2024-01-22, 15:47
Medlem
Vilken otroligt trött säsongsinledning med så många avhopp. Vekt psyke på många. De har tak över huvudet och personer som vakar över dem. Förmodligen har ingen av dem varit nära militärtjänstgöring
Senast redigerad av lefty` 2024-01-22 kl. 15:49.
2024-01-22, 15:54
Medlem
Bakarettans avatar
Konceptet Farmen har spårat ur fullständigt. Skitkanalen TV4 och dess prod.team har misslyckats med att ge oss/dess Tv- tittare en underhållande dokusåpa med bra och spännande innehåll.
Nu är det mobbare, klåpare, invandrare, influencers, svagsinta, blattar och en & annan klok person som fyller denna dokusåpa.
Jag kräks lite nu
2024-01-22, 15:59
Medlem
Bakarettans avatar
Angående Torpet.Jag gillar Levin. Hoppas han går långt. Gillar också Maxine. Tuff tjej.
Cornelia Nordensson...har hon ens utvecklats sen hon var med sist!? Öh...näe...
2024-01-22, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Desirée (den som är kvar) gör verkligen inte mycket väsen av sig. Tänker knappt på att hon är där.

Fast hon är snabb med att springa med skvaller när hon sett hur andra har sex.
2024-01-22, 16:41
Medlem
Jag tycker att eufemismerna på Torpet har blivit väl genomskinliga. Först pratar de om att de skall "baka blåbärsgrottor" istället för "hallongrottor" (och det klart att det inte behövs några preventivmedel när Levin får smaka på "blåbärsgrottan", ingen risk för oönskad graviditet där, så det är väl därför han kan slösa bort kondomerna på uttjatade partytricks, kan tänka). Sedan Martinas malande om att hon har "sötsug" hela tiden. Har den Levinska "polkagrisen" varit otillräcklig för att råda bot på det begäret?
Nu väntar jag bara på att Maxine skall kläcka ur sig att "ikväll vankas det korv med brö'n" samtidigt som hon ger Levin en okynnig blick.
Senast redigerad av Gregers.Werle.03 2024-01-22 kl. 16:43.
2024-01-22, 17:16
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddeCM
Har kollat igenom farmen under kvällen och jag är besviken.

Helt klart är det så att TV4 vill ha en säsong kantat av intriger. Kan tycka att det går till överdrift här. Det är inte längre farmen, utan snarare PH.

Nej det här är onekligen inget för mig. Jag gillar när folk är vänliga och respekterar varandra. Det finns framförallt en person som borde blivit tvångsintagen till psyket istället för att bo på farmen.
Jennifer borde verkligen söka psykiatrisk vård. Respekt kan hon inte stava till och vänlighet är inte hennes starka sida. Snarare tvärtom.
Hon verkar ha storhetsvansinne och har en väldig svartsjuka gentemot Cornelia.
Förstår faktiskt inte varför produktionen väljer ut vissa till farmen. Mobbing är inte bra TV.
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Konceptet Farmen har spårat ur fullständigt. Skitkanalen TV4 och dess prod.team har misslyckats med att ge oss/dess Tv- tittare en underhållande dokusåpa med bra och spännande innehåll.
Nu är det mobbare, klåpare, invandrare, influencers, svagsinta, blattar och en & annan klok person som fyller denna dokusåpa.
Jag kräks lite nu
Vi är nog flera som vill spy
Men mobbargänget börjar utarmas nu när Jojje har gett upp.
Undrar vem som ger upp härnäst?
Senast redigerad av Timeout 2024-01-22 kl. 17:34.
2024-01-22, 17:29
Medlem
Flax75s avatar
Jennifer sitter och gråter, för hon känner sig hotad, och beklagar sig
De som tror de är tuffa och stora, är alltid dom som åker hem. De inser att deras taktik inte var så bra.
2024-01-22, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandita
Jennifer om mobbingen

https://www.hant.se/noje/farmen-jennifer-slar-tillbaka-efter-kritiken-om-mobbning/10131084

"Deltagaren förklarar att hon själv tidigare i sitt liv blivit mobbad, och därför anser hon inte att situationen i Farmen är samma sak.

– Jag har blivit mobbad och därför blir jag så triggad av ordet och hur det används hejvilt, säger hon och fortsätter:

– Det finns inte i min värld att jag ska gå och mobba någon för att vi är oense om någonting. Det är mer ett tjafs, en diskussion, som jag kallar det för. Jag kan inte kalla det för mobbning."

Mao, "Jag har blivit mobbad, så jag har tolkningsföreträde, och tycker inte jag att jag mobbar någon så är det så".

Skulle vara ett intressant reportage om Hänt letade upp jennifers fd. mobbare och frågade hur dom upplevde situationen.
2024-01-22, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Jennifer sitter och gråter, för hon känner sig hotad, och beklagar sig
De som tror de är tuffa och stora, är alltid dom som åker hem. De inser att deras taktik inte var så bra.

Hon lever i en egen bubbla.
Fattar inte hur man kan skämma ut sig så, de har ju jobb att gå tillbaka till.
Så är det när "ortentjejer" ska spela tuffa när man sen inte kan backa upp det.
2024-01-22, 18:23
Medlem
Amors avatar
Jennifer beteende när Cornelia försökte mäkla lite fred.

Jag träffat fyraåringar med mer mognad i konfliktsituationer
2024-01-22, 18:30
Medlem
Amors avatar
Jennifer beteende när Cornelia försökte mäkla lite fred.

Jag träffat fyraåringar med mer mognad i konfliktsituationer.

Jennifer byggde sin otrevliga sida tillsammans med andra destruktiva personer. Den här typen av personer skulle kunna assimileras in i möblerade rum först när inget annat orten-folk finns i rummet.
2024-01-22, 18:51
Medlem
lunarluddes avatar
Fan så jobbig den blonda-cornelia i torpet är, tänk att bo ihop med henne, fyfan. Vad fasen är det för attityd hon har mot Martina? Riktig översittare, Maxine har jag då inte mycket för heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in