2024-01-22, 15:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Narcisist = könslokall och sårad som tar ut det på andra

Vi vet nu att linnea grovt hotat chrippa under längre tid. Givetvis behöver hon psykisk hjälp. Hon är en narcisist. Ingen åsikt. Fakta bevisat med inspelningar.

Sen angående anjo. Fattar jag att han utgär efter att chrippss texter är sanna eftersom det inte ens var meningen att de skulle läcka. Hänger du med? Kanske inte räknas som bevis i dina ögon. Men i mångsa andras så gör det det. Sen finns ännu bättre bevis i form av videoklipp osv.

Jag tar som sagt ingens sida jag försöker alltid se på vad som är sant.

Narcissism är en person som speglar sig själv i andra, d.v.s använder andra för att känna sig bra i sina förhållanden framför att vara med personer som den tycker om. Nedsatt empati är del inom narcissism vilket är anledningen till att de ofta manipulerar sina partners utan att känna de gör något fel. Känslokall och sårad... ja, det stämmer ju tekniskt in men har du läst definitionen av narcissistisk personlighetsstörning? Psykopati ligger nära till då alla psykopater är narcissister fast alla narcissister är inte psykopater.
Senast redigerad av 1nZan3 2024-01-22 kl. 15:18.
Citera
2024-01-22, 15:20
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1nZan3
Jag tar som sagt ingens sida jag försöker alltid se på vad som är sant.

Narcissism är en person som speglar sig själv i andra, d.v.s använder andra för att känna sig bra i sina förhållanden framför att vara med personer som den tycker om. Nedsatt empati är del inom narcissism vilket är anledningen till att de ofta manipulerar sina partners utan att känna de gör något fel. Känslokall och sårad... ja, det stämmer ju tekniskt in men har du läst definitionen av narcissistisk personlighetsstörning? Psykopati ligger nära till då alla psykopater är narcissister fast alla narcissister är inte psykopater.

Tycker intr man ska hänga upp på om nägon nästan äe fullblodad narcisist eller hekt o hållet.

Det är så nära man kan bli och så behöver man psykisk vård.

Fakta och ssnningen har vi nu på bordet då så mycket läckt.

Linnea könslokall har grovt hotat chrippa under längre tid.

Detta har gjort honom (körleksfulla chrippa) instabil.
Citera
2024-01-22, 15:22
Medlem
styckets avatar
Citat:
Hört talas om krokodiltårar?
Det är uppenbart, åtminstone för mig nör någon fakear gråt jämfört med när det är äkta och kommer från bröstet.

Hela kroppsspråket och ens ton är väldigt annorlunda.

Men det är just könslokalla människor som har svårt att se skillnaden.
Citera
2024-01-22, 15:23
Avslutad
Citat:
Tycker intr man ska hänga upp på om nägon nästan äe fullblodad narcisist eller hekt o hållet.

Det är så nära man kan bli och så behöver man psykisk vård.

Fakta och ssnningen har vi nu på bordet då så mycket läckt.

Linnea könslokall har grovt hotat chrippa under längre tid.

Detta har gjort honom (körleksfulla chrippa) instabil.

Det här är en teori du har, inga bevis. Meddelandena har skrivits, men resten är en teori.
Du vet inte om det är sant eller inte, du väljer att tro på den teorin.
Citera
2024-01-22, 15:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ingen har sagt, inte ens chrippa själv att han är felfri. Något du fantiserat ihop själv.

Angående om han slagit linnea har han sagt att han endast puttar henne.

Dock oavsett om han hade slått linnea hade inte det förändrat mina poänger att chrippa har ett hjärta, att linnea är narcisist (könslokallt hjärta) samt alla som leker perfekta och trycker ned andra pga misstag här i tråden.
Var har jag skrivet att Chrippa är felfri?

Att inte vara felfri och att ta ansvar för sina fel är två olika saker, du förstår det va?

Så du får trycka ner Linnea för att hon enligt din analys har ett känslokallt hjärta och är narcissist. Men jag skulle inte få trycka ner Chrippa om det var min analys av honom?
Citera
2024-01-22, 15:24
Avslutad
Citat:
Det är uppenbart, åtminstone för mig nör någon fakear gråt jämfört med när det är äkta och kommer från bröstet.

Hela kroppsspråket och ens ton är väldigt annorlunda.

Men det är just könslokalla människor som har svårt att se skillnaden.

En person skulle kunna gråta över en sak, och få det att se ut som att den gråter över något annat. Man vet aldrig.
Citera
2024-01-22, 15:26
Medlem
styckets avatar
Citat:
Det här är en teori du har, inga bevis. Meddelandena har skrivits, men resten är en teori.
Du vet inte om det är sant eller inte, du väljer att tro på den teorin.
Exakt vadr en teori?

