2024-01-22, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Rätten har ju redan tagit del av samtliga förhör med Julia och kom ändå fram till att han är skyldig, det finns således ingen anledning att han skulle få resning.

Har Hovrättsförhandlingarna varit menar du? För om inte då är det inte fråga om resning
Citera
2024-01-22, 16:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Printscreens på textmedelanden från linnea, ljudinspelningar och även videoinspelningar där Linnea sparkar Chrippa. (Den videon är inte läckt än då den ska användas i en polisutredning).

SÅ UPPENBARLIGEN ÄR DET INTE NÅGOT DU HAR SOM BEVIS ALLTSÅ EFTERSOM DEN INTE LÄCKTS ÄN?!?!?!?!?!
Citera
2024-01-22, 16:45
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag vet inte varför du får det till att jag missat dessa då jag frågar dig om bevis på att något pågått
under en längre period.
Du verkar ta vissa delar man säger ur sammanhanget sen svara på lite av det man frågar?

Jag bad dig tala om vilka bevis du har för något och du refererar till att titta på en video skapad av personen som sa att han skulle köra över C som en bulldozer för att sen gå till att försvara honom?
VAD är bevisen, har du några bevis så lägg fram dem eller sluta bete dig som att du kan tala om saker om det går att bevisa när du uppenbarligen saknar bevisen!!!

Textmedelanden och ljudinspelningar som chrippa och anjo visar är sen förra året. Flera månader sen asså.

Varsågod.
Citera
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Problemet med det Julia säger nu, att det hon sa i Tingsrätten inte är sant, är att Hs försvar kan börja ifrågasätta om hon har ljugit mer under den rättegången. Kanske H inte var så som hon beskrev det. Har inte han överklagat till hovrätten? I så fall kan Julia komma i ett extremt jobbigt läge
Man skulle kanske ta kontakt med H advokat, bara som en väntjänst tänker jag

På tal om Amber Heard 🙄
Citera
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Japp, hon har själv förklarat att hon var livrädd för att säga sanningen i de inledande förhören eftersom Räven skulle kunna läsa det senare.

Varför skulle han bry sig att hon snackar skit om Chrippa?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Har Hovrättsförhandlingarna varit menar du? För om inte då är det inte fråga om resning

Tänkte att straffet är fastställt och att domen vunnit laga kraft redan? Kan ha fel såklart.
Citera
2024-01-22, 16:46
Medlem
Citat:
Anser att ljudinspelningarna och hennes textmedelanden räcker gott o väl för att styrka att chrippas historia är sann.

Tror mycket väl att hon inte alltid varit en ängel i sammanhanget och säkert gjort dåliga saker hon med, problemet är bara att det inte får C att se bättre ut. Det vi fått se av honom är riktigt vidrigt, oavsett vad den andra parten sagt eller gjort.
Citera
Avslutad
Citat:
Textmedelanden och ljudinspelningar som chrippa och anjo visar är sen förra året. Flera månader sen asså.

Varsågod.

Fint att du säger det kan du ge printscreens eller länka till videon som bevisar det?!?!!?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Han erkände det jag vet, att han kastat telefonen som redan var trasig så den gick sönder mer.. Du försöker måla upp det som att han slängt telefonen med full kraft i väggen, medan Chrippa mer menar att han lobb kastat iväg telefonen när han känt sig trängd... Tycker att han lät ärlig när han sa att hon slog sönder teven.. Hon hade försökt få fram en reaktion genom att provocera, när han inte lyssnade för han ville inte, då slog hon sönder tvn som han då kollade på för att få uppmärksamhet...

Nu överdriver du och hittar på något som jag inte har skrivit. Gör inte det.
Citera
2024-01-22, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Weezl
Tror mycket väl att hon inte alltid varit en ängel i sammanhanget och säkert gjort dåliga saker hon med, problemet är bara att det inte får C att se bättre ut. Det vi fått se av honom är riktigt vidrigt, oavsett vad den andra parten sagt eller gjort.

Bara så att vi pratar om samma sak, vilket av det vi fått se av Chrippa är riktigt vidrigt?
Citera
2024-01-22, 16:47
Avslutad
https://youtu.be/ENNV5IohJns?si=8VldEU3cbTKF92nm
Chrippa och Julia drabbades av Joz?
Intressant ur flera aspekter.

Vem utnyttjar vem?

Ledordet är mission completed...
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-01-22 kl. 16:50.
Citera
2024-01-22, 16:49
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Fint att du säger det kan du ge printscreens eller länka till videon som bevisar det?!?!!?

Här i denna videon finns det gamla inspelningar. Men även uppenbart att chrippa inte försöker fakea tårar eller ljuga om vad han varit med om.

https://www.youtube.com/watch?v=PT7hygcud2Q
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in