2024-01-22, 10:03
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Linnea visar bara sin sida, Chrippas visar bådas. Det finns säkert en anledning till att du är så partiskt och försöker tysta ner Chrippas film
Samt Josephsaid.

Joseph väljer Chrippas sida av uppenbara skäl. Han tom blundar för rasismen hellre än att ligga neutral alt fördöma hans beteende.

Hursom, Linnea kastar ut det hon smygfilmat. Chrippa kommer med bortförklaringar alt försök till att avleda. Chrippa har ännu inte kunnat förklara något med något motbevis, annat än sitt ord. Vilket är problematiskt.
Citera
2024-01-22, 10:04
Avslutad
Citat:
Linnea visar bara sin sida, Chrippas visar bådas. Det finns säkert en anledning till att du är så partiskt och försöker tysta ner Chrippas film
Samt Josephsaid.

Missade ni helt filmen när Linnea gaslightar Chloe? ”Är du rädd för pappa?” ”Du ska få va själv med pappa nu, ah det vill du inte.. du vill va med mig?”- den filmen skickade Linneas ex-vänner efter att hon skickat den till dom för de tyckte det var vidrigt. Men det har ni med valt att inte lägga in i hela bilden?
Den sk inspelningen ger jag inte mycket för, taget helt ur kontext och det behöver inte ens vara Lunnea eller Chloe som hörs i ett legit samtal.
Anjo hånar gärna branchkollegor för att inte göra noggranna vloggar, ljudeffekter, han lägger ner timmar på redigering.

Våldtäkt, pedofili mm har jag bara hört Anjo nämna i just denna veva, sen undrar jag om han inte förstår innebörden av dom nedlagda förundersökningsbesluten?
Citera
2024-01-22, 10:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den sk inspelningen ger jag inte mycket för, taget helt ur kontext och det behöver inte ens vara Lunnea eller Chloe som hörs i ett legit samtal.
Anjo hånar gärna branchkollegor för att inte göra noggranna vloggar, ljudeffekter, han lägger ner timmar på redigering.

Våldtäkt, pedofili mm har jag bara hört Anjo nämna i just denna veva, sen undrar jag om han inte förstår innebörden av dom nedlagda förundersökningsbesluten?

Varför har ingen ens noterat att C säger "Jag kan leva med det, jag är narcissist...", att han försöker utpressa Jocke etc, blicken han har i sina ögon, sättet han pratar på när han låter helt monoton och känslokall när han är off-camera mot hur han spelar då han är medveten om att det spelas in? Det är ett gäng amatörer som följer och kommenterar det går inte att tala om för amatörer vad en narcissist/psykopat är. Det finns alltid personer som inte känner av, som inte förstår och som blir grundlurade. Om de tog in, kände av och skulle förstå skulle personer som C inte ha några följare. De är grundlurade personer som används för att ge dem views och pengar och dessa följare tror att personerna bryr sig om dem så de försvarar dem.
Citera
2024-01-22, 10:15
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Så du vet när dom började spela in?

Dom var i studion enl story kl 16, videon laddades upp runt 02 och var uppe efter 04 (?).

Videon är 2h 20min. Om jag räknat rätt blir det i alla fall 10h i studion. Kl 20 började dom redigera Kl 23 satt dom fortfarande och redigerade.

Fördela tiden hur du vill mellan 16-02. Men ja, definitivt inte inspelat i ett svep
Senast redigerad av Nariiouh 2024-01-22 kl. 10:20.
Citera
2024-01-22, 10:21
Medlem
Problemet med Chrippa är väl att han och de runt omkring honom vet att han är skyldig till missbruk, misshandel och ekonomisk brottslighet. Det visar ju även de Youtube klipp som bubblar upp där tom hans egen bror ut bekräftar det. Nu försöker de svartmåla L och komma med bortförklaringar till de filmklipp som L lade ut.

Det är ALLTID L´s fel och Chrippa har bara försvarat sig mot stora starka 23-åriga L. Lite tragiskt för alla de som tror på detta och visar på stor naivitet. Nä, de är WT hela bunten och jag önskar att de för all evig tid får ett problem med sina Internetuppkopplingar så att de inte har möjlighet att sprida sin dynga på nätet.
Citera
2024-01-22, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Hade hon sminkar över dom kanske man inte ska lägga sig i en pool full med vatten?
Vad menar du? Vad har det med saken att göra? Tror du på riktigt att det skulle sköljas av? Det händer bara i tecknad film lille vän.
Citera
2024-01-22, 10:22
Medlem
Fan vad dålig chrilles försvarsvideo var, jävligt besviken faktiskt. Han bemötte inte ens anabola sprutan eller droganvändningen.

Chrippa fick inte spela cs och Linnea ville inte ta hand om hans barn, riktig misshandel, hur ska Chrille fortsätta med sitt liv, vilket offer.
Citera
2024-01-22, 10:23
Medlem
Citat:

Vad är det för inspelning?
Citera
2024-01-22, 10:25
Medlem
Citat:
Ni är ju tröga, hon har gett datum till Joseph när bilderna på hennes blåmärken togs. Chrippa har lyckats återställa videos från de dagarna och dagarna efter de datumen och bevisat att blåmärkena då lyser med sin frånvaro.

Kan ni sluta sitta och skriva skit utan att ha tagit del av hela bilden?

Vilka datum var det som hon uppgett till han? Såg inte liven
Citera
2024-01-22, 10:27
Avslutad
Citat:

Du måste släppa din stolthet och inse att det faktiskt inte finns några offer i den här historian, förutom Chloe som har behövt se idiotparet bråka.
När folk i deras närhet som tillochmed varit partiska tidigare har gått ut med att bägge två är toxic idioter måste du kunna göra samma sak.
Eller du kanske känner linnea på personligt plan, därför skon skaver?

Fortsätt stå på Linneas sida om du vill framstå som en idiot, annars råder jag dig att öppna ögonen.
Ingen av dom förtjänar en sekund mer exponering i sociala medier, någonsin.
Citera
2024-01-22, 10:29
Medlem
Om Linnea ljuger och har fabricerat ihop allting… blåmärken, anmälan, osv. Ja då är hon riktigt farlig, inväntar del 2 av hennes video.
Citera
2024-01-22, 10:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Om Linnea ljuger och har fabricerat ihop allting… blåmärken, anmälan, osv. Ja då är hon riktigt farlig, inväntar del 2 av hennes video.

Och om hon inte ljuger och allt är sant? Hur tycker du då det ser ut med förtalsdrevet och allt? Är det något du skulle tycka var okej om det gällde någon närstående till dig själv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in