Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Vilka bevis är det? Bevis på vad?
Har du inte tagit del av de filmer och ljudupptagningar som lagts ut på hans utbrott så förstår jag att du som en vilsen hundvalp slickar hans fotspår.
Har sett allt som lagts ut och kan konstatera att han var en pressad man som mådde dåligt. Jag själv visste att det inte fungerar att bråka med en BPD-människa så jag satte mig ensam i bilen och skrek rakt ut så att rösten försvann i flera dagar. Skulle aldrig någonsin slå henne bara för att frustrationen kokade och jag tror inte heller att Chrippa har gjort det.
Chrippa har varit hård i tonen p.g.a. ovan nämnda frustration men L har varit ett riktigt psykfall i sina konversationer där hon gått in för att hota, förödmjuka, förolämpa och förtala både Chrippa och hans familj på ett riktigt äckligt utstuderat sätt. Tror ni att det är slumpen som gör att hon helt plötsligt låter som en oskyldig kattunge i hennes egeninspelade ljudklipp? Det här är Amber Heard-historien rakt av.
Inte ens L har sagt att de läckta konversationerna där hon hotar med att förstöra hans liv och karriär (surprise) är falska, så sluta ifrågasätt äktheten hos dessa.