Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
De läckta konversationerna, vittnesmålen från familj och vänner, hans egna nedskrivna ord samt mina egna erfarenheter av BPD-personer är tillräckliga bevis för att jag ska göra min egna bedömning. L.s uppenbart fejkade "bevis" visar också att hon inte har något case och försöker lura oss.
Sms-konversationerna mellan C och L visade inte speciellt mycket. Vill du veta det knasiga med sms? Man kan välja att radera meddelanden innan man tar en print. 🤭
Vittnesmål från hans anhöriga är ganska motsägelsefulla, helt plötsligt har alla insyn i hur deras relation var. Nu när L läckt massa grejer vill Jocki inte vara delaktig mer. Julia har i rättegång sagt att C är bajs, med Anjo sagt att han är bajs. För att sen försvara honom. Toppbevis på att chrippis e utsatt, helt klart….
Finns säkert lite sanning i allt, men saltkvarnen har malt. De tidiga försöken att få C att framstå som en ängel har dock totalt misslyckats trots Jockis försök att tysta dom båda.
Bara för att man har massa vittnen innebär det inte att det är sanning. Om vi ska snacka personliga erfarenheter så har jag erfarenheter av att många vittnen =//= att man vinner i en rättegång.
Berätta gärna hur hon har fejkade bevis? Om vi bortser från blåmärken, vad mer är fejkat?
Hans ”egna nedskrivna ord” tänker jag knappt bemöta, om du tycker Ls bevis är svaga så är hans handskrivna totalt värdelösa. Snarare något han var tvungen att göra för att komma ihåg sin story och sina lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
Munter och glad stämmer ju inte ens. Vi som följt Chrippa under lång tid kunde tydligt se att han mådde dåligt med L. Däremot är ju hela hans image att vara självsäker, rolig och flamsig så han försökte ändå spela den karaktären även om han mådde dåligt.
Chrippis är definitivt munter och glad i sina vloggar, om man bortser från hans krokodiltårar. Alla reagerar olika visst, men det känns som att han är på jakt snarare än överkörd av Linnea.
Citat:
Ursprungligen postat av
Refugen
Sen var ju syftet med Anjo-videon att besvara anklagelserna i L:s video samt att få berätta sin historia kring allt. Alla som har svartmålats och demoniserats av en BPD-person känner ett behov av att förklara sanningen och eftersom Chrippa är en offentlig person blir det i hans fall att berätta på Youtube. Helt rimligt när man blivit felaktigt blivit uthängd som en kvinnoboxare.
Var va sanningen då? Hans bortförklaringar? Ska man bara acceptera att det var så det var? Trots att inspelningarna tyder på annat. (Obs, säger inte att hon kanske var provkatör i det hela)