2024-01-22, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Eftersom det finns ljudinspelningar där hon hotar honom.

Vad gjorde han innan inspelningarna då?
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
sluta tala om fantasivärld jag är konkret faktabaserad och det framgår i det jag skriver!
meddeladena jag ser är under en 3dagarsperiod, hittils.. det jag sett, jag frågade om det är de grova hoten under längre period?!
Försätt du förneka att hon hotat honom grovt under en längre tills du själv ser bevisen.

Jag har inget emot att du gör det.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Släpp den där.
Uppenbarligen något knas, låt han gå och avgöra vilka som gråter genuint eller ej. För han kan se sånt.
Tror han kan assistera i flera rättsfall och avgöra vilka som nog talar sanning.

Det är det här som är det farliga med att göra som ANJO gör. Folk som tror på det ANJO säger för de tror att de ser saker som de läser in som bara är massa försök till manipulation, men fungerar på vissa...
Det är just detta som gör att jag tycker ANJO borde förbjudas på youtube efter det han gjort.
Han har ingen rätt att förklara ngn skyldig/oskyldig bara för han har personlig vinning i det utan att en rättslig dom är ställd.
Citera
Avslutad
Citat:
Eftersom det finns ljudinspelningar där hon hotar honom.

Lägg gärna upp en länk, vill höra
Citera
2024-01-22, 17:13
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Vad gjorde han innan inspelningarna då?

Det räckte ju att han ringde sin ex för att prata med sin dotter för att linnea skulle bli sjukt galen och svartsjuk o börja sin psykiska misshandel.

Så ja. Han ringde sin dotter innan.
Citera
2024-01-22, 17:13
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Lägg gärna upp en länk, vill höra

Varsågod.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q
Citera
2024-01-22, 17:15
Avslutad
Citat:
Försätt du förneka att hon hotat honom grovt under en längre tills du själv ser bevisen.

Jag förnekar ingenting, så fort du ställs mot väggen med vad du skrivit och inte har svar på tal säger du att andra "Förnekar". Det du säger är "Det är som jag säger! Jag har inga bevis alls men jag har fått se en video på en historia som jag tror på, och det räcker för MIG, därför är det bevis!"

Jag såg inte bevis på att vem som skickat meddelandena ens. Jag såg att ngn som beter Bäbis skickat dem, vilket går att ändra namn på i efterhand om man vill, vilket gör att vem som helst kan ha skickat det. Är det troligt att det var Linnea? Ja. Är det BEVIS?!?! Nej! Inte på sättet det uppvisades!
Sluta FÖRNEKA definitionen av BEVIS!
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-22 kl. 17:18.
Citera
2024-01-22, 17:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Har sett allt som lagts ut och kan konstatera att han var en pressad man som mådde dåligt. Jag själv visste att det inte fungerar att bråka med en BPD-människa så jag satte mig ensam i bilen och skrek rakt ut så att rösten försvann i flera dagar. Skulle aldrig någonsin slå henne bara för att frustrationen kokade och jag tror inte heller att Chrippa har gjort det.

Chrippa har varit hård i tonen p.g.a. ovan nämnda frustration men L har varit ett riktigt psykfall i sina konversationer där hon gått in för att hota, förödmjuka, förolämpa och förtala både Chrippa och hans familj på ett riktigt äckligt utstuderat sätt. Tror ni att det är slumpen som gör att hon helt plötsligt låter som en oskyldig kattunge i hennes egeninspelade ljudklipp? Det här är Amber Heard-historien rakt av.

Inte ens L har sagt att de läckta konversationerna där hon hotar med att förstöra hans liv och karriär (surprise) är falska, så sluta ifrågasätt äktheten hos dessa.
Ingen har påstått att något från L var falskt - däremot att inspelningarna hon lagt ut visar vilken gris han är.
Och du är uppenbarligen en kulting som oinkar efter honom. Patetiskt.

Lika patetiskt som att låtsas att han skulle var rädd för L . Töntar.
Citera
2024-01-22, 17:16
Medlem
micro113s avatar
Citat:

Får jag se bevisen på det då. Fram med dem.
Citera
2024-01-22, 17:16
Medlem
Citat:
Varsågod.

Haha, två män sitter i 2 timmar och trycker ned 20-årig kvinna.
Ge mig minut åtminstone, tänker inte kolla igenom allt de där.
Citera
2024-01-22, 17:17
Avslutad
Citat:
Varsågod.

Menar du att jag skall lyssna på nästan 2.5 timme för att höra just den grejen?
Citera
2024-01-22, 17:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det räckte ju att han ringde sin ex för att prata med sin dotter för att linnea skulle bli sjukt galen och svartsjuk o börja sin psykiska misshandel.

Så ja. Han ringde sin dotter innan.
Säger han???
Eller var kan vi höra det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in