2024-01-20, 22:23
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Mamman till den yngre "försvunne" sonen jobbade på samma arbetsplats under några år , när sonen sa upp sig blev mamman psykisk dålig , sa upp sig och blev sjukskriven pga detta .
Aha, jag har känt att det är något "off" med henne men mer tänkt IF eller nån annan sån nedsättning för hon verkar liksom slow och missförstår väldigt ofta.
2024-01-20, 22:25
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Det blir klarare och klarare , problem har tydligen funnits sedan de äldsta barnen föddes
Lejonmamma var hos M efter att de bränt toran, verkar blivit en spricka mellan dem efter de dagar lejonmamma bodde hos M
Nu

Nu har M startat upp terapimottagning som åter sig alla möjliga diagnoser

Ja jag garvade ihjäl mig när jag såg Ms reklam för denna mottagning, har aldrig velat va en fluga på väggen mer än under hennes sk. terapisessioner 😂 hade jag varit rik hade jag betalat någon att söka sig dit.
2024-01-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Ja jag garvade ihjäl mig när jag såg Ms reklam för denna mottagning, har aldrig velat va en fluga på väggen mer än under hennes sk. terapisessioner 😂 hade jag varit rik hade jag betalat någon att söka sig dit.

M är det hon Mo?
2024-01-20, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
M är det hon Mo?

Hennes verksamhet med terapisessioner och henne som pastor luktar sekt lång väg.

Lejonmamma kan ju göra en tokig. Världens största offerkofta, samma tjat varenda dag. Alla i hela samhället är korrupta. Polisen, domstolar, advokater, socialtjänsten…
Själv sitter hon bara på TikTok och ringer och besvärar myndigheter. Sverige är hemskt på alla sätt.
2024-01-21, 00:00
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Går nog knappast i dagsläget att ha dem på arbetsplats ., Sulle pluggade till sjuksköterska tidigare och har kanske studieuppehåll , Fia avslutade utbildning till fastighetsförvaltare förra året . Vad de två lever av är väldigt oklart gissar att Fia får ekonomiskt stöd från sin mamma med man

Trodde hon var inredningsarkitekt? Det säger hon iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
M är det hon Mo?

Malin skulle jag tro.
2024-01-21, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Trodde hon var inredningsarkitekt? Det säger hon iaf.

Malin skulle jag tro.
Hon gick en utbildning till
2024-01-21, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Mottagningen är dessutom i mammas lägen het
2024-01-21, 22:35
Medlem
lejonmamma sitter o babblar vabliga eamsan i kväll igen.
Vad är det för påhejare som tycker att hon inte har diagbosr o skriver att hon blir nog ftikänd efter undersökningen.

ocg de som frågar nåt som inte faller i smaken blir anmälda till tiktok o blockerade...bara det sägeer staus på henne.

hoppas hon får hjälp snart
2024-01-22, 10:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Sulle ringer brottsofferjouren för att be om hjälp få tillbaka sina barn. Är så jävla äcklad.

Idioten sitter och viktigpettrar och hotar att han ska ta tillbaka barnen med våld..
Fia står och viskar att han ska säga att han försvarade sig mot exfrun..

Haha nu ljög han om var han är bosatt. Hej skatteverket.

Dom blev tipsade om en advokat, Sulle sa nej när han hörde namnet. Och då hoppade Fia in och började föreläsa om hur dåliga o farliga advokater är.
Senast redigerad av Nariiouh 2024-01-22 kl. 10:45.
2024-01-22, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Sulle ringer brottsofferjouren för att be om hjälp få tillbaka sina barn. Är så jävla äcklad.

Idioten sitter och viktigpettrar och hotar att han ska ta tillbaka barnen med våld..
Fia står och viskar att han ska säga att han försvarade sig mot exfrun..

Haha nu ljög han om var han är bosatt. Hej skatteverket.

Dom blev tipsade om en advokat, Sulle sa nej när han hörde namnet. Och då hoppade Fia in och började föreläsa om hur dåliga o farliga advokater är.
Samtalet där advokat rekommenderades var troligtvis till någon pappaförening

Fia tycker att man inte ska medicinera vid smärta eller adhd att det är bra att ha energi likt en speedead iller hela tiden .

Varför de ägnar tid åt att överklaga beslut om att inte genomföra medborgarförslag är väldigt oklart
2024-01-22, 12:50
Medlem
har hon Fia inget annat för sig att göra...ringer o tjafsar med regeringskansliet oom kokainet som hittades o säger att FU är oroliga...innan säger hon att hon bara ringer för att djävlas.

Borde vara så att man identifiera sig med bank ID när man ringer myndigheter så de kan logga hur mång gånger sekten ringer varje dag...och Sulle som kommer med intiligenta kommentarer i bakgrunden.

Vilken tillgång för samhället dessa två är
2024-01-22, 13:41
Medlem
Tips från ”coachen” Fia. -om socialen ringer till dig och säger att de har fått en orosanmälan för dig så lägg på”
”Kommer de hem till dig så släpp inte in dem” Hon menar på att man har ingen skyldighet att ha möte med dem eller förklara läget.
Känns ju lite som att man motarbetar sig själv om man lyder hennes råd och att DÅ för ju verkligen socialen upp ögonen för en att någonting är fel.
Har man ingenting att dölja och är en bra förälder så är det väl bara att ta samtalet ist för att de ska få varningsflaggor på en.
Jag tycker man börjar få mer och mer ”gräddrumpan” vibbar av henne.

Och marlene, vad ska man ens säga där. Hon kommer med olika påståenden hela tiden och dagen efter säger hon emot sig själv. Hon sa precis att hon inte har några diagnoser alls och att hon är frisk. Förra veckan sa hon att hon fått 5-8 falska diagnoser.

Sen undrar jag även hur man kan kidnappa någon på falska grunder? Är det då okej att kidnappa någon på rätt grunder? 😅😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in