2024-01-21, 19:05
Medlem
Nu är hennes talang att skriva och formulera sig i text. Please dont....

https://nyheter24.se/debatt/893722-snusare-ar-fett-ackliga

Rätt käft att klaga på nån annans tandhälsa...

https://nyheter24.se/debatt/894712-feminister-raka-armhalorna-sluta-tramsa

En artikel med svar till dumbi
https://nyheter24.se/debatt/894712-feminister-raka-armhalorna-sluta-tramsa
2024-01-21, 19:44
Medlem
Luzzjes avatar
ja, en sak är säker. Du har varken talets eller skriftens gåva Bumbi. Du stavar och skriver som någon som inte fick godkänt i lågstadiet. Du talar som någon som blivit uppfostrad långt ifrån människobyn. Du är en sorglig ursäkt till syreupptagningsförmåga allt som oftast.

Och nä, har man så jävla ruttna tänder som du påstår dig ha, har du KONSTANT tandvärk. Vet du vad det ordet betyder? Det betyder inte att det kommer och går "över dygnet", utan det är hela tiden. Konstant betyder hela tiden. Och här får du lite mer utbildning, ordet "maler" är inte heller en tidsangivelse utan beskriver smärtan. Inte i hur ofta eller när den uppstår, utan hur den känns.

Sov så gott nu lilla dramaqueen.
Senast redigerad av Luzzje 2024-01-21 kl. 19:48.
2024-01-21, 19:50
Medlem
Gissar att ingen tandläkare skulle vilja hjälpa henne med tanke på vad hon ljög ihop om sin läkare.
2024-01-21, 19:57
Medlem
Bumbi är bara bitter och avundsjuk på Nenne. Att hon har fina tänder och att Bumbi själv ser ut som skabb i käften.

Men tandvärk har Emelie inte. Det är påhitt, det förstår alla. Även förvaltaren. 🥰
2024-01-21, 20:10
Medlem
Har hon totalbryt idag? Yrar om sina halvtaffliga debattinlägg för typ 10 år sedan om snus och feminism.

Hade hon varit bra på debatter och språk så hade hon ju tjänat pengar på det sedan dess istället för att tigga Swish.
Senast redigerad av Gubbe242 2024-01-21 kl. 20:12.
2024-01-21, 20:12
Medlem
Luzzjes avatar
Hej Emelie! Kul att du är här och läser, här kommer mitt svar till hur "erfarna. duktiga och utbildade journalister" på Nyheter24 kontaktar någon som är lika dålig som dig och ber dig skriva debattartiklar: det finns inga erfarna och duktiga journalister som arbetar på Nyheter24. Man kan säga att dem är bottenskrapet av journalistkåren. De som inte ens fick jobb på Friatider, liksom. Inga andra journalister respekterar folk som arbetar där och det är ett skämt att arbeta där. Du borde också skämmas om du visste vad som var bra för dig.
2024-01-21, 20:19
Medlem
esetts avatar
Hoppar in och svarar i frågan Bumbi ställer till "Luzzje".

Frågan var om varför Nyheter24 som har erarna journalister ringer upp bumbi?

Nyheter24 har inga erfarna journalister.
En så kallad journalist på Nyheter24, skulle inte ens komma förbi receptionen på en större dagstidning.

Om, jag säger om hon lämnat in en egenskriven text till tidningen, så får dom nog anställa en Korrekturläsare för att rätta alla hennes texter.
2024-01-21, 20:52
Medlem
Efter att ha sett hennes klipp på Instagram så känns det som att hon försöker dra igång samma drama som det är med 2 andra offentliga profiler på insta 🤦🏽‍♀️
2024-01-22, 01:11
Medlem
Luzzjes avatar
Nu har Emelie börjat skriva sin självbiologi (fråga mig inte, jag vet inte vad det är?) på Instagram. God läsning.
2024-01-22, 01:27
Medlem
hahahahaha vad försöker hon ens?

först skriver hon självbiologi för att senare avsluta med skälvbiologi...

Att du inte förstår vilket skämt du är Dumbi

och du ska fan skämmas för hur du ljuger, manipulerar och hotar folk.
2024-01-22, 02:01
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JippoKungeN
hahahahaha vad försöker hon ens?

först skriver hon självbiologi för att senare avsluta med skälvbiologi...

Att du inte förstår vilket skämt du är Dumbi

och du ska fan skämmas för hur du ljuger, manipulerar och hotar folk.

Kan du snälla förklara för mig vad en självbiologi är för jag har bara hört talas om självBIOGRAFI förut och nu tror jag att Bumbi är för smart för mig igen 😭
2024-01-22, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Kan du snälla förklara för mig vad en självbiologi är för jag har bara hört talas om självBIOGRAFI förut och nu tror jag att Bumbi är för smart för mig igen 😭

haha, tyvärr så kan jag inte hjälpa dig, då jag hade IG i biologi

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in