Citat:
Ursprungligen postat av
1nZan3
Varför har ingen ens noterat att C säger "Jag kan leva med det, jag är narcissist...", att han försöker utpressa Jocke etc, blicken han har i sina ögon, sättet han pratar på när han låter helt monoton och känslokall när han är off-camera mot hur han spelar då han är medveten om att det spelas in? Det är ett gäng amatörer som följer och kommenterar det går inte att tala om för amatörer vad en narcissist/psykopat är. Det finns alltid personer som inte känner av, som inte förstår och som blir grundlurade. Om de tog in, kände av och skulle förstå skulle personer som C inte ha några följare. De är grundlurade personer som används för att ge dem views och pengar och dessa följare tror att personerna bryr sig om dem så de försvarar dem.
Det uppenbara sopas under mattan, likaså Anjos förminskande av att Chrippa de fakto hade sönder Linneas telefon, ah, men du bröt inte sönder den- nej jag kastade den i väggen och eftersom den var sprucken sen innan gick den sönder då. Och jag köpte en ny och en applewatch, ah ah precis...säger Anjo.
Att sitta och reagera på och förlöjliga ett brottsoffer, genom att i grupp bestämt sig för att smula sönder en motståndares påståenden, utan att ens kunna motbevisa någonting alls, är en bedrift och någonting som Anjo, Rask och Chrille gör till vardags. Att sitta och lägga smarta inputs och oneliners, säga "jag sa ju det" precis, exakt vad jag sa... sitter och pratar med sig själva för att inte bli ifrågatta.
Det är lika dumt som att ha sett en film och låtsas lösa mysteriet, när man redan vet hur filmen slutar...