2024-01-22, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Det låter inte friskt.

Men i dagsläget är det uppenbart att han utvecklats till en bättre människa och har ett stort hjärta.

Sen att ditt sårade arga hjärta inte ser det inser jag.

Kram min vän.

Haha du har ju problem.
I dagsläget är det snarare tydligt hur han utvecklats bakåt till en vrålande neandertalare.
Och gällande Chrippas hjärta så visar han ju det väldigt tydligt att det inte slår för någon annan än hans eget ego. Så som han försakar sin dotter och prioriterar att filma sig själv vrålandes eller gymma och till och med festa före henne så bevisar det hur egocentrisk han är. Och när folk av välvilja till barnet kommenterade att hon ska ha hjälm på sig när de åkte elsparkcykel tillsammans och hans svar var att "det är ju hans problem" i princip om Chloe skulle ramla av och slå i huvudet - inte att det var Chloe som drabbas av det problemet för att hennes far var oansvarig.

Mitt hjärta mår faktiskt rätt bra även om folk som dig gör att man tappar hoppet om vissa människor. Jag hoppas din vårdare tar hand om dig ändå 😌
Citera
2024-01-22, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akacia2050
Nej, du är sjuk i huvudet. Förmodligen en Chrippa-narcissist-light som beter sig som honom. Finns inget att diskutera.

Vart är klippet på att en telefon kastas sönder?? Telefonen fick hon en ny, fick han en ny tv???
Citera
2024-01-22, 15:36
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Att vem som helst här tekniskt sett kan vara narcissist gör det inte befogat att säga att alla som argumenterar emot dig är narcissister då kan man lika gärna använda samma "argument" mot dig.
Min poäng är att de beter sig känslokallt snarare än att haka upp sig på ordets exakta definiton, det är en gråzon dedär när man är narcisist och inte.
Citera
2024-01-22, 15:37
Avslutad
Citat:
Nu antar du att jag antar.

Ellet menar du att du är allvetande?

Jag kan se när någon fakear könslor, du förnekar detta.

Vi kan se att linnea ör völdigt känslokall, du förnekar detta.

Bevisen finns i inspelningar och text. Du förnekar detta.

Så förnekelse verkar vara en väldigt stor del av din natur. Du gissar och tar din tro för sanning.

Du påstår att du kan se detta. Du kanske även tror så. Vad är dina bevis på att det är sant?
Hur vet du att du inte massvis av gånger har sett känslor som du tror är sanna, fast är fake, men du är säker på att du har rätt så du tänker inte mera på det?

Jag har inte förnekat att Linnea är känslokall, jag har sagt att det är din teori att hon är det.
Förnekelse är som sagt inget jag håller på med bara för att du tror så.
Citera
2024-01-22, 15:38
Medlem
Akacia2050s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Vart är klippet på att en telefon kastas sönder?? Telefonen fick hon en ny, fick han en ny tv???

Båda förstörde varandras grej i sin aggression. ni är hopplösa
Citera
2024-01-22, 15:39
Avslutad
Citat:
Min poäng är att de beter sig känslokallt snarare än att haka upp sig på ordets exakta definiton, det är en gråzon dedär när man är narcisist och inte.

De beter sig känslokallt sett ifrån din upplevelse av situationen som är din personliga bild av vad som händ och inte den objektiva sanningen.

Det är ingen gråzon, om en person är en narcissist gör den endast saker som gynnar sig själv.
Att anmäla andras barn som de tror far illa är inget som en narcissist håller på med.

Om du nu ogillar narcissister så mycket, varför gillar du C då, som själv säger att han är en narcissist i en ljudinspelning?
Citera
2024-01-22, 15:39
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refugen
Jag ser att många tar upp att Julia beskrivit i polisförhör att Chrippa misshandlat henne psykiskt. Var det inte samma förhör där hon ljög om att Räven inte alls behandlat henne dåligt i syfte att skydda honom? Det förhöret har ju så många brister som i efterhand har visat sig vara rena lögner p.g.a. rädsla för Räven.

Din poäng?
Citera
2024-01-22, 15:40
Avslutad
Citat:
Jag kan se när nägon beter sig genuint.

Att inte alla kan det vet jag.

Och vad skulle skillnaden vara på din upplevelse om du tror dig se att någon är genuin då den inte är det?
Eftersom du litar på din förmåga kommer du inte ifrågasätta det mera och bara gå vidare.
Ser du något problem med detta?
Citera
2024-01-22, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Din poäng?

Vissa använder det som argumentation för att utmåla Chrippa som ett monster. Min invändning är då att Julias första förhör är bajs värt.
Citera
2024-01-22, 15:43
Medlem
En tanke angående "bevisen" mot Linnea som kom ut igår. När han vloggar använder väl han en kamera som sedan överförs till dator för redigering. När filerna överförs till datorn skapas väl datum osv för filerna? Alltså kan filmerna vara inspelad före Linnea tagit bilderna på sin mobil. Kan detta göra att tiden inte går ihop för habibi come to Dubai?

Sen bilden på de stora blåmärket på axeln. Att någon läkare har inspekterat och sagt de är alldeles för jämt kan även ha förklaringen om hon tagit bilden med Snapchat med skönhets filter. Som jämnar ut huden. Tycker bilden i sig inte är skarp vilket ger indikationer på filter. Alltså går de inte att göra en korrekt bedömning.
Citera
2024-01-22, 15:44
Avslutad
Citat:
Det låter inte friskt.

Men i dagsläget är det uppenbart att han utvecklats till en bättre människa och har ett stort hjärta.

Sen att ditt sårade arga hjärta inte ser det inser jag.

Kram min vän.
Jocke ältar fortfarande sina inbillade barndomstrauman.
Han utnyttjar andra människor för att se dom gå under, för då kan han känna njutning.
Citera
2024-01-22, 15:46
Avslutad
Citat:
Du får gärna sitta här o fantisera o spekulera hur mycket du vill.

Om du erkänner när du ör ovetandes, bra, men det gör du inte när du antar vad andra vet och inte vet

För mig är det uppenbart att chrippa är genuin och att linnear väldigt könslokall. Det finns bevis för det genom deras inspelade beteenden. Fakta alltså.

Sen rent allmänt borde du lära dig skillnad i att tro och veta något.

Samt studera intution.

Studera intuition? Jag är fullt medveten om vad det är.
Jag vet inte om Linnea är känslokall eller inte nej, precis som du inte vet det, fast du antar hon är det.
Det är du som tror saker och använder din personliga tro om något som fakta, inte jag. Så jag behöver inte lära mig skillnaden på att tro något eller veta något.
Vet jag inte om ngn gråter genuint eller inte, säger jag inte att den gråter genuint angående något bara för att jag skulle tro det, vilket du gör.
Projicera inte mera på mig, tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in