2024-01-22, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Håller med och det var något jag medvetet lät bli att inte skriva till SLIP. Bergvall är inte deras produkt så i detta sammanhanget är det förståeligt att de skiter i hans fortsatta utveckling. Hade kanske varit annorlunda om han varit i DIF sedan 13-års åldern.

Ah då hänger jag med, missförstod det lite 👍

Sen så som Djurgårdare snackar om Bergvall kan man ibland tro att han varit där i en evighet.
2024-01-22, 15:56
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Nu jävlar kommer jag ihåg! Du tillrättavisade Pisse-Mishe när han tyckte att ni skulle satsa på att avsluta Dahbos karriär.

Välkommen tillbaka, det trodde jag fan inte

Citat:
Ursprungligen postat av kallejansson
Ah då hänger jag med, missförstod det lite 👍

Sen så som Djurgårdare snackar om Bergvall kan man ibland tro att han varit där i en evighet.

Ja nej lugnt, lätt att misstolkas. Just i detta fall kan jag förstå om DIFare inte känner så mycket för Bergvall men Hjalmar var t.ex. inte heller en DIF-produkt ändå ser man DIFare här och på andra håll hylla honom ibland och följa hans matcher.
2024-01-22, 16:22
Medlem
OvissFramtids avatar
Stryger Larsen klar för MFF:

Citat:
- Jag är superglad över att vara här och ser fram emot den här utmaningen. Efter att ha pratat med Malmö FF fick jag direkt en god känsla och detta är Sveriges största klubb som gjort fantastiska resultat i många år, säger Stryger Larsen till MFF:s hemsida.

Stackars jävla Allsvenskan!
2024-01-22, 16:41
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Nu jävlar kommer jag ihåg! Du tillrättavisade Pisse-Mishe när han tyckte att ni skulle satsa på att avsluta Dahbos karriär.

Välkommen tillbaka! Vi har varit många som funderat på vart du tog vägen

Kukräven har saknat dig mest tror jag
Senast redigerad av Skarparattarn 2024-01-22 kl. 16:47.
2024-01-22, 17:26
Medlem
Skarparattarns avatar
Jimmy Durmaz lämnar AIK slutförhandlar med Gençlerbirliği SK.

Skönt för oss bli av med sopan.
2024-01-22, 17:29
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Stryger Larsen klar för MFF:

Stackars jävla Allsvenskan!
Känns ju inte som en supervärvning direkt...? Några år i Udinese och sedan gå ner sig och till Turkiet för att nu värva ner ordentligt..
2024-01-22, 17:35
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Känns ju inte som en supervärvning direkt...? Några år i Udinese och sedan gå ner sig och till Turkiet för att nu värva ner ordentligt..

Är förmodligen en förbättring på högerbackspositionen för oss. Den positionen som var mest rörig förra säsongen efter att Tinnerholm gick sönder. Hoppas på lite kontinuitet nu.
2024-01-22, 17:39
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Är förmodligen en förbättring på högerbackspositionen för oss. Den positionen som var mest rörig förra säsongen efter att Tinnerholm gick sönder. Hoppas på lite kontinuitet nu.
Att han "förmodligen" är en förbättring borde ju inte skrämma upp motståndarna så mycket?
2024-01-22, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Nej bara 140 matcher i serie a, 54 landskamper, 2 vm och ett em i ett landslag klasser bättre än sveriges, 5 säsonger i austria wien, spelat i ett turkiskt topplag, ursäkta men det här är allsvenskan, att lyckas få spelare med så stora meriter händer inte ofta och han lär göra nytta i försvaret till höger där vi haft mest problem.
Stackars allsvenskan säger jag dock inte vi är fortfarande i kraftigt behov av en riktigt bra anfallare, och risken är stor att vi tappar spelare som Nanasi och Ali till sommaren.
Senast redigerad av fredrik29 2024-01-22 kl. 17:54.
2024-01-22, 17:53
Medlem
Citat:

Välkommen tillbaka din jävel Men varför inte använda ditt gamla konto?
2024-01-22, 17:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Nej bara 140 matcher i serie a, 54 landskamper, 2 vm och ett em i ett landslag klasser bättre än sveriges, 5 säsonger i austria wien, spelat i ett turkiskt topplag, ursäkta men det här är allsvenskan, att lyckas få spelare med så stora meriter händer inte ofta och han lär göra nytta i försvaret till höger där vi haft mest spel.
Stackars allsvenskan säger jag dock inte vi är fortfarande i kraftigt behov av en riktigt bra anfallare, och risken är stor att vi tappar spelare som Nanasi och Ali till sommaren.
Hur många matcher har Albin i Serie A?
2024-01-22, 17:57
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Välkommen tillbaka, det trodde jag fan inte

Ja nej lugnt, lätt att misstolkas. Just i detta fall kan jag förstå om DIFare inte känner så mycket för Bergvall men Hjalmar var t.ex. inte heller en DIF-produkt ändå ser man DIFare här och på andra håll hylla honom ibland och följa hans matcher.
Tack tack. Och grattis till han Stryger. Hoppas han är bra för ni lär behöva växla upp nu när vi snart börjar spänna musklerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Välkommen tillbaka! Vi har varit många som funderat på vart du tog vägen

Kukräven har saknat dig mest tror jag

Tack Tack.

Och dig kan man gratulera ännu mer som slipper dyre sopan Durmaz!

Dessutom verkar ni vilja ge Djurgården en match om att dra in mest pengar på Nigeriabrev. Får ni typ 50 milj kr för Jones Kusi-Asare bara för att han slagit en passning i allsvenskan är det nästan lika sjukt som om DIF får +100 milj kr för Bergvall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in