

Jag har redan länkat en video som påbevisar sanning att om man inte inser det är man i grov förnekelse.

Sen kan du tjöta efter bevis allt du vet. Alla som inte är i förnekelse fattar vad som hänt.
Citera
2024-01-22, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Det var puppetmaster som riggade resan
Haha exakt!

Steg 1 - Gör en gråtlive
Steg 2 - Få Linnea att dropa anmälan (Chrippa övertalar henne i Spanien)
Steg 3 - Få Linnea att inte lägga ut sina bevis (Övertala henne vid flygplatsen) Gör instagram inlägg (Båda sidor har gjort fel, sluta för anhöriga tar skada).
Senast redigerad av What-do-u-meanhi 2024-01-22 kl. 17:35.
Citera
2024-01-22, 17:33
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Som sagt, det finns inspelningar i videon.

Klart du kan förneka in i absurdum när du inte ens tar del av bevisen. Min poäng var mest att det redan är såpass uppenbart att han inte ljuger. Därför är det uppenbart att du är i förnekelse.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q

Kommer ej diskutera mer med dig nu.
Du får ju ge tidsangivelse på var man skall lyssna. Det finns ingen med vett i huvudet som orkar lyssna igenom två timmars gnäll med de aktörerna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in