Citat:
Ursprungligen postat av
Nariiouh
Fast du har ju inga bevis från Chrippa? Eller vad menar du?
Vad menar du pekar på att Chrippa varit utsatt? Hur han i alla videos framstår som en psykopat utan känslor? Munter och glad och framstår totalt oberörd av sagd psykisk misshandel? Varför är Linnea inte ute och spelar in vloggar? Varför sitter han och gör narr av Linnea i en 2h 20min video? Snälla.
Han har dessutom själv sagt att han inte blivit tvingad till att vara med Linnea, han har sagt att Barcelona var master plan. Så nej. Han är. Utan tvekan. Inget offer i detta.
De läckta konversationerna, vittnesmålen från familj och vänner, hans egna nedskrivna ord samt mina egna erfarenheter av BPD-personer är tillräckliga bevis för att jag ska göra min egna bedömning. L.s uppenbart fejkade "bevis" visar också att hon inte har något case och försöker lura oss.
Munter och glad stämmer ju inte ens. Vi som följt Chrippa under lång tid kunde tydligt se att han mådde dåligt med L. Däremot är ju hela hans image att vara självsäker, rolig och flamsig så han försökte ändå spela den karaktären även om han mådde dåligt.
L spelar väl inte in vloggar eftersom hon inte sagt upp sig från sitt jobb för att vara influencer även om hon nu med sitt nyvunna kändisskap redan försöker kapitalisera på det med en ny Youtube-kanal osv.
Sen var ju syftet med Anjo-videon att besvara anklagelserna i L:s video samt att få berätta sin historia kring allt. Alla som har svartmålats och demoniserats av en BPD-person känner ett behov av att förklara sanningen och eftersom Chrippa är en offentlig person blir det i hans fall att berätta på Youtube. Helt rimligt när man blivit felaktigt blivit uthängd som en kvinnoboxare.