Jag drar dessa slutstaser baserat på fakta.

1. Linnea hotar chrippa ofta o mycket
2. Finns ings tecken på att chrippa velat linnea illa (givetvis kan man bli arg om någon hotar en men intialt)
3. Linnea ör känslokall
4. Chrippa gråter genuina tårar

Du är i förnekelse det är ingen teori det hör utan det är uppenbart vad som skett.
Citera
2024-01-22, 15:26
Avslutad
Citat:
Kan en narcisist inttala sig själv att hen är den goda?

En narcissist kan givetvis tro de är den bra personen om den upplever sig själv som ett genuint offer i sitt eget psyket och på samma gång har nedsatt empati inför andra efter som den innerst inne ser andra som stora hot mot sig själv och därför har svårt att ge dessa hotfulla personer empati utifrån sin egen synpunkt.

En person som är narcissist måste inte nödvändigtvis veta om det själv då den har upplevt livet genom att ha det narcissistiska psyket större delen av vad den minns känns det antagligen som dens norm, möjligen kan personen känna att den är annorlunda på något sätt mot andra.
Citera
2024-01-22, 15:27
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Var har jag skrivet att Chrippa är felfri?

Att inte vara felfri och att ta ansvar för sina fel är två olika saker, du förstår det va?

Så du får trycka ner Linnea för att hon enligt din analys har ett känslokallt hjärta och är narcissist. Men jag skulle inte få trycka ner Chrippa om det var min analys av honom?
Man bör inte trycka ned könslokalla narcisister utan ge dom vård.

Glad att vi håller med varandra
Citera
2024-01-22, 15:28
Avslutad
Citat:
Exakt vadr en teori?

Jag drar dessa slutstaser baserat på fakta.

1. Linnea hotar chrippa ofta o mycket
2. Finns ings tecken på att chrippa velat linnea illa (givetvis kan man bli arg om någon hotar en men intialt)
3. Linnea ör känslokall
4. Chrippa gråter genuina tårar

Du är i förnekelse det är ingen teori det hör utan det är uppenbart vad som skett.

Jag förnekar inget. Det ligger inte i min natur.
Att Linnea är känslokall är något du antar, inget du vet.
Att det är genuina tårar antar du, och det kan vara sant.
Även om det är sant vet du inte om han gråter för något annat sen talar om vad som gynnar honom att fråga för, istället.
Citera
2024-01-22, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, och mycket tugg om att hon är samlad och använder stöd när hon berättar vad som hänt -- var är videorna där han skakande bryter ihop. Han hade ju inte ens stöd för att hålla saklighet och distans utan berättade "rakt ur hjärtat". Var är hans reaktioner? Hur manifesterar han effekterna av denna starka, våldsamma kvinnas psykiska förtryck?

Det här är minst sagt löjeväckande av honom och Anjo - ynkedomar är de, men inte på det sätt de försöker tillskriva Chrippa.

Hon gör helt rätt att inte bete sig som ett svin med att håna, förlöjliga och larva sig över situationen. Tyvärr fixar inte Chrippa det eftersom det är hans sunkiga personlighet som han inte kan dölja.

Chrippa som manipulerade sin brorsa att göra en video om att säga att allt var falskt för att rentvå sig själv.
Chrippa som misshandlat sitt ex psykiskt under flera års tid.
Chrippa som tar droger och skriker hora åt hennes mamma när hon är i närheten.
Chrippa som hotar att hänga ut sin tjej med hjälp av sin brorsa Jocke.
Chrippa som hade en masterplan att manipulera målsägande i en pågående utredning nyligen.
Chrippa som har en brorsa som själv sagt att han ljuger som en häst travar och spelar ut folk mot varandra hela tiden.

Just ja, för att inte glömma att Jocke själv sagt att Chrippa är en kvinnomisshandlare.

Han låter ju verkligen som en trovärdig och reko kille
Citera
2024-01-22, 15:33
Medlem
Varje gång man skriver något här får man 10 svar tillbaka, pallar verkligen inte att hålla på och skicka saker fram och tillbaka till folk som redan bestämt sig.

Jag ser att många tar upp att Julia beskrivit i polisförhör att Chrippa misshandlat henne psykiskt. Var det inte samma förhör där hon ljög om att Räven inte alls behandlat henne dåligt i syfte att skydda honom? Det förhöret har ju så många brister som i efterhand har visat sig vara rena lögner p.g.a. rädsla för Räven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in