2024-01-22, 12:37
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Den genuint elaka narcissisten Jennifer har talat! Det är så hemskt och orättvist att hon känner sig såsom hon känner, inte kul alls men att hon får andra att känna sig precis så och ännu värre är helt OK! Hela ortengänget är också sådär barnsligt bitter också, i och med att de vill förstöra för gruppen med flit, som om de inte ställer till det minst lika mycket för sig själva.

Den gyllene regeln ”Storbondens ord är lag” kommer inte följas denna vecka, men inga konsekvenser kommer tyvärr att utdelas från produktion eller storbonde.
2024-01-22, 12:55
Medlem
Crapmagics avatar
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen
Citat:
– Om det nu är så att tycke uppstår och lusten faller in så är det helt upp till Farmarna att spendera en natt tillsammans i sänghalmen om de så vill. Det är inget som vi lägger oss i. Det finns kondomer och det fylls på kontinuerligt om det skulle behövas, liksom andra läkemedel, förband med mera.
Doktor Blase! har talat kondomer det är ett lika naturligt inslag som mensskydd på herrtoaletter! och första hjälpen förband! det är någon man kan linda in varandra i om lusten faller på bara och man vill leka bondage leken binda mumie

Bäst dom fyller på kondomerna kontinuerligt under Allsång på skansen och V75 ATG också

Produktionen fyllde säert, på med fegslang under säsong 1 också när Qristina Ribohn gick fram som en ångvält, det har inget att göra med att man tar in Paradsie Hotel deltagare Cornelia ser förövrigt ur som ett rövhål i ansiktet på dom där Paradise bilderna https://nyheter24.se/noje/867818-paradise-hotel-cornelia-hyllas-efter-arliga-bilden-sa-sag-jag-ut-innan-ingreppen
Hon är vackrare när hon gråter!
https://nyheter24.se/noje/939840-sa-ar-reglerna-kring-sex-i-farmen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-01-22 kl. 13:01.
2024-01-22, 13:38
Medlem
catos avatar
Det var väl ingen direkt överraskning att Jojo sprang ifrån Farmen, först gjorde han sig ovän med Ciko sen Allesia, sen blev han mosad av Ronja och Cornelia för att till sist bli krossad av Per när han inte alls höll med om arbetsmoralen. Tandvärken var nog Jojos minsta problem på Farmen.
2024-01-22, 13:59
Medlem
farlings avatar
Vilken bitter, elak och missunnsam jävla fitta den där Jennifer är!

Hon kunde verkligen inte dölja sin besvikelse över att själv inte bli vald till storbonde, och försökte istället trycka till Cornelia genom att säga att Alessia "tyvärr inte valt Cornelia p.g.a. hennes kunskaper, utan enbart som en vendetta".

I köket efteråt visade hon ju även vilken usel lagkamrat hon är genom att skryta om att det minsann skulle bli tufft för Cornelia att vara storbonde, då Jennifer skulle göra det tufft för henne, och lata sig igenom veckan.
Förstår inte riktigt vad hon menar med "vill hon spela spelet ska jag också spela spelet"? Det är ju inte direkt så att Cornelia valt att bli storbonde för att bli en nagel i ögat på Jennifer - det var ju Alessia som valde.

Det känns som att Jennifer projicerar sina egna känslor och handlingar på de andra. Hon har ju betett sig vidrigt mot Cornelia, men ändå är det hon som sitter i synken och lipar över att det kommer bli en så jobbig vecka, och att elaka Ronja och Cornelia kommer att försöka få henne att lämna.
Hoppas fanskapet åker ut så fort det bara går.
2024-01-22, 14:10
Medlem
drinksareonmes avatar
Desirée (den som är kvar) gör verkligen inte mycket väsen av sig. Tänker knappt på att hon är där.
2024-01-22, 14:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Desirée (den som är kvar) gör verkligen inte mycket väsen av sig. Tänker knappt på att hon är där.
Ofta är det så att de som får lite TV-tid i början är kvar länge.
2024-01-22, 14:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Då var det bekräftat

https://www.tv4.se/artikel/4bH4ECT9chc9uplGtE1aqJ/daerfoer-hoppar-yorgo-av-farmen-visas-inte-foer-tittarna-det-far-man-inte-se

