2024-01-22, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja det är bevis på att beter sig och säger såsom han beter sig och säger på inspelningarna.

Så om någon provocerar dig och gör dig förbannad för att sedan filma dig i smyg när du är arg... Skulle det då påvisa att du är en idiot??
Citera
2024-01-22, 17:18
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag förnekar ingenting, så fort du ställs mot väggen med vad du skrivit och inte har svar på tal säger du att andra "Förnekar". Det du säger är "Det är som jag säger! Jag har inga bevis alls men jag har fått se en video på en historia som jag tror på, och det räcker för MIG, därför är det bevis!"

Jag såg inte bevis på att vem som skickat meddelandena ens. Jag såg att ngn som beter Bäbis skickat dem, vilket går att ändra namn på i efternamn om man vill, vilket gör att vem som helst kan ha skickat det. Är det troligt att det var Linnea? Ja. Är det BEVIS?!?! Nej! Inte på sättet det uppvisades!
Sluta FÖRNEKA definitionen av BEVIS!

Som sagt, det finns inspelningar i videon.

Klart du kan förneka in i absurdum när du inte ens tar del av bevisen. Min poäng var mest att det redan är såpass uppenbart att han inte ljuger. Därför är det uppenbart att du är i förnekelse.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q

Kommer ej diskutera mer med dig nu.
Citera
2024-01-22, 17:18
Medlem
Kan någon förklara varför Anjo och Chrippa blev vänner igen? Det var inga nådiga ord från Anjo när han "intervjuade" Julia....
Har de erkänt att allt var uppgjort för views? Isf bör la Anjos kanal sjunka som en sten, ingen vidare trovärdighet där.
Citera
2024-01-22, 17:20
Medlem
Längtar tills han får göra sin samhällstjänst, hade varit för jävla roligt att se han stå och sortera grejer på Myrorna.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Kan någon förklara varför Anjo och Chrippa blev vänner igen? Det var inga nådiga ord från Anjo när han "intervjuade" Julia....
Har de erkänt att allt var uppgjort för views? Isf bör la Anjos kanal sjunka som en sten, ingen vidare trovärdighet där.

Jag tror inte han sagt just views men han pratade om att det ger en massa cash
Citera
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst

Därför att dom aldrig var ovänner.

Anjo sa hela tiden jag säger detta för att jag är vän med chrippa, att han vill hjälpa chrippa.
Citera
2024-01-22, 17:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket

Anjo sa hela tiden jag säger detta för att jag är vän med chrippa, att han vill hjälpa chrippa.

Så när han sa att Chrippa var död för honom, var det skådespel eller sa han det för att vara snäll. Eller som när han hotade att döda han?
Citera
2024-01-22, 17:21
Avslutad
Citat:

Klart du kan förneka in i absurdum när du inte ens tar del av bevisen. Min poäng var mest att det redan är såpass uppenbart att han inte ljuger. Därför är det uppenbart att du är i förnekelse.

Nej du kommer inte diskutera mera med mig för jag begär just BEVIS när du säger det finns bevis!
Meddelanden som NÅGON skrivit är inte bevis för mig, är det bevis för DIG så borde du slå upp ordet och sen inse att BEVIS undanröjer alla rimliga tvivel på att något annat än det som sägs ska vara sant!

DU förnekar allting som har med vad du påstår dig tala för att göra så sluta tala om förnekelse, men ja, jag förstår du inte vill fortsätta skriva med mig då jag är ganska iskall när jag argumenterar sakligt och inte daltar mig fram. Du kommer ingen vart och det märker du, alla dina försök att använda hörsägen som bevis reagarar jag på och konfronterar dig med direkt så du inte vet vad du ska säga och drar till med "du förneeeeeekar!"
Citera
2024-01-22, 17:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Så om någon provocerar dig och gör dig förbannad för att sedan filma dig i smyg när du är arg... Skulle det då påvisa att du är en idiot??
Om jag betedde mig som honom - ja.
Citera
2024-01-22, 17:23
Medlem
Citat:

Jag har kollat:

Det du säger finns där, finns ju inte. Du lider av vanföreställningar eller ljuger du medvetet?
Citera
2024-01-22, 17:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Nej du kommer inte diskutera mera med mig för jag begär just BEVIS när du säger det finns bevis!
Meddelanden som NÅGON skrivit är inte bevis för mig, är det bevis för DIG så borde du slå upp ordet och sen inse att BEVIS undanröjer alla rimliga tvivel på att något annat än det som sägs ska vara sant!

DU förnekar allting som har med vad du påstår dig tala för att göra så sluta tala om förnekelse, men ja, jag förstår du inte vill fortsätta skriva med mig då jag är ganska iskall när jag argumenterar sakligt och inte daltar mig fram. Du kommer ingen vart och det märker du, alla dina försök att använda hörsägen som bevis reagarar jag på och konfronterar dig med direkt så du inte vet vad du ska säga och drar till med "du förneeeeeekar!"

Det finns inspelningar att det pågått i flera månader det finns även vittnen.

Varsågod.
Citera
2024-01-22, 17:26
Avslutad
Citat:

Ja för att han inte kan gå från att FÖRSVARA ngn för att sen VÄNDA 180grader för att han såg så EXTREMT dum ut när han åkte till BARCELONA med henne efter ANJOS video!!!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in