2024-01-21, 22:08
Medlem
Pippikoftans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Felskrivning av mig då KlartSur skrev Jessica. Har rättat nu till Jennifer.

Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag har ändrat också. Ren felskrivning 😀

Haha jaha. Jag undrade på riktigt
2024-01-21, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Jennifer var nog en stor mobbare i skolan och har troligen varit det på arbetsplatser med.
Hennes attityd är rent ut sagt för jävlig med allt gapande när dom andra tjejerna säger emot henne.

Cornelia eller Ronja blir problem när det ska delas ut göromålen på farmen.
Jennifer lär protestera mot allt och skulle inte förvåna mig om hon arbetsvägrar när hon tycker att hon har fått fel eller för tuff uppgift. Hon är ju lat.
Vilka arbetsuppgifter har hon egentligen utfört på farmen? Inte mycket...
Men arbetsvägrar hon hoppas jag ledningen slänger ut henne. Man gör det man blir tillsagd att göra på farmen.
Det skulle inte förvåna mig heller om Jennifer saboterar uppdragen för att sätta dit storbonden.

Jennifer är så aggressiv och äcklig. En praktexemplar av en mobbare som tycker att hon står över dom andra.
Hon har säkert väldigt få vänner för hon är en översittare och ingen står ut med henne en längre tid.
Ingen av dom andra tjejerna gillar henne på farmen.
Så blir det, en mobbare förblir en mobbare. Däremot kommer man inte att straffa henne. Vi vet alla varför.
2024-01-21, 22:15
Medlem
Zyxel04s avatar
Det är jag igen som ska gnälla över att folk lämnar... och nu var det han Yorgis.

Alltså, på ett sätt måste jag försvara honom. Det är nog åt helvete att ha ont i tanden och jag vet inte hur möjligheterna är till tandhygien.

Men samtidigt... kunde han inte gjort en undersökning hos tandläkare och avgjort efteråt? För det verkar ju som om han åkte INNAN han gjorde tandundersökningen.

Kanske kunde han fått lite behandling... och kommit tillbaka?

Det har ju hänt förut att deltagare varit på sjukhusbesök en kortare stund och sedan kommit tillbaks... så det är ju inte emot reglerna.

Orolig för hur dramat påverkas nu... för de tre som lämnat frivlligt under veckan hade tydliga pakt-tillhörigheter. Nu åkte ju även Alessia som sannolikt hade försökt skapa drama om han var kvar. I stället blev han Per kvar... som kanske är snäll men neutral och tråkig... mm...

Undra om produktionen har en "back-up"... jag menar... tre personer fler har lämnat än planerat... Det kanske kommer in en eller flera jokrar
2024-01-21, 22:27
Medlem
Stor risk att Jenny också lämnar snart, kvar från pakten blir då de tre musketörerna och de kommer nog gå långt.
2024-01-21, 22:41
Medlem
Puma006s avatar
Jojje är den sämsta Storbonden av de säsonger som jag har sett. Han har inga ledaregenskaper. Han sköt sig själv i foten när han lovade att välja Ciro till Torpetkampen, de löftet bröt han. Hans motivering till förtakämpen är dålig, då de båda valen hade tävlat lika många mångar.
När de satt på logen, då svarade han inte ärligt på alla frågor som Anna ställde. Han kanske var rädd att få fiender om han hade svara ärligt?

Kan inte köpa att han lämnade pga tandvärk, kan vara något annat som är den riktiga orsaken till att han lämnade. En regel på Farmen är att man får lämna tillfälligt för att få vård och vara borta max 24h. Jag kommer inte sakna honom.
2024-01-21, 22:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Oklart, det vore ju inte någon ”vendetta” eller stor chock kring det. Jag tror hon är roligare än så. Men vi får se i morgon!
Alessia skulle ju ”fucka alla planer” men i slutändan låg hon ändå och garvade med gruppen som kastade henne under bussen. Och sen tog hon en kille från det andra lägret. Noll fuckade planer alltså. Stor i orden men liten på jorden. Jag tror hennes version av ”chock” är att hon inte gör Jennifer till storbonde utan Ciro.
2024-01-21, 22:52
Medlem
Puma006s avatar
Har för mig det var i onsdagsavsnittet som Jennifer sa ungefär "lägg dig inte i". Men Jennifer lägger sig i hos andra, det har hon inga problem med. Hon är en hycklare.
2024-01-21, 22:58
Medlem
Trist att dom mest extroverta åker. Oavsett vad man tycker om personerna. Förstår att det känns tyst i huset.
2024-01-22, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Varför återvänder Jorgo inte bara till Farmen efter att ha fixat sina gaddar?
en akut tid går att fixa hur lätt som helst i dagens Sverige hos ett privat alternativ som tv4s
egen tandläkare Wincent kunde ha dragit ur skiten med stora tången som ligger i vedboden, vad ska bedövningen bestå av tycker ni?

Det låter redan som han har tandläkarbedövning i munnen, så varför
inte komma tillbaka lätt bedövad i huvudet?
Han ville nog hem. Hade han velat tillbaka hade de fixat det. På samma sätt som i tidigare säsonger när ngn behövt enklare läkarvård.
2024-01-22, 01:27
Medlem
FreddeCMs avatar
Har kollat igenom farmen under kvällen och jag är besviken.

Helt klart är det så att TV4 vill ha en säsong kantat av intriger. Kan tycka att det går till överdrift här. Det är inte längre farmen, utan snarare PH.

Nej det här är onekligen inget för mig. Jag gillar när folk är vänliga och respekterar varandra. Det finns framförallt en person som borde blivit tvångsintagen till psyket istället för att bo på farmen.
Senast redigerad av FreddeCM 2024-01-22 kl. 01:30.
2024-01-22, 02:09
Medlem
Zenabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastbil
Tandvärk? Jo tjena. Helt klart tjacksuget som blev för starkt.
Tror också detta många tecken på avtänding på han
2024-01-22, 06:18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Zenab
Tror också detta många tecken på avtänding på han
Du träffade nog huvudet på spiken. Karln hade alla tecken på missbruk och han såg enormt härjad ut. Otrevlig djävel som blir skönt att slippa. Fattar inte var TV4 hittar allt skräp. Snubbarna är fjollor allihop i paktlaget och Jennifer en typisk brud från förorten. Vidrig.
Senast redigerad av Vipan 2024-01-22 kl. 06:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in