Han skyller också på att det fanns insekter på Farmen...
Vilken bortförklaring Eller är han så tunn så han inte klarar av insekter? Kul ändå att hans otrevlighet hann ikapp honom utanför Farmen. Att besitta mobbaregenskaper är inte bra när man jobbar i skolans värld. Men allt är förstås bara fulklippt
2024-01-22, 14:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vilken bitter, elak och missunnsam jävla fitta den där Jennifer är!

Hon kunde verkligen inte dölja sin besvikelse över att själv inte bli vald till storbonde, och försökte istället trycka till Cornelia genom att säga att Alessia "tyvärr inte valt Cornelia p.g.a. hennes kunskaper, utan enbart som en vendetta".

I köket efteråt visade hon ju även vilken usel lagkamrat hon är genom att skryta om att det minsann skulle bli tufft för Cornelia att vara storbonde, då Jennifer skulle göra det tufft för henne, och lata sig igenom veckan.
Förstår inte riktigt vad hon menar med "vill hon spela spelet ska jag också spela spelet"? Det är ju inte direkt så att Cornelia valt att bli storbonde för att bli en nagel i ögat på Jennifer - det var ju Alessia som valde.

Det känns som att Jennifer projicerar sina egna känslor och handlingar på de andra. Hon har ju betett sig vidrigt mot Cornelia, men ändå är det hon som sitter i synken och lipar över att det kommer bli en så jobbig vecka, och att elaka Ronja och Cornelia kommer att försöka få henne att lämna.
Hoppas fanskapet åker ut så fort det bara går.
Om Jennifer hade blivit vald till storbonde, då hade det förstås enbart handlat om hennes höga kompetens!

Jennifer personifierar sentensen ”Du kan ta X ur orten, men du kan aldrig ta orten ur X”. De kan ju brodera det på bonaden de ska göra.
2024-01-22, 14:29
Medlem
Banditas avatar
Jennifer om mobbingen

https://www.hant.se/noje/farmen-jennifer-slar-tillbaka-efter-kritiken-om-mobbning/10131084

"Deltagaren förklarar att hon själv tidigare i sitt liv blivit mobbad, och därför anser hon inte att situationen i Farmen är samma sak.

– Jag har blivit mobbad och därför blir jag så triggad av ordet och hur det används hejvilt, säger hon och fortsätter:

– Det finns inte i min värld att jag ska gå och mobba någon för att vi är oense om någonting. Det är mer ett tjafs, en diskussion, som jag kallar det för. Jag kan inte kalla det för mobbning."

Mao, "Jag har blivit mobbad, så jag har tolkningsföreträde, och tycker inte jag att jag mobbar någon så är det så".
2024-01-22, 14:38
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Ofta är det så att de som får lite TV-tid i början är kvar länge.

Kan nog ligga nåt i det, smyger runt i periferin för att sedan slå till…
2024-01-22, 15:39
Avstängd
Otroligt hur vissa kan skämma ut sig i program och speciellt om man har yrken som kräver vissa mått av intelligens. Skåningen var ett obehagligt vrak som jag hoppas får sparken om han jobbar med barn. Han saknade allt det som krävs av en sund människa.

Vem vill gå och fixa håret hos blatten efter hennes typiska förorttstendenser? Så många idioter i år och han med den tatuerade halsen är patetisk.
2024-01-22, 15:39
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
WOW Sedan 2023-05-22 när du skrev "Jag tycker Sophie har vissa likheter utseendemässigt med Peter Dalle." så har du genomgått ett väldigt snabb mognadsprocess.

Nu ska det dömas efter bröst och utseende, så urbota fånigt.
Varför inte döma efter beteende och arbetsmoral i stället.
Ja här går det fort😛Kommentarer på det?